Yazan / Çizen : Admin Panpa 2 Kasım 2013

ayın gifi, kalem delisi, komik cennet papağanı, kalemle oynayan, gif, funny gif, komik hayvan, deli kuş, crazy bird, funny parrot, parrot playing, komik gif, deli kuş, gifler,
Kasım ayının gifi karşınızda efem, ekim ayında paylaşmayı unutmuştum. Bu pıtırcığın kaleme olan aşkı hoşuma gitti paylaşayım dedim :) Anneme o kadar dedim şöyle bi cennet papağanı alalım diye, gitti huysuz zengin veletleri gibi tavırları olan bi muhabbet kuşu aldı geldi eve. Cizıs kırayst...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

21 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Annenle ikinizin ev hayvanları hakkında anlaşamamanıza acilen bir çözüm getirilmeli zannımca ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yokya sıkıntı yok :D Hatta işin komik yanı arada bi bana kızıyo, akvaryumu aldığından beri kuşa bakmaz oldum diyo :DDD O benimkine ilgi duyuyo ben onunkine değil :D

      Sil
  2. huysuz ve zengin veledi :D biraz arsızlar sadece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerim ben öyle arsızı, dötünü ısırırım onun :D

      Sil
    2. benim muhabbet kuşu telefonla oynamayı çok seviyor:)

      Sil
    3. Bizim eskisi benle top bile oynuyodu :( küçük zili vardı atınca köpek gibi getiriyodu :) annem iyi eğitir. Ama öldükten sonra bu yenisi keko çıktı =)

      Sil
  3. ilk kuş kediye yem oldu annem sayesinde :( ölmleri üzücü oluyo ya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde sağolsun ablam kendisi lom lom lom yerken kuşa yem vermeyi unutmuştu günlerce, açlıktan öldü hayvan :(

      Sil
  4. İnanılmaz harika şeyler bu kuşlar, bendede var bi tane sultan ama tabi böyle sıcak kanlı, canayakın değil. öfkeli, aksi, kendine buyruk manyak bişey tek yem yemeyi ara sıra uçmayı bağırmayı biliyo bazen keyiflenince güzel güzel ötüyo ama hiç ellettirmiyo kendini sherefsiz, 5-6 yıldır bizle aynı ilk geldiği zamanlardaki gibi deli bişey :) ama ilgileneni, alaka göstereni çok iyi biliyo inanılmaz zeki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum sultanları :) Ama cennet papağanı çok başka ya :)

      Sil
  5. Hehehehe.. çok dadlu! Bizde internet deliliğini bırakıp kalem delisi olsak tekrar ne iyi olurd :D :D

    YanıtlaSil
  6. Cennet papağanı daha estetik, muhabbet kuşu daha cana yakın değil midir?
    :)
    O şımarığada bayıldım..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya cennetler insana daha yakın :) yani eğitilmediği zaman bile ^^

      Sil
    2. Öyleyse bir daha kuş macerası yaşamak istersek cennet alalım :)

      Sil
  7. canım benim kalem manyağı olmuş bizim kuşda yerleri sildiğimiz viledalar var ya ( biliyor musun bilmiyorum ahahah) onun bağımlısı yer sildirmiyor tüylü ve sarı olduğundan sanırım dişi kuş gibi bişi sanıyor :)) devamını yazmayayım en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Viledayı bilmez olur muyum yahu evin kızı benim zaten :D Evet bilirim o durumu, sizinki yine iyiymiş, bizimki bi ara ellerimize konup elimizi dişi kuş sanıyodu. Sonra kanatlarını açıp elimizi saklıyodu, sonrasını anlatmıyım işte aynı şey :DD

      Sil
  8. Yerim ben onu ya :)
    Korkma korkma balık gibi yapmam :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları