Yazan / Çizen : Admin Panpa 25 Aralık 2013

çizimlerim, anka kuşu, anka, buz anka, buzdan kuş, fantastik kuş, fantastic bird, ice phoenix, illustrasyon, kuş çizim, frozen phoenix, mistik çizim, adminpanpa,
Canım sıkılınca ne karalasam diye çok düşündüm, sonra biraz fantastik, biraz mistik bişey çizmeye karar verdim. Anka kuşu normalde ateşten olur ama benimki buzdan, umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı eksik etmeyin, baş baş.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

16 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Buzdan olmak yakışmış anka kuşuna^^ Eline sağlık hoş olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun süre bakarsam, yaklaşıp pençeleriyle kapıverecekmiş gibi duruyor :)

      Sil
    2. Korkma ben çizdim eğitimli o bişi yapmaz :)

      Sil
  2. Waaaaoow bayıldım ben bu Anka kuşuna

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş gerçekten de :) Eline sağlıkk

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel olmuş bu böyle ya mavi mavi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severim mavinin tonlarını ya :)

      Sil
    2. Bende :D
      Gözüne dikkat et çıkartabilirim o derece çok seviyorum :P

      Sil
    3. Şuna bak yaaa gözümde gözü kaldı :P =)

      Sil
    4. A - aaa deli mi ne :P =))

      Sil
    5. Bak öyle olduğumu kabul edebilirim :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları