Yazan / Çizen : Admin Panpa 16 Aralık 2013

Film Yazılarım, The Hobbit, The Desolation Of Smaug, Smaugun çorak toprakları, Bombur, Tauriel, Kara büyücü, Legolas, Thorin meşekalkan, azog, smaug, thranduil, Kili ve Tauriel, orc lejyonu, erebor, bilbo, fıçılı sahne,barrel rider,cücelerin fıçılara girdiği
Yayımı verin laaan, yayımı getirin, getirsenize oğluuuuuuuuum! Anneeee, hişşş, yayımı getirsene içerden, balkona çıkıp bi kaç kişiye çakayım uzaktan; nı ha harrrr ! Çok pis gaza gelmiş durumdayım öyle ki lpgli bi aracın deposunu tek başıma doldurabilirim bu gazla; hala filmin etkisindeyim hacılar ya. Sanki daha bu sabah bombur kankamla beraber kahvaltı yaptık ve ne varsa yedi ipne, masada dahil.

The Hobbit An Unexpected Journey'i, yani ilk filmi izledikten sonra kanımıza enteresan bi madde karışmıştı, hissettim ben onu bize aşıladılar aşırı dozda fantaziyi ipneler. O gün bugündür 2.si çıksada izlesek, 2.si çıksada izlesek diye tekrarladık bozuk pikap gibi. Filmin çıktığını duyunca kankamla Kadıköy'e uçtuk popomuza kanat takıp, fakat boş yer yoktu bazılarında. En sonunda akşam 20:45 seansına boş yer bulduğumuz için bayağı sevindik çünkü oraya gidipte cüceleri, elfleri, bilbonun yeni nanelerini, azog'u görmeden eve dönmek olmazdı; bu sanki bi şehre gitmişsinde oranın ünlü eserlerine bakmadan geri gelmişsin tadında bi totoşluk olurdu. Neyse efem filme girdik, 300 spartalı'nın yeni filmi çıkıyor onun fragmanını gösterdiler öncesinde, bayağı güzel bi yapım olmuş, 3D gözlükle manyak görünüyodu sahneler (birileri şu spartalılara daha uzun don giymelerini söylesin, çok yanlış şeyler çarpmasın gözümüze)

Sonunda film başladı, merak ve heyecanla 3D gözlükleri takıp dişçi koltuğuna uzanmış gibi yayıldık, çıt yok, kımıldamıyoruz, kıllarımız bile titremiyo reyiz o derece sabitiz. Adamlar ne film yapmışlar lan, uyuşturucu bağımlısı gibi hissediyosun kendini ve "bitmesin lan, nolur bitmesin", "abi bitirmeyin ya, bitirmesene oğlum filmi göt, sen kesin sauronun adamısın dimi şerefsiz" diye söylemlerde bulunabiliyosun.

Bu filmde çok farklı şeyler sizi bekliyo hazırlıklı olun, deli sahneler var, özellikle şu fıçılarla nehirde ilerledikleri sahneler ve bombur reyizin yuvarlandığı sahne (detaya girmiyorum izleyin) anlatılmaz yaşanır, 30 kere arka arkaya verseler tekrar tekrar izlerim öyle diyim. Ayrıca ilk kez bi elf ile dwarfın aşkına tanık olacaksınız ;) Thranduil denen yavşak elf kralına zaten gıcık olanlarınız iyice gıcık olacak, onu troll sümüğünün dolu olduğu bi kapta boğmak, sonrasında kirletici azogun eline verip namusunu kirletmesini isteyeceksiniz eminim :)

Film Yazılarım, The Hobbit, The Desolation Of Smaug, Smaugun çorak toprakları, Bombur, Tauriel, Kara büyücü, Legolas, Thorin meşekalkan, azog, smaug, thranduil, Kili ve Tauriel, orc lejyonu, erebor, bilbo,

Yeni elf kızımıza gelince, o nasıl bişeydir lan :) Ağzına zıçayım ya, aklım gitti, lan şöyle bi elf manitamız olsa ne manyak olurdu yeaa :) Taş desen taş değil, dahada deli bişey, biz ona en iyisi dağ diyelim. Ayrıca savaş sanatlarında da artiz Legolas'dan aşağı kalır yanı yok hani, kadın manyak seri, bu arada adı Tauriel. Kendisi kuyut ormandan gelmiş bir elf, yani Legolas gibi asil bir soyu yok. Filmin sonunda uyuz olacağınız bi karakter daha varsa oda Thorin Meşekalkan'dır, bi ara kolumu bacağımı kaldıracaktım ona doğru, dötoş ipne.

Film Yazılarım, The Hobbit, The Desolation Of Smaug, Smaugun çorak toprakları, Bombur, Tauriel, Kara büyücü, Legolas, Thorin meşekalkan, azog, smaug, thranduil, Kili ve Tauriel, orc lejyonu, erebor, bilbo, beorn,druid,hobbit beorn,bear man beorn,shifter,skin shifter beorn
Bu filmde Azog'u diğerinden daha fazla göreceksiniz lejyon komutanı olacağı için, ayrıca 1.filmdeki necromancer (kara büyücü) olayı da bu filmde ortaya çıkıyo ;) Gandalf o taraflarda yol alırken cücelerimiz Erebor'a doğru yol almaya çalışıyolar. Gandalf, kara büyücünün olduğu yere giderken kayalardan, tırmanıp dağları aşmaya çalışmakta iken sinemadaki dingil kızın "Gandalf'da dağda geziyo" demesine ayrı bi koptum; herifin kıçından 3 kilo ter akmış yolda, sen adına "gezmek" dedin ya helal sana. Azog,Tauriel,Legolas ve cücelerin yanı sıra Smaug'u çok uzun süre görebileceksiniz filmde, gözünüz ejderhaya doyacak, ve kara ok söylentileri hakkında daha çok şey öğreneceksiniz. Sıkı durun, ayrıca Beorn adındaki şekil değiştirici, daha doğrusu druid (feral druid), bazen insan bazen siyah dev bi dağ ayısı olan adamı da tanıma şansı bulacaksınız ;)

Kesinlikle, kesinlikle ve kesinlikle izlenmesi gereken bi film, bu filmi izlemeden ölmüş olsaydım mezarımdan dirilir sinema salonuna doğru yol alırdım, hemde böylece koca salonda filmi tek izlemiş olurdum. Mutlaka sinemada izlemenizi tavsiye ederim, evde izleyince aynı tadı vermeyecek emin olun, paranıza kıyın ve lanet olası popolarını kaldırıp vitesi 2 ye takın. Filmde öyle manyak sahneler var ki, bittikten sonra en az 50 kere istemeden şu cümleyi kuruyosun "adamlar yapıyo abi, adamlar harbiden yapıyo yani".

Bu filmde en çok Tauriel, Bombur ve Bilbo'yu beğendim. Fakat film 3-3 buçuk saat kadar sürdü, sinemadan çıktığımızda saat 23:30 du, o yüzden kankama "15 dakikamız var leaan, Kadıköy rıhtıma inip 14R yi yakaladık yakaladık, eğer kaçırırsak tüm mordor içimize kaçar, burada kalırız mal gibi böyle" diye seslenip fişekledim, Barlar sokağının üstünde gecenin köründe rıhtıma kadar koşmaya başladık, zaten filmden yeni çıkmışız, kendimizi dwarf gibi hissettik şerefsizim; ta ki benim aklıma kankamla çok sevdiğimiz Snoop Dogg'un bi şarkısının nakaratı gelene kadar "Ran madafaka rannn ran madafa rannnn" :)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

14 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Yeni yıl sana önce iş sonra senin deyiminle Elf Manita getirsin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlarca yıl geçti bana bi b-k getirdiği yok bu yılların, varsa yoksa millete getirsin şerefsiz >:)

      Sil
  2. Ya ben bu filmi bu şehirde izleyemeyeceğim yanarım yanarım ona yanarım :( Yakın bir şehre gidip sinema günü mü yapsam diye düşünüyorum o derece :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu filmi izlemek için her şey yapılır o derece diyim sana :D

      Sil
  3. Ufff yaaa ben 21 ine kadar beklemek zorundayım. Güzel olacağını biliyordum da bu kadar olacağını tahmin etmiyordum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanılmaz güzel sana öyle diyeyim :D Cücelerle bizim evde savaşa hazırlanıyorum sanki, etkisi geçmiyo :DDD

      Sil
  4. 21 değil yalnız o 28 olacaktı. Bak kendi kendime bile daha erkene almaya çalışıyorum :((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 28 ine kadar sinemadan kalkabilir :(
      Neyse hiç olmadı internetten izlersin düştüğünde, başka çaren yok gibi :/

      Sil
    2. Kalkabilir miii? Yok artık. Sinemayı ayağa kaldırırım vallahi :(

      Sil
    3. Umarım kalkmaz ne diyim :)

      Sil
  5. Ya yaaa yaaa bu kadar ballandıra ballandıra anlatılmaz ki amaa :( Çok gitmek istiyorum ama gidemiyorum malesef :( İş-kurs-gece yarısı ev üçlüsünden biri kurtarmalı beniiii :(

    İlkinde bende senin gibi hissetmiştim ama sanırım bu ilkinden de daha heyecanlı. Hadi dua et bana da gideyim ne oluuurrr :( :)))

    YanıtlaSil
  6. ben de izleyip yazdım da amma eğlenceli yazmışsın yaa.

    tauriel ve o aşk yokmuş kitapta.
    kitabı da anime kitabını da okudum ama bu detayı bi blogçu arkadaş aydınlattı yaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Bilmiyorum hobbit'in kitabını okumadım doğrudur :) Zaten o kısmı benim için pek önemli değil :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları