Yazan / Çizen : Admin Panpa 8 Kasım 2013

Karikatür Çizimlerim, kadın erkek eşitliği, karikatür, eşitlik konulu karikatür, kadının durumu, kadın karikatürü, erkek karikatürü, hor görülen kadın, sonunda eşitiz, mizah, eşitlik,
Bi mizah dergisi "kadın erkek eşitliği" hakkında karikatür çizimleri istiyodu çizerlerden. İlgili bi arkadaşım sağolsun görünce direk bana iletti, fakat yarışma falan değil, sadece çizip yollamamızı istemişler :) Bende akşam üzeri biraz acele ederek bu karikatürü çizdim. Konunun altındaki paylaşım tuşlarını kullanan elleriniz Rihanna'nın baldırları kadar pürüzsüz olsun ;)
ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

22 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. beğendim:) Kadın biraz deliyemi benziyor ne:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadın dediğin deli olur dermişim :DDD

      Sil
  2. Facebook da paylaştım ben bunu da niye yorum yazmadım :)
    Hay Allah :)
    Vallahi şu hülooog diye bağıran kadını yakında filmde falan oynatırlarsa şaşırmam :)
    Konudan sapmaylım. Bende çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşım ve desteğin için çoook teşekkürler :)
      Hüloooğğğ'suz olmaz :) O bizim canımız, ahahahaah :D
      Tekrar teşekkürler ^^

      Sil
  3. yalnız dikkatimi çeken bişey var hacı neden hep o insan gözleri mavi oluyo bumu eşitlik ;)

    YanıtlaSil
  4. türkiyede eşitlik bu kadar oluyor :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyada böyle sırf burada değil :)

      Sil
    2. buradaki kadar degil :D

      Sil
  5. kadınların üstlendiği işleri üst üste koyarsan bence erkeklerden üste çıkarlar. Öyle çizsen daha da komik olabilirdi ama fikir güzel:))) bu arada facebookta paylaşmaya çalıştım umarım başarılı olmuşumdur:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öylede olabilirdi :) Valla konu altındaki sosyal paylaşım tuşlarını kullandıysan başarılı olmuşsundur mutlaka; teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Ben buna çok güldüm, hele ki kadının üzerine çıktığı eşyalara bakınca.
    Var di mi bu imkansızlığı yaşayanlar. Ama kadın ne sevimli, hem farkında hem de hiç farkında değil gibi.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Çizim gayet anlamlı :)
    Harcanıyosun nan sen :D

    YanıtlaSil
  8. ancak bu kadar iyi dile getirilebilir:))
    devamı gelsin lütfen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecek zaten ;) Teşekkür ederim.

      Sil
  9. adamı munasip cizmişsin de,garının agzı nah bööle kürrek gibi,antifemme falanmısın yoksa panpo:)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları