Yazan / Çizen : Admin Panpa 31 Aralık 2013

blog istatistikleri, popüler yayınlar, en çok görüntülenen, googledan gelen trafik, blog trafik, karikatür kategorisinde, blog görüntülenme, ziyaretçiler, anahtar kelimeler, 2014e girerken,
Yeni yıla girerken blogun istatistiklerinden biraz bahsedeyim dedim hacılar. Ben yazıp çizdikten sonra bakalım en çok nelere ilgi gösterilmiş. Google amcama ne yazıpta bloga gelinmiş bi bakalım (özellikle dün aranıp gelinen şey cidden garipti "kızların poposunda neden iz çıkar". Lan bunu yazanı bana niye yönlendiriyosun totoş google; ayrıca kızımıza geçmiş olsun, geçer o iz geçer)

Toplam Görüntülenme: 199.463 (Gerçi henüz gün bitmedi ama olsun)

Kayıtlar:

Sayfalar:
Sayfaların arasında en yüksek görüntülenmeyi Karikatür Çizimlerim: 1.836 alırken en düşük görüntülenmeyi a Hakkımda (az görüntülenmesi normaldir :)) ve Destek Ol (nasıl destek olurum diye düşünen hiç olmamış) sayfaları almış.

Trafik Kaynakları:
1. Sırada 98.824 görüntülemeyle Google, sonrasında ise GuildWars2, Facebook, YazarKafe şeklinde devam ediyo.

Anahtar Kelimeler:
En çok "karikatür" kelimesi aranarak gelinmiş, 844 kere. Benim için çok sevindirici olmakla birlikte en çok üzen ise anahtar kelimelerde ilk 10 da "mizah" kelimesini görememiş olmam. 521 kere blog adresim, 153 kere "bana bir soygun yaz" aramaları ile görüntülenmiş blog.

Aslında koskoca 1 yılda blogun gelişimini çokta fazla sağlayamadım bana göre, tema editleyip yüklemem dışında. Ayrıca sevgili Google amcam benim gibi sürekli özgün içerik yayınlayan, yazan çizen birine en son güncellemede neden Pagerank vermedi anlamış değilim, Pr2 de kalıverdim ebesini satim :( Gerçekten uğraşanların hakkını verdikleri konusunda endişelerim var. 

Ayrıca sosyal medyada da bi gelişme kaydedemedim; doğal olarak buda bloga katkı sağlamamı engelledi. Peki neden böyle oldu. Çünkü blogda yazıları okuyan, çizimlere bakan arkadaşların neredeyse %90ı yayınların altındaki sosyal paylaşım tuşlarını kullanarak sayfalarında paylaşmadı :(  Google için blog yorumları çok önemliyken çoğu takipçi yayınlara 2 dakikasını ayırıp yorum yapmadı, hala sıfır yorumda olan, hiç paylaşılmamış bir sürü yazı, karikatür ve çizimim var :(

2014'e girerken blogun gidişatı, genel durum ve istatistikleri bu şekildedir efem, beni yalnız bırakmayan, bloga uğrayıp 1-2 yorum atan, paylaş buttonlarına basan yada en azından bloga gir-çık yapan herkese teşekkürü borç bilirim, sağolun nan valla, sizde olmasanız kucağa oturtucaklar blogu alıp :)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. mutlu yıllar:))
    güzel bir yazı olmuş. bloğunuzu ilk ziyaret ettiğimde okuduğum yazılarınızdan biriydi "destek ol". bu konuda hiç düşünmediğimi de söyleyemem:) fakat yoğun temponun içerisinde bir türlü irtibata geçemedim sizinle ve eriyip gitti.
    bu adreste yazıyorum bir süredir http://kozmikbakim.blogspot.com/ .
    zaman bulduğunuzda ziyaret edin ve haberleşelim. benzer fikirler sizde de oluşursa güzel şeyler yapabiliriz.
    bana gore mizah ve karikatürün beni en fazla cezbeden yanı sezdirmeden uyguladığı şifadır! hem ruha, hem bedene hem yaşama...
    bu anlamda teşekkür etmek isterim şahsınızda hepinize. çok önemlisiniz.
    sevgiler, selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) İrtibata geçeceğim.
      Mutlu yıllar :)

      Sil
    2. yukarıdaki anlatım bozukluğu kötü olmuş, nasıl toparlasam :)
      tüm yıl boyunca böyle cümleler kurmam inşallah, benim yeni yıl dileğim bu olsun:)
      sizler de ne dilerseniz...

      Sil
  2. Karikatürler süper sizin blogunuz gibi olmak için çalışıyorum

    YanıtlaSil
  3. Hmm aklımda olsun +1 dışında paylsşmamıştım :)
    Kötü Şeyma :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları