Yazan / Çizen : Admin Panpa 22 Aralık 2013

2014, 2014 hediye, adminpanpa, Adminpanpa'dan Yılbaşı hediyesi, akvaryum, blog hediyesi, blogger, gülçinin defteri, Gülçinnur, hediye blog teması, hediye tema, mizah, tema editleme, yılbaşı hediyesi,
İviiiit, 2014 jartiyelini giymiş koşa koşa gelirken bende onu boş göndermeyeyim dedim (gerçi yeni yıl bana hiç böyle gelmez, daha farklı şekillerde gelir). Bizde insanlar birbirlerine hediye alır verir yada çay demleyip tv karşısında kuruyemişin dibine vurur, en son kabız olacak dereceye gelene kadar yiyip "kuruyemişine koyyim yaa" diyerek tuvalete gider. Bu fasılın hediye kısmını seçen ben, blogger arkadaşım Gülçinnur'a blog teması editleyip hediye ettim. Aslında toplamda 3 tema editlemiş oldum ama olsun :) Sıkıntı yok baret var baret... Yalnız acındırmak için söylemiyorumda, temayı editlerken dubstep müzik dinliyodum, sağa sola kaykılayım derken sırtımın ağrısı bitirdi beni. Neden diyeceksiniz?

Bugün camına kafa attığımının akvaryumumun tabanını değişmem gerekti. Tam 10kg çakılı önce 120litre akvaryumun dibinden temizlemeye, sonra hava hortumlarını sök tak yapmaya ve aldığım 15kg kumu eklemeye çalışıyodum. O sırada sürekli eğilip kalkmaktan, pas tutmuş, yüzyıllardır oynana oynana tipi kaymış tuvalet musluklarına döndüm resmen :) Bel ve sırt pert oldu. Şuan bile yaslanarak durmaya çalışıyorum yiğenimde yazdığıma bakıp sümüklü sümüklü "hırf hırf hırf" diye gülüyo. Ben böyle yazmaya başlayınca değişik gülme dallarına geçti en iyisi bu kısmı yarıda keseyim.

2014, 2014 hediye, adminpanpa, Adminpanpa'dan Yılbaşı hediyesi, akvaryum, blog hediyesi, blogger, gülçinin defteri, Gülçinnur, hediye blog teması, hediye tema, mizah, tema editleme, yılbaşı hediyesi,

Kısacası efem, Gülçin arkadaşımıza hediyemi sunup aranızdan ayrılmam gerek, annemin yanına gidip en az 10 dakika "anneeaaaa sırtımı ezsene nolur noluuur" demem gerekicek ve buda yetmezmiş gibi vereceği lanet olası klasik cevabıyla uğraşıcam "benim sırtımıda birileri ezse"...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

6 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hacı japonlar gibi selam verip, 2014'ün ilk ve en güzel hediyesini aldığım için..seni çok yorduğum için emeklerin için çok teşekkür ederim. Muhteşem oldu kolay beğenmeyen ben, çooook beğendiiimmmm :)
    Emeklerine, ellerine sağlık..
    Var oooolllll ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, güle güle kullan :) Ne mutlu bana.

      Sil
  2. Senin akvaryum 120 lt benimki 300lt :D düşün artık temızlık yapmıyorum bile o derece :D dış filitre var :) ıdare ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nan benimki temizlik amaçlı değildi ki zaten, fakat tüm dekoru sökmek, tüm hava hortumlarını tekrar kaldırıp temizlemek, ve zemindeki tüm çakılları toplamak zorunda kaldım, eğil kalk yapmaktan sırtım ağrıdı :) Yok efem kökün içindeki balıklara karideslere bişey olmasın onları su dolu kaba koy, yok efem bilmemneleri ayrı kaba koy, su çamur oldu su çek su doldur, vantuzlar çıktı yenisini tak, çakıl kalmış köşelerde onu al derken 3 saat domaldım akvaryum karşısında :DDD

      Sil
  3. Ne güzel kalbin var senin ya :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları