Yazan / Çizen : Admin Panpa 9 Aralık 2013

Karikatür Çizimlerim, ilham, ilham karikatür, ilhami abi, ilhami karikatür, Tünel Dergi, Tünel, karikatür, Abdullah Kara, İlham konulu, temizlik şefi İlhami, her konuda bi fikri olan adam, adminpanpa,
Yazarlık ve çizerlik yaptığım Tünel Dergi'nin ilk sayısı için çizmiştim bu karikatürü; çok kısa sürede hazırlamam gerekmişti ve konu "ilham"dı. Dergiye hazırladığım çizim ve makaleleri buraya 1 ay sonrasında ekleyeceğim için bunu henüz yeni ekliyorum. Görüşmek üzere hacılar, baş baş =)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

13 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hayırlı olsun yazarlığın, çizerliğin :) Haydi bakalım açılış yapılmış sanki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, yok bişeylere açılış yapıldığı yok ya :) Para mara kazanmıyorum, iş falan değil yani :)

      Sil
  2. :) İlhami abi:DDD Ben onu görsem korkarım kesin

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş.
    :)
    Minnoşum soruyor "anne onlar kim" diye. Ne diyeceğimi bilemedim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Minnoşuna "o düşünen adam" diyebilirsin ^^

      Sil
    2. Heheheh ben Abdullah Abi'n demiştim :)

      Sil
    3. Yani, düşünce olarak benim nasılsa fark etmez :D

      Sil
  4. Keşke para da kazansaydın ne iyi olurdu. Bu Dünya da daha doğrusu Türkiye de iş yapmayıp para alan güzel şeyler çıkartıp karşılığını alamayan o kadar insan var ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, emek vermeden para kazanan bir sürü insan var. Fakat dergiye yardımım dokunsun hemde çizim ve yazılarım yer bulsun diye başlamıştım; para düşünmedim yani. Belki dergi büyürse biz yazar ve çizerleri için bir şey yapar. Beeelki =)

      Sil
  5. güzelmiş çok beğendim karakterleri
    soba için yorumunuz çok güzeldi
    bir tek beyin ameliyatı yapamaz soba :))

    YanıtlaSil
  6. te allam,yine ne cizdin ya la,bak kızma,anam kaynanam olsun ki anlamadım,ne diyo üstteki moruk,höpürdet baaam

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları