Yazan / Çizen : Admin Panpa 29 Aralık 2013

makara kukara, makara, geyikler, geyik muhabbeti, çük muhabbeti, parasızlık, 2 deli bi araya, akbil parası, çükümü mü basıcam, üstünde ne var, mizah, parasız adam, ikna etme çabası, Üsküdar'a,
İşsiz veya öğrenci olan insanlar iyi bilir parasızlıktan dolayı ortaya çıkan muhabbetleri. Tabi arkadaşlarınız da sizin gibi anormalse doğacak muhabbetlerin normal olmasını beklemek Gollum'un güç yüzüğünü kendi elleriyle koca kafalı Bilbo'ya uzatıp "al mübarek senin olsun" demesine benzer.

Dün akşam bilgisayar başındayım, alttan müzik üstten oyun, altlı üstlü takılıyoruz pc ile, seviyeli ve fantastik bi ilişkimiz var. O arada akvaryumcu bi tanıdığa gidip birkaç balık alma fikri geldi aklıma. Benim gibi meteliğe kurşun atan, parayı görse antik mısır tanrısı zannedecek seviyedeki kankama masamdaki mikrofonumdan "Benimle Üsküdar'a gelir misin gangaaaa?" dememle başladı her şey.

X: Valla 5 kuruş yok cebimde apo... (Önce nezaket çerçevesinde başladı)
Ben: La bıraahhh yaaa, bırah git (Trollüğe start veren ben)
X: Lan oğlum akbile koycak yol param bile yok. (Acitasyon)
Ben: Bulursun sen bulursuuuuun çakaaaal :)
X: Ne basıcam otobüse, akbil yerine çükümü mü basıcam ! (Ahanda ,muhabbet trolleşiyo niha-harrr)
Ben: Hea, olmamı, çaktırmadan sanki çok normalmiş gibi, akbil gibi basarsın işte :)
X: Hehe, manyak, zıha
Ben: Düşünsene lan, basıyosun boş sesi çıkıyo "didüüüüt" diye, kaptan sana dönüp "bu boş kardeş" diyo.
X: Hahaaa hehe
Ben: Gidicen sonra akbil dolum bayine çıkartcan pipiyi, kardeş 5 tl yükler misin şuna diycen; ama öğrenci çükü abi diycen hatta.
X: Şşş napıcan lan akvaryumcudeeeeaaaağğğ (trollük evresi tamamlandı)
Ben: Sakallarını okşıycam akvaryumcunun, napcam la balık alcam işte, bronz çöpçü bide cüce vatoz falan...
X: Hmmm aslında bende... hmmm... du bakiyeeeaaammmm (Klasik sözü, balık kelimesini duyunca genelde dayanamaz, para yok der, balığı görünce göt cebinden bile para çıkar totoşun)
Ben: Aslında ne :) La 2-3 kuruş yol parası bulda beraber gidek hem dolaşırız hadi.
X: Hmmm. Du bi anamı sıkıştıriyimmm para ver diyim kadınnn bara baraaa :)
Ben: Tamam sen az soradur bende üstümü değişiyim.
X: Ooooğğğğ ne giyiyon lan ne var üstündeeee. (ipne)
Ben: G-Stringimi giydim ya, hem havadar rahat olur, ne demek la ne var üstünde totoş.
X: Ooooğ donmu giydin, ne giydin
Ben: Eşofman giydim eşofman, rahat rahat ooooh, sıkışmasın biyerlerimiz işte, sende hazırlan hadi.
X: O hobicide beta var mıdır lannnn apiiiii?
Ben: Hee vardır, zürafada satıyolarmış hatta.
X: Hmmm, tamam hadi çıkalım, çıkıyoz mu?
Ben: Çık gel hadi, bizim oraya doğru gel. (ipne ne zaman aynı anda çıkalım diyip evden çıksak kapınızın önünde mal varlığını sergileyen brazzers yıldızı gibi dikiliyorum)
X: Tamam bak çıkıyorum, çıkıyoruuum, çıktııım
Ben: Lan hadi çık, zokucam ha, çık hadi.
X: Tamam bak çıkıyorum.
Ben: Lan sittir git, hadi çık evden kapatıyom pc yi.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Balığı bu kadar çok mu seviyosunuz yaa :))
    Ben ölenletin her birine ağladıktan sonra bi de o çirkine yaptıklarımdan sonra balık sevgim çürüdü sanırım :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları