Yazan / Çizen : Admin Panpa 6 Kasım 2013

mim, hayal, hayallerinle gel, mimlendim, insan olsa herkes, insan olmak, huzur, ağlamak, farklılıklara saygı, insan gibi olsa, saf sevgi, din dil ırk, mutluluk, aile içi şiddet, hayvanlara yardım, ön yargı,
Blog arkadaşım pehito beni mimlemiş; açıkçası klasik soru cevap tarzı mimlerin dışında olduğu için cevaplamak istedim çünkü normalde mimleri pek sevmem. Hani sofrada bir sürü yemek vardır da en sevmediğini yemek zorunda kalırsın ya, ahanda mim odur benim için =)

Geyik yapmadan olaya gireyim efem, hayallerinizle gelin falan demişinizde ben zaten hayal dünyasında yaşayan adamım, kendimi kaybettiğim çok olur. Tümünü yazmaya kalkarsam kıçım oturduğum sandalyeyle bütünleşebilir. O yüzden sadece ufak, bayağı bi ufak, minnacık lan, işte o kadarcık kısmını yazayım.

İnsanlar değişmeye başlayalı çok oldu, en basit örneği artık Sarkozy, Lady gaga gibi insanlar var :) İnsani değerlerin sifonla beraber çekildiği günlerdeyiz. Keşke herkes sadece insan olduğunun farkına varabilseydi,  farklılıklarının değerini bilse, dil,din,ırk gibi saçma kavramlardan önce sahiden insan olmayı becerebilselerdi. Keşke sokak köpeklerinden önce sokaklarda köpekler gibi yaşayan çöpten yiyen insanlara yardım edilseydi, onlara yardım edilseydi de daha fazla insan ayağa kalktığında hep beraber hayvanlara yardım etse, insan gibi yaşamayı becerebilseydi. İnsan olmayı beceremediğimiz için artık aile kavramının da içine sıçıp bıraktık. Ne ailesi, ne akrabası, en son rüyamda gördüm ailemle, akrabalarımla bağlarımın olduğunu, sonra bi baktım rüyaymış, altıma işeyerek uyandım; çocukluk... Keşke dışarıda gülümsediğinin yarısı kadar evinde de gülümseseydi herkes, hayatın kısa olduğunu farketselerdi de kapasalardı lanet olası lüks kapaklı tuvaleti andıran çenelerini; çocuklar rüyalarında bile aile içi şiddet kabusları görüp terleyerek uyanmasaydı. Yaşamanın zor olduğu şu günlerde sıçmasalardı birbirlerinin hayatlarına. Farklılıklara, zorluklara karşı, herkesin gözyaşlarını silip, acısını hafifletebileceği bi omzu olsaydı keşke. İnsan mı? Bi bakıyım. Göremedim...

Not: Çok makara hayallerim de var fakat ne pis dolmuşum lan, içimde yer etmiş, rahatladım babasını satayım, cizıs faking kırayst...

Cevaplamasını beklediğim çoğu insanı zaten mimlemişler, bende aklımda kalan, cevabını beklediklerimi mimliyim: Sinem Demirdöven, Shemellon, Tozlu Defter

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

31 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Keşke dışarıda gülümsediğinin yarısı kadar evinde de gülümseseydi herkes...
    Bu cümle ne güzel bir tespit böyle..Sorunlarını yazarken bile içinde mizah olurdu. Bu çok ciddi bir yazı olmuş..
    Ha bir de "Farklılıklara, zorluklara karşı, herkesin gözyaşlarını silip, acısını hafifletebileceği bi omzu olsaydı keşke" cümlesi çok doğru...
    Ve ben bu mimi cevaplamıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu yazının mizahı az oldu, tutamadım kendimi :D Tamam sen cevapladıysan kaldırırım listeden şimdi :)

      Sil
    2. Yok ya, bırak şanım yürüsün :)) Uğraşma diye diyorum...

      Sil
    3. ne kadar güzel yazmışsın ya valla çoğu aynı hayalle benimkilerle ama bende başlasam roman olur :D ama benim espritüel hayallerim yoktur hep böyle ciddi hayallerim vardır benim malesef.

      Sil
    4. Valla benimkide dikkat ettiysen pek bi ciddi oldu :D Tutamadım kendimi :)

      Sil
  2. ÇOk ilginç bir yazı olmuş yada hayal olmuş.
    O kadar doğru trspitlerin varki.
    Hani ağlanacak halimize gülüyoruz olmuş ki öyle :)
    Eğlendim , düşündün ve üzüldüm :)
    Süpersin....

    YanıtlaSil
  3. Bende çok daha farklı hayaller beklerdim doğrusu senden :) Daha matrak, daha aksiyonlu :)

    Ama bu hayallerin öyle güzel ki, iyiki böyle yüreğinden gelen duygularla yazmışsın çok daha güzel olmuş. Çok güzel hayaller, yeni devirde çok zor olsa da bu hayaller, belki bir gün gerçekleşir, umarım.

    Bende cevaplamıştım zaten bu mimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Benim taslaklarda kayıtlı durur hala "hayallerinle ilgili makara bi yazı yaz" diye bi kayıt :) Yani cidden komik yada garip olan hayallerim için, onuda ne zaman yazarım bilmiyom :)
      Tamam o halde sizide kaldırdım ^^

      Sil
    2. Kesinlikle yazmalısın, onu da eğlenerek okuyalım :)

      Sil
    3. Bakalım yazıcam bi ara :) Şimdi eğlenerek okuyacağınız bi yazı yazdım, 00:00 dan sonra yayınlayacağım :D

      Sil
  4. merhabalar:) anladığım kadarıyla aslında çok mizahsal bir yapıya sahipsin yazılarında ama bu yazın öyle olmamış fakat bence çok güzel bir yazı olmuş.. Ne kadar güzel önemli, noktalara değinmişsin.. farklılıkları bir nimet bilip faydalanmakl güzelce birlikte yaşamak ne hoş olurdu..
    haklısın niceleri var ki dışarda ondan iyisi yok ama eve geldiğinde bambaşka biri.. hiç tanımadığı insanlara gülücükler dağıtırken, iş aileye gelince olabildiğince cimri olabilkiyor... çok doğru tespitler hepsi de. Ama dediğin şekilde şiddetsiz huzurlu güzel aileler ve aile bağlarına sımsıkı bağlı halde yaşayanlar da var az olsa da yok değiller ve ben bizzat bunlara şahit olduğum böyle bir aile yapısının içerisinde olduğum için de sanırım şanslıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet normalde makara yazılarım yazarım hep, fakat bu yazıda kendimi kaybettim biraz =) Teşekkür ederim. Çoğu insan sizin kadar şanslı olamayabiliyo, kıymetini bilin ;)

      Sil
  5. babamı en iyi arkadaşları tanır annemi ben..
    öbür 2. halka dayı teyze kuzenleri de en iyi arkadaşları tanır..
    o zaman aile kavramı arkadaş demek..
    bizi en iyi tanıyanlarda onlar..
    yani hacı ben senin dolaydan akraban oluyorum, hazmet ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garip bi bakış açısı, akraba çıktık yani :D

      Sil
  6. Bu hayal gerçekten hayal yani gerçekleşme ihtimali olmayan bi hayal :))) beni mimlemişsin de ben senden önce yazdım ki nanikkk :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle bi ihtimal yok :) Valla bi daha kimseyi mimlemiycem bu ne arkadaş :DDD

      Sil
  7. Keşke keşkelerin gerçek olsa ve kesinlikle kesinlikle önce insanlığımızı hatırlayıp insan olsak..
    :)
    Teşekkür ediyorum, yazdığın için..
    :)

    YanıtlaSil
  8. Keşke bu yazıyı okuyabilseler. Eline diline sağlık çok güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
  9. Hayallerimizi anlatmamız gerekiyor demek ki ... Birini seçip yazıcam hemen ;)

    YanıtlaSil
  10. bu hayaline bende katılıyorum, keşke gerçek olsa

    YanıtlaSil
  11. dip not: Abdullah çok içten diyeceğim ben şu yukarıdaki çizim gibi istiyorum yaa..olurda kazanırsam aklında kalırmı? iyi geceler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazının başına koyduğum çizim gibi mi? Yoksa blog bannerımı mı kast ediyosun ? =)

      Sil
    2. yazı'nın başına koyduğun resim gibi..çok sevdim..

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları