Yazan / Çizen : Admin Panpa 7 Kasım 2013

saç evrimi, saç traşı, saç stili, nasıl kestirsem, saçımı değiştirdim, gençlikte saç, yakışıklı görüneyim diye, tenten, mohikan, Subay traşı, Beckham stili, erkeğe kısa saç, mizah,
Her hippi yipi yoğ gencin saç evrimi olmuştur. Saçımı hiç değişmedim, yada sırf yakışıyo mu? diye bakmak için tip tip traşlar yapmadım diyenlere sadece gülerim. Tanrının zaten beni tasarlarken yanlış çizdiğini, yada aslında çok yakışıklı bi adam çizdiğini ama tam o sırada çizimin üzerine kahve döküp çizimi berbat ettiğini, fakat herşeye rağmen "bişey olmaz buda böyle çıksın" diyip beni piyasaya sürdüğünü hayal edebiliyorum. Bu yüzden Sarı kız'ın dötüne benzeyen tipime uygun bi saç stili bulabilmem çoook zamanımı aldı, gelin biraz anlatayım hacılar.

6-12 yaşları arasında saçım acayip düzdü, ama öyle böyle değil nan, antik mısırdaki kleopatra saçlarımı görse sırf kendisininkinden daha düz diye bana türlü türlü işkenceler uygulayabilir, yada 2 cinsin birleşmesinden nasıl bi eleman ortaya çıkar diye beni dağa, hatta piramite kaldırabilirdi. Karate kid filmlerindeki zikik amerikalı çocuk gibiydim bildiğin, berbere gider saçımı amerikan traşı kestirirlerdi, yanları al üstü kalsın falan. Bi süre sonra bu saç traşı bana çükü andırmaya başladı, bi çüküme baktım bi kafama, çok benziyolardı nan :) Bu saç traşından ve ailemin sevimli görünüyorum diye uyguladığı bu lanet işkenceden bi an önce kurtulmalıydım.

12-14 yaşları arası "artık siz karışamazsınız höloooğğğ" diyerek ilk özgür saç traşımı gerçekleştirdim. Hep arkadaşımda görüp kestirmek istediğim "ten ten" stili. Fakat bi konuyu atlamıştım, kırbaç her kıçtan aynı sesi çıkartmazdı... Arkadaşım ten ten kestirdiğinde çok havalı görünürken ben ten ten kestirdiğimde kafamı birisi ütüyle yakmışta önler bu kazadan sağ salim kurtulmuş gibi görünürdü. Çünkü kafatası yapım ilkel mağara adamlarınınkine çok yakındı. Bi daha asla ten ten kestirmeyecektim.

14-16 civarları ise rezilliğin geldiği son noktaya sahne oldu. O yaşlarım bile utanır oldu benden resmen. Mahallede hoşlandığım bi kız vardı, o aralar benim kafa subay traşıydı. Nasıl bi mantık yürüttüysem; ki olmayan bişeyi yürütemezsin. Gidip ilgi çekmek yada daha yakışıklı görünebilmek için saçımı kestireyim dedim. Yaşım 16 falan. Berberde sağ olsun hiç "ulen böyle saç mı olur" falan demedi, "baban kızmayacak mı?" diye sordu. Fak men, babam kızıyosa soğuk duş alsın. Saçlarımı öyle enteresan bi stilde kesti ki, önden kakül bırakan kız görüntüsü olmuştu resmen yüzümde, kafa yapıma hiç yakışmamasını bırak, o tipte birine araba çarpmış olsa yardım etmeyip görmezden gelir, yada yanına gidip "kodum delisi o nası saç lan" diyerek bi tekmede ben atar ve olay mahalinden hızla uzaklaşırdım. Neyse eve gelip fön çektim, saçlar iyice kabardı, dışarı çıktığımda esen rüzgarın saç tellerimle yiyiştiğini hissedebiliyodum. Fıldır fıldır uçuşuyolardı, aşağı taranmış olduğu için tam bi moron görünümü veriyodu bana, ki buda iyiye işaret değildi. Hoşlandığım kızın balkonunun önünde cirit atıp durdum balkona çıkar diye, normalde beni görünce hiç umursamazdı. Bu sefer gülümseyerek 3-4 saniye baktı; fakat hayır dostum hayır, hayır, bakışları iyi bilirim, anlarsın. Yani bu bakış "offf yakışıklıya bak yada seni pudingimin yanında yemek istiyorum" bakışı değildi, "tipe bak la" bakışıydı resmen... Hızla evin yolunu tuttum, para isteyip berbere gittim...

16-18 arası yukarıdaki olayın şokundan mütevellit sürekli subay traşı ile devam etti.

18-20 yaş arasında garip bi ruh haline büründüm, hem rock hem rap hemde metal müzik dinliyodum o sıralar. İyide dinliyosan kulağınla dinle birader, neden bunları mix yapıpta içinde yaşatıyosun ki. Yine tipimi, saçımı beğenmemeye başladım. Siyah kapşonlu polarımı giyip kapşonu başıma çektim ve ayine giden eleman edalarıyla berberin yolunu tuttum. Bu seferde saçı mohikan stili kestirdim. Öyle enteresan bi saçtı ki, bazen gözüme çok hoş görünürken bazen de kendime lanetler okumama sebep olurdu. Bi süre sonra yüz yapımla saçın birbirine dötünü dönüp yatan çiftlerden farksız olduğunu anladım. Yine kestirmenin zamanı gelmişti, cizıs...

20-22 dönenimde David beckham reyizin saçına özenmiştim, şu saçını önden gerip samuray gibi arkadan topladığı model. Hulen dedim ona yakışıyosa banada yakışır. 1 yıl boyunca saçlarımı sabırla uzatmaya çalıştım fakat saçlarım uzamamak için direniş içindeydi. Kafama gübre ekmeyi bile düşünmüştüm. Öne taç takıp saçı geriye attığımda cidden hoş görünüyodu. Hani ilk defa bişeyi beğenmiştim. Fakat şöyle bişey oldu. Yazın tam ortasında kankamla ümraniye'ye doğru yürüyoduk, güneş bikinisini giyip çıkmış tepemize, oradan vuruyo kırbacı vuruyo kırbacı. Terlemeyi geçtim, uzun saçtan dolayı kafa derim yanmaya başladı. Garip bi his, kaşınma ile yanma arası lanet bi acı. "Uzun saçlı erkek mi olur lan" diye babamla ölümüne kavga ettiğim saçımı bi sıcak yüzünden gidip kestirdim.

22-24 lü yaşlarda bi ara bunalımlardaydım tam, gidip saçımı 2 numaraya vurdurdum. Sanki çük kurdu hastalığına yakalanmışım yada çok yakında ölüp kıçıma pamuğu yicekmişim gibi dolaşmaya başladım etrafta. Kısa saç hiçmi hiç yakışmamıştı ama bi bok yiyip kestirmiştim işte be reyiz. İçine mıçılası kafa yapıma ne yazık ki kısa saçta yakışmıyodu. Deve kuşu yumurtası gibi görünüyodum uzaktan...

24-27 arası bi saç modeline takılıp kaldım, şuanda hala kullanmakta olduğum. İlluminati saç modeli ;) Üçgen de, piramit de ne dersen de. Fakat şuan için dünyaya defolu getirilmiş olan tipime en uygun saç bu sanırım. Saçları dikip ortaya doğru topla, jöleyle 1-2 vur, öyle dursun işte. Önden bakınca üçgen, yandan bakınca çokgen. Şimdilerde tekrar şu beckham stiline dönmeyi düşünüyorum ama bu sefer pes etmeden, dayanıp kestirmeden. Yapabilecek miyim bilmiyorum fakat bişeyi anlamış oldum, sorun lanet olası saç modellerinde değildi, sorun sarkozinin evladına bile verilmeyecek kadar kötü olan şu tipimdeydi...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

21 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Yorum demişsinde :)
    Şİmdi ben bu yazıya ne yazsam olmayacak..
    Hay Allah iyiliğini versin sabah sabah
    Gülmemek için kendimi zor tuttum (kocam içeriide uyuduğu için )
    Sabah sabah iyi geldi :)

    YanıtlaSil
  2. Ne eğlenceli anlatmışsın ama ben bir tek kadınlar saçını dert eder diye düşünüyordum. Demek böyle bir ayrımcılık yapmamak gerekmiş..
    ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cinsiyet değil, karakterle ilgili tamamen :D

      Sil
    2. Hımm aslında haklısın. Ne kadar dış görünüşüne takıntılıysan o kadar dert ediyorsun kendine.
      Ve kadınlar güzel ve bakımlı olmalı kanısı, yerleştirildiği için topluma kadınlar daha takık diye düşündüm ben de. Gerçi biskolata erkekleri de günümüzde erkeğe bakışı ya da erkeğin kendine bakışını değiştirdi.
      Yalnız ne çok yazasım varmış.
      :)

      Sil
    3. Öyle, fakat biskolata erkekleri yokken de benim gibi takıntılılar vardı :) Sadece kadının değil erkeğinde bakımlısı güzel, herkes kendine bakmalı :)
      Yazmana sevindim, teşekkürler.

      Sil
    4. O zaman hep birlikte aynanın karşısına geçip bakalım kendimize.
      :)
      Tabi işin esprisi, ben de bakımlı insanların kendini önemsediğini düşünüyorum ve taktir ediyorum.
      :)

      Sil
  3. lisedeyken kaküllerimi papatya suyuyla sarartmıştım muhasebe hocası olacak o cadoloz sonra kankam olsada tutup önlerinden çekmişti *artizmi olacan kız sen hıı* diyerek acaip bozulmuştum rapunzel gibi o uzun saçları sırf gururum incindi diye gözümü kapatıp 3'e vurdurduğumu birde içim acıyarak *Allah senin ta belanıı*diyerek sövdüğümü hatırlıyorum.ertesi gün hoca görünce şoka girdi *ben sana git kısacık kestirmi dedim evladım*diyerek sesini içine çekmesinden nefret etmiştim..diyeceğim o ki; saç insanı nasıl böyle etkiliyor anlamış değilim..sana kısa saç yakışıyor hacı uzunu da görelim bakalım madem ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende benim gibi arızasın he :D Banada askerde komutan "çavuş o saçlar ne, kes şunları" diye fırça çekmişti. Berber arkadaşa 2 numaraya vurdurdum, askeriyede nazi gibi dolaşırken komutan gördü "lan çavuş o kafa ne?, kes dedik bişeyine koymuşsun" diye tekrar fırça çekti, hatta askerliğe aykırı hareketten tutanak yazmayı bile düşünmüştü :D Hakarete giriyomuş o kadar kısa saç askerde :D
      Bana bişeyin yakıştığı yok ya :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  4. ne güldüm ya uçuk kaçık yazıların çok eglenceli:)

    YanıtlaSil
  5. Abi neden hep kırbaç? :D Yazıların harika, severek okuyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erotizmin simgesi haline geldiğinden olabilir :D Teşekkürler :)

      Sil
  6. iyiki kız cinsindenim. KAfa yapın kötü bile olsa uzun saç herşeyi saklar, kaldı ki bana her boy saç yakışır. Anneciğim sağolsun bebekken yamuk olan kafamı düzeltebilmek uğruna saat başı başka yöne çevirmiş kafamı. bu sayede bir bunalım halinde üç numaraya vurdurduğum kafamla bile okulda fenomen olmuştum. :))) Bence senin şu an kullandığın sç şeklin güzel ama beckham stili de olur sanki. Bu arada şu tipini bir kötülemesen ne olur, bence gayet yakışıklısın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kızlar bu konuda daha şanslı :) Saçlar herşeyi gizliyo. Senin annen düşünmüş ne güzel, bizimkiler sürekli sırt üstü yatırmışlar beni :) Açıkcası ben kendime hiçbi saçı yakıştıramıyorum, bahsettiğim saçında yakışacağından pek emin değilim :) Tipimi kötülememek elimde değil, yakışıklısın diyo birsürü arkadaş tıpkı senin gibi, ama bana sorarsan sadece moral verme girişimi =)

      Sil
  7. Hahahha :)) Haksız değilmişsiniz :)

    YanıtlaSil
  8. Baba lafı dinle biraz cidden uzun saçlı erkek mi olur ya :D
    Kısa saç iyidir aslında kafan küçücük kalmadığı sürece :D
    Amaaa en son kestirdiğin saç en iyisi aman değiştirme :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen orta boy saç iyi, hatta şuan 4 numara saçlarım, fakat arada can sıkılınca yapıyoz bişeyler :D

      Sil
    2. Bilirim hem de çok iyi :D
      Bi kez yaptım o hatayı o oldu :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları