Yazan / Çizen : Admin Panpa 14 Aralık 2013

Doğuştan meşhur, meşhur usta, meşhur köfteci, çiğ köfteci, dürümcü, şöhret sevdası, anne karnından meşhur doğmak, ingilizce sevdası, ingilizce tabela, ıslak mendilin arkasına resmini, mizah
Klişeler içinde boğulmaktayım beybiiiii
Nereye baksam aynı şey var,
Meşhur da ne demek kiiii
Uyanmak istiyorum mıncır totoşumu yar,

Diyerek başlarken sözlerime, elimi atarım masamdaki şekerime... Ulan şiirsel başlayınca yazıya da kafiye musallat oluyo az bi titreyip kendime geleyim. İrdeleyen insana çok fazla malzeme vardır ve bu malzemeler eğer kullanılmazsa rüyasında bile ondan hesap sorar. Geçen gece yazmayı düşündüğüm bi konu hakkında fecii rüyalar gördüm, terli ve heyecanlı uyandım akabinde. İşte yine aklımı kurcalayan, daha doğrusu ayar olduğum, inceden inceye kıl olduğum bi mevzu var. Yok yok Sarkozy'nin nasıl dünyaya geldiği, dünyanın neden petrol ve para için birbirine girdiği, yada Afrika'da inanç adına kısırlaştırılmaya devam eden kadınlar hakkında değil (bu konuya da sıra gelecek).

Mevzu şu: "Meşhur zart zurt usta", "Meşhur kakareççi" gibi ilanlar, tabelalar yaptıran hatta ve hatta ıslak mendilin arkasına döner keserken sırıttığı, ince bıyıklarını nasa uydularının yörüngesine doğru kaldırdığı resmini bastıranlar. Herkes meşhur arkadaş ya, ilk kez adını duyduğumuz bi yer bile "Meşhur Zamazingo usta, bizi kakamızdan tanırlar" gibi yazılar koyuyolar sağa sola, hacı dayılarım, abilerim, ablalarım, bacılarım ve manitam olabilme ihtimalindeki beybilerim, azıcık alçak gönüllü olun yahu, nerede kaldı bu alçak gönüllülük yarışına girişen insanlar ?

2 şeyi tatmin etmek zordur reyiz, egoyu ve kekoyu. Egoyu asla doymadığı, kekoyuda asla anlamadığı için tatmin edemezsin. Bırak hemen meşhur olmayı ver yahu, herkesin bildiği, bilmem kimlerce tanınan haydar usta olmayı ver. İnsanlar kendileri desinler "abi şurada bi adam var çok manyak yemek yapıyo" diye, o zaman adın zaten yayılır. Ama tamda benim dürümü yediğim sırada senin ıslak mendilin arkasına bastırdığın, göğüs kıllarının ahenkle dans ettiği ve bıyıklarının dönere karışabilme ihtimalini aklıma sokan o resim hiç olmadı be. Bide insanımızdaki şu ingilizce sevdasını anlayabilmiş değilim, sanki dürümcüye her gün başbakanlar, dünyaca ünlü artistler falan geliyo. Tabelaya neden "since 1990'dan beri" yazarsın be hacı dayım. Hadi ingilizce yazmanı geçtim, since zaten beri demektir, yani seninki "gel beriii berriiii" türküsü gibi oluyo. Bi biz meşhur olamadık babasını satayım, hoş öyle bi istediğimde yok ama (herkeste böyle der dimi), ne biliyim işte. Demek ki bazılarımızın genlerinde var, o yüzden doğuştan meşhurlar, o yüzden fazla söze gerek yok, admin kaçar, pompala yar (bak yine)...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bu galiba reklamın başka bir şekli oluyor. Meşhur, duymamışsak biz kaçırmışız gibi algılamamızı bekliyorlar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ben o "meşhur" yazısını görünce daha da ayar oluyorum :)

      Sil
    2. Yardım edebilir miyim ;)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Artık mim cevaplamayacağım diye bir karar aldım, üzerinde hala düşünmekteyim aslında bu konunun. O yüzden cevaplamazsam beni yanlış anlama lütfen :)

      Sil
    2. Anlamam tabiki, kararına saygı duyarım ancak.
      :)

      Sil
  3. Harbiden ya ne sinir bozucu tipler bunlar, yine iyi yakalamışsınız:)

    YanıtlaSil
  4. Hahahaha... o ingilizce türkçe karışımı tuhaf yazılara ben de gıcık oluyorum. Ama senin de aklına ne ilginç ayrıntılar geliyor ya sosyoloji okuyacak kişiymişsin sen :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları