Yazan / Çizen : Admin Panpa 25 Kasım 2013

+18, arkadaş önerisi, arkadaşlık siteleri, ergen, facebook, facebook saçmalığı, ırıspı, Lisa Ann, ortak arkadaş, pezemenk sayfası gibi, sapıkları ekleyip duruyolar, Tanıyor olabileceğim kişi,
Blog ve çevre gereği en çok kullandığım sosyal medya aracı Facebook. Fakat beni çok rahatsız eden boktan bi saçmalığı var. "Tanıyor olabileceğin kişi" saçmalığı...

Lan arkadaş, arkadaş listemde eli çükünde gezen 3-5 tane abazan kazanova var sanırım, gidip ne kadar ırıspı varsa arkadaş listesine eklemişler, böyle tangasıyla, sütyeniyle, krem şantisiyle falan fotoğraf çekilip facebooka koyan, kimbilir belkide en Ssk'sızından iş arayan tipler işte bilirsin... Hatta hangi dangalaktan dolayı bağlantı kuruyorsa gay bile çıktığını gördüm sağ köşede "Bunu tanıyor olabilirsin" diye bi ibareyle. Tanrı aşkına adamım, benim bi gayle ne işim olabilir, cizıs kırayst. Yanlış anlaşılmasın tabi, kimsenin cinsel tercihi toplarımın umrunda değil, isteyen istediğinin aile mücevherlerini avuçlayabilir, ama bu "tanıyor olabileceğin kişi" saçmalığı bayağı can sıkıcı.

Artık facebook'u açtığım zaman sağ köşedeki bu aptal kısımda normal insanlardan çok ırıspı, gay falan görür oldum. Nan beni tanımayan biri hesabımın sağındaki bu önerileri görse genel ev işletiyorum yada pezemenklikten emekli olucam sanır babasını satayım (şaka maka onlar emekli olabiliyo mu lan)

Adamların 2 tane gözü var, 5 tane kıça birden bakmaya çalışıyolar, lan az adam olun, hayatınızın aşkını falan bulun, ne bileyim düzgün bişeyler yapın işte. Çadırı kurup evde rock'n coke konseri mi düzenliyosunuz anlamıyom ki. Biride gitmiş, yazık daha ortaokula gidiyo garibim. Lisa Ann'ı arkadaş listesine eklemiş :D Lan bi bakıyorum profilimin sağ üst köşesinde Lisa Ann'ı tanıyor olabilirsin diye uyarı çıkıyor. Evet hacı tanıyor olabilirim, hatta tanıyorumda; ama yüzyüze hiç görüşmedik be beybi :D Çoğu adam tanır lan onu, tanımıyorum diyen erkek varsa yalan söyler zaten, yada aslında tanıyodur, bilinçaltındadır, fakat adını bilmiyodur :) Şimdi benim sağ köşemde bunun ne işi var, sen tutupta bunun sayfasını niye beğeniyosun hulen ergenus; hiç mi demiyosun "ben bunları beğeniyorum, ekliyorum ama kimse görmüyo mu?" :) Brazzers yıldızlarının sayfalarını beğenip duruyosun, %10u kadar ders çalışsaydın şimdiye sidikle çalışan araba, motorlu tuvalet falan icat etmiş olabilir, hatta lanet olası moleküler ışınlanmayı bile ufaktan ufaktan buluyo olabilirdin.

Bi garip olduk ya, harbi öyle ama. Şimdi makarayla karışık bir sürü şey yazdım yukarıda, fakat cidden bu sosyal arkadaşlık siteleri ülkenin, yada arkadaşlarının analizini yapmak için çok iyi bi araç nan. İnsanların tepkilerini, uğraşlarını, seviyelerini, kim olduklarını falan daha onlar fark etmeden öğrenebiliyosun :) Mesela deist olduğum için beni silen bi arkadaşım sayesinde öğrenmiş oldum ki, kendilerinden olmayanlara saygı falan duymuyo insanlar :) Millet Üsküdar iskelesindeki büfeden 3 tl ye yediğin döner gibi olmuş babasını satayım, içlerinde ne olduğu belli değil. Analizin kralını yapabilirsiniz bu sayede ;)

Neyse, böyle bi yazıyı neden yazdım, annem böyle kek yapmayı nerden öğrendi, babam hemen namazın arkasından nasıl 100 küfür edebiliyor, asgari ücret neden ev kirası kadar bilmiyorum ama sanırım canım çok sıkıldı. O yüzden ortaya bi karışık yapayım dedim, hadi afiyet olsun hacılar =)

Uyarı: Lütfen merak edipte Google'da Lisa Ann diye aramayın, çıkanlar karşısında aile fertlerinin falan yanında mahçup duruma düşüp bana küfretmeyin ondan sonra. Aha dayanamayıp baktın, küfrediyosun galiba; aynen iade, aynen iade bi kerem, nan na nan na naa naa, sana derler, sana derler eşek =) 

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Sondaki uyarıya koparım ben :D:D:D:D hahahahhhh :D ben bakmadım, valla bakmadım ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum cevabın bana çok şahibeli geldi :D Bakmışsın gibi hissettim :D

      Sil
    2. ama bak bakmadım diyorsam bakmamışımdır tamam mı kalbimi kırıyorsuun :) valla billa bakmadım :D

      Sil
    3. Ahaahah :) Tamam tamam :D

      Sil
  2. Ben uyarından sonra asla bakmayacağım.
    :)
    Bir de senin işin epey zor. Mecburen sen de bakmak zorunda kalıyorsun o fotoğraflara.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık konuşmak gerekirse biz o fotoğraflara mecburiyetten değil seve seve bakarız :D Bakmıyorum etmiyorum diyen erkek yalan söyler :) Millete yaranmak için yalan söyleyenlerden de hiç haz etmem ^^

      Sil
    2. Hahahahah ben de öyle tahmin etmiştim :)

      Sil
  3. Uyarın olmasa bakacaktım :D
    Neyseki öyle bir arkadaş çevrem yok :D

    Senin arkadaşlarda sağlam biiip miş :D
    Anladın di mi :)

    Din için silen silsin be!
    Adamlara bak ya bak kızdım şimdi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm yazdıklarına hak veriyorum :) Aslında benimde öyle çevrem yokta, biliyosun facebooktan yıllarca görüşmediğin, hatta görüşmek istemediğin tipler bile ekliyo. İşte aradan böyle 2-3 dingil çıkıyo, sonra sayfan playboy sayfası gibi oluyo =)

      Sil
    2. Sizinki playboy sayfasına bizimki gelinlik sayfasına dönüyor :)
      Ne meraklılarmış anlamadım :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları