Yazan / Çizen : Admin Panpa 7 Aralık 2013

Ayın Gifi, aralık gifi, balık tutan adam, köpeği denize atmaya çalışırken, ava giderken avlanmak, totoş adam, köpeği iteyim derken, zuhaha, balık tutarken, gif, mizah, cumburlop,
Aralık ayının gifini ekleyeyim de içimde kalmasın, kaç gündür aklıma gelip duruyo babasını satayım sanki birisi beynimin alarmını kurmuş. Al işte al aha, ekledim rahatladın mı? Bu arada bu gife harbi iyi gülmüştüm, ava giderken avlanmak böyle bişey olsa gerek, totoş seni :D

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

20 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste diyeyim ben de :D

    YanıtlaSil
  2. Allah'ın sopası yok ki :D :D

    Bulmuş belasını. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü niyetli olmayalım ya belkide hayvan atlayıp temizlensin istemiştir :D Biz arkadaşımın kurdunu böyle kandırıp denize atarak yıkamıştık :D

      Sil
  3. Oh olsun, umarım hava buzzzzz gibidir...

    YanıtlaSil
  4. Haa, haaa. Çok komikmiş gerçekten. Ohh olsun adama. Ama köpek kurtardı galiba adamı, yoksa boğulup gidecekti, dangalak, hafazanallah.
    Benim bloğuma da, ziyaretlerinizi ve yorumlarınzı rica ederim.

    YanıtlaSil
  5. Hahahahah kahkahayı patlattım.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Hiiç gülmedim, kocamaan bir " oooh olsun" çektim. Paylaşacağım izninizle.

    YanıtlaSil
  7. Haketmiş :D
    Kendisini öyle dürtseler hoş olur muydu :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları