Yazan / Çizen : Admin Panpa 31 Aralık 2013

Karikatür Çizimlerim, yeni yıl karikatürleri, noel baba karikatürü, komik yeni yıl, 2014 yılı, 2014 karikatür, yeni yıla girerken, hoşt geldin 2014, mutlu yıllar, karikatür, happy new year,
2013'e girerken bu yılın nasıl geçeceğini çok iyi biliyodum, kabak gibi ortadaydı. Zira kafa aynı kafa, ortam aynı ortam, dünya aynı lanet dünyaydı. 2014'ünde farklı geçeceğini sanmıyorum, o yüzden bu karikatürü çizerek  yeni yıla gireyim dedim. Görünen o ki yeni yılı da "sap, mal, işsiz, çaresiz ve dertli" olarak geçiricem...

Bu arada karikatürü çizerken annem gelip enteresan tepkiler verdi sonra "beni de çizsene apo, ama normal insan gibi çiz" diyerek noktayı koydu :) Benim yeni yıllardan beklentilerim, umutlarım yok, girilen her yeni yıl fark ettim ki aslında bana giriyo, o yüzden size mutlu yıllar saygıdeğer takipçilerim, her şey gönlünüzce olsun. Karikatürü beğenenler çizimin altındaki tuşları kullanarak sosyal medyada paylaşırsa yeni yıl hediyesi almış kadar olurum sanırım, hadi baş baş...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. yeni yıla nasıl girersen bütün senen öyle geçermiş:) düzgün gir olum bu sefer. haha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde değil, hiç adam gibi gelmiyoki :) Baksana külodu çıkarmış yardırıyo üstüme üstüme :DDD

      Sil
  2. Umutsuz olma bence bu sene senin parlama yılın olabilir. Annene bayıldım:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene benim hiçbişeyim olmayacak bence yine :) İyi ihtimaller beni bulmaz hiç :) "ola-bilir" deki o bilir eki bana rastlamaz =) Teşekkürler :)

      Sil
  3. Yeni yılla ilgili en gerçekçi paylaşım senin yazın oldu Abdullah :)

    YanıtlaSil
  4. Yeni yıl kutlanır biter o kadar :))
    Beklenti demek olmadığında üzülmek demek ne gerek var di mi :)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları