KARİKATÜR / HOŞT GELDİN 2014

Karikatür Çizimlerim, yeni yıl karikatürleri, noel baba karikatürü, komik yeni yıl, 2014 yılı, 2014 karikatür, yeni yıla girerken, hoşt geldin 2014, mutlu yıllar, karikatür, happy new year,
2013'e girerken bu yılın nasıl geçeceğini çok iyi biliyodum, kabak gibi ortadaydı. Zira kafa aynı kafa, ortam aynı ortam, dünya aynı lanet dünyaydı. 2014'ünde farklı geçeceğini sanmıyorum, o yüzden bu karikatürü çizerek  yeni yıla gireyim dedim. Görünen o ki yeni yılı da "sap, mal, işsiz, çaresiz ve dertli" olarak geçiricem...
31 Aralık 2013
Yazan / Çizen Admin Panpa

2014'E GİRERKEN İSTATİSTİKLER

blog istatistikleri, popüler yayınlar, en çok görüntülenen, googledan gelen trafik, blog trafik, karikatür kategorisinde, blog görüntülenme, ziyaretçiler, anahtar kelimeler, 2014e girerken,
Yeni yıla girerken blogun istatistiklerinden biraz bahsedeyim dedim hacılar. Ben yazıp çizdikten sonra bakalım en çok nelere ilgi gösterilmiş. Google amcama ne yazıpta bloga gelinmiş bi bakalım (özellikle dün aranıp gelinen şey cidden garipti "kızların poposunda neden iz çıkar". Lan bunu yazanı bana niye yönlendiriyosun totoş google; ayrıca kızımıza geçmiş olsun, geçer o iz geçer)
Yazan / Çizen Admin Panpa

MAKARA KUKARA

makara kukara, makara, geyikler, geyik muhabbeti, çük muhabbeti, parasızlık, 2 deli bi araya, akbil parası, çükümü mü basıcam, üstünde ne var, mizah, parasız adam, ikna etme çabası, Üsküdar'a,
İşsiz veya öğrenci olan insanlar iyi bilir parasızlıktan dolayı ortaya çıkan muhabbetleri. Tabi arkadaşlarınız da sizin gibi anormalse doğacak muhabbetlerin normal olmasını beklemek Gollum'un güç yüzüğünü kendi elleriyle koca kafalı Bilbo'ya uzatıp "al mübarek senin olsun" demesine benzer.
29 Aralık 2013
Yazan / Çizen Admin Panpa

NEDEN DEİST OLDUM ?

Neden deist oldum?, deizm nedir, deist, müslümandım, dinler, Tanrının dini yoktur, bana göre Tanrı, Yaratıcı, deizm, mizah, inancımı sorguladım, körü körüne inanmak, din olmasaydı, iyilik, inanç,
Haculaaar, hocalaaar, papazlaaar, rahüpleeer, inananlaaar, az inananlaaaar, psikoya bağlamuşlaaar, şamanlaaar, yahudüleeer, falanlaaar fülanlaaar, öncelikle belirtmek isterim ki bu yazıyı yazma sebebim size laf sokmak, sizden nasihat almak, din kültürü ve ahlak dersi almak yada diğer fesat antin kuntin şeyleri yapmak değildir. Sadece kendi hikayemi, içsel çatışmalarımı ve değişimimi anlatmaktır; günaha giriyosam giren çıkan bana sonuçta :) Tabi yaşadığımız ülkede çoğunluk müslüman olduğundan ve yetiştiğim aile de bu inanca sahip olduğundan yazacaklarımın gidipte peynire tapanlar hakkında olmasını beklemek garip olur be reyiz. Fakat ben yinede biçok şeye değineceğim. Aslında bu yazıyı yazmaya başlayarak hata ettiğimi biliyorum çünkü bizim insanımız iki şeyi çok sever "Ağzından dini düşürmeyeni", bide "mazlum edebiyatını"; fakat kendimden ödün verecek değilim, bunu da yazıyor olma sebebim aslında biraz deşarj olmak, birazda yaşadıklarımı yaşayanlara yalnız olmadıklarını göstermek :)
28 Aralık 2013
Yazan / Çizen Admin Panpa

BUZDAN ANKA

çizimlerim, anka kuşu, anka, buz anka, buzdan kuş, fantastik kuş, fantastic bird, ice phoenix, illustrasyon, kuş çizim, frozen phoenix, mistik çizim, adminpanpa,
Canım sıkılınca ne karalasam diye çok düşündüm, sonra biraz fantastik, biraz mistik bişey çizmeye karar verdim. Anka kuşu normalde ateşten olur ama benimki buzdan, umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı eksik etmeyin, baş baş.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
25 Aralık 2013
Yazan / Çizen Admin Panpa

YAT-KHA REYİZ

Yat-Kha Reyiz, Yat-Kha, Legend of mankurt, Neve-Haya, Eski Türk, Türk şarkıları, Türk miti, farklı Türk, tavsiye şarkı, mutlaka dinleyin, farklı tarz, Tuva Türkleri, şarkıları, mizah, müzik,
Uh... Bazen olur böyle, daha önce "aynı şarkıyı günde 50 kere dinlemek" diye bi yazı yazmıştım zaten. İşte şimdi bi şarkı var gün boyunca sıkılmadan dinliyorum denebilir, tüylerim kirpi gibi diken diken geziyorum evin içinde.

Youtube'de seyyar simitçi gibi gezinirken nasıl oldu bilmiyorum o videodan o videoya abaza tavşan misali atlarken bi baktım eski farklı farklı Türk topluluklarının şarkılarında gezerken buldum kendimi (Tuva, Saka Türkleri vb). O sırada gitarla çello karışımı alet çalan bi iblis sembolü gibi bişey gördüm video kapağının birinde (o çalgının adıymış zaten yat-kha), ilgimi çekti daldım içine, sonra sağdaki videolara tıklaya tıklaya update ettim sanırım kendimi. Bi baktım Yat-Kha'nın "Neve-Haya (Legend Of Mankurt)" parçasını dinliyorum, yeniden oynat tuşuna hunharca tecavüz ettim resmen, play tuşunun pikselleri hafızama kazındı, nikahıma alıcam bu videonun linkini, hele 1:30 dan sonrası yok mu, her saniyesine kurban lan o nasıl ritimdir :) Çok sevdim bu şarkıyı, hemde anlamadığım halde...
23 Aralık 2013
Yazan / Çizen Admin Panpa

ADMİNPANPA'NIN 2014 YILI HEDİYESİ

2014, 2014 hediye, adminpanpa, Adminpanpa'dan Yılbaşı hediyesi, akvaryum, blog hediyesi, blogger, gülçinin defteri, Gülçinnur, hediye blog teması, hediye tema, mizah, tema editleme, yılbaşı hediyesi,
İviiiit, 2014 jartiyelini giymiş koşa koşa gelirken bende onu boş göndermeyeyim dedim (gerçi yeni yıl bana hiç böyle gelmez, daha farklı şekillerde gelir). Bizde insanlar birbirlerine hediye alır verir yada çay demleyip tv karşısında kuruyemişin dibine vurur, en son kabız olacak dereceye gelene kadar yiyip "kuruyemişine koyyim yaa" diyerek tuvalete gider. Bu fasılın hediye kısmını seçen ben, blogger arkadaşım Gülçinnur'a blog teması editleyip hediye ettim. Aslında toplamda 3 tema editlemiş oldum ama olsun :) Sıkıntı yok baret var baret... Yalnız acındırmak için söylemiyorumda, temayı editlerken dubstep müzik dinliyodum, sağa sola kaykılayım derken sırtımın ağrısı bitirdi beni. Neden diyeceksiniz?
22 Aralık 2013
Yazan / Çizen Admin Panpa

ZATEN YAPILMIŞ

zaten yapılmış, çiftçiler, üretim sıfır, her şeyi dışarıdan, İstanbula yığıldık, ahlak dinlemi gelir, kendi insanımıza yardım, muhalefet, ülkemizdeki Suriyeliler, asfalt dök, enflasyon,
Sıkıııııı durunnn size söylemem gereken şeyler var dostlaaaarrr !
Haydiii hep beraber birleşip çiftçiyi ortadan yok edelim he, ne dersiniz, sizcede mükemmel olmaz mı? çiftçiliği ortadan kaldırıp her boku dışarıdan alsak, kıçımızdaki don karşılığında 2 kilo buğdayı takas etsek daha iyi olmaz mı heeee? lanet olsun dostum güzel olmaz mıydı?
21 Aralık 2013
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / MUHALEFET

Karikatür Çizimlerim, karikatür, chp karikatürleri, mhp karikatürleri, Bahçeli, Kılıçdaroğlu, Akp, Bdp karikatürleri, Demirtaş, sözde barış partisi, uyuyan muhalefet, muhalefet, nerede muhalefet, siyasi karikatür,meclis karikatür,siyasi partiler,olmayan muhalefet
Siyaseti her ne kadar sevmesem de hayatımı, hayatımızı etkilediği için ister istemez kendimi içinde buluyom be reyiz. Akp'ye oy vermeyeceğim, fakat yıllardır hiçbi halt yapamamış ve hala liseli atışmalarının önüne geçememiş, boş laftan başka icratleri olmayan muhalefet partilerine de oy vermeyi de düşünmüyorum. Gider bi bağımsız adaya oy atarım, en azından akp'ye ve bu partilere oy vermediğim için içim rahat olur babasını satayım. Kürtleri savunuyomuş gibi görünen, içinde barış geçen ama alakası olmayan terrörist partisi bdp bile uyumuyo sizin uyuduğunuz kadar, bi zahmet silkelenin, ayağa kalkın. Bu arada cümlede muhalefet kelimesi kullandım, var olmayan bişeyden bahsettiğim için özür dilerim, affedin beni hacılar. Takım tutar gibi parti tutmam, atını seven jokey gibi kimsenin saçına yapışmam, tarafsız adamım ben; görüşmek üzere.

Bu arada beğenen, paylaşım tuşlarını kullanarak sosyal medyada paylaşan herkese şimdiden çok çok çok teşekkür, kafam kadar teşekkürler ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
19 Aralık 2013
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / ÇIKAR ÇATIŞMASI

fethullah gülen, fethullah karikatür, Karikatür Çizimlerim, karikatürler, Tayyip karikatür, çıkar çatışması, Tayyip Gülen çatışması, sahtekarlık, devletle cemaat, Tayyip cemaate zıt, fetoş,
Bişey yazmama gerek yok sanırım; gündemi takip edenler konuyu anlamıştır. Beğenenler paylaşım tuşlarını kullanarak sosyal medyada paylaşırlarsa çok sevinirim; her türlü desteğiniz beni mutlu eder, görüşmek üzere.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
18 Aralık 2013
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / TANRIM

Karikatür Çizimlerim, karikatür, tanrı karikatür, Tanrım bana yol göster, çok sağol, Bu yoldan devam et, ühüühü, mizah, dini karikatür, sağol, yardım et, yardım dilenen, çizim, komik, makara,
Beğenen arkadaşlar yayının altındaki paylaşım buttonlarını kullanarak sosyal medyada paylaşımda bulunurlarsa çok sevinirim; teşekkürler.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
17 Aralık 2013
Yazan / Çizen Admin Panpa

THE HOBBİT / THE DESOLATİON OF SMAUG

Film Yazılarım, The Hobbit, The Desolation Of Smaug, Smaugun çorak toprakları, Bombur, Tauriel, Kara büyücü, Legolas, Thorin meşekalkan, azog, smaug, thranduil, Kili ve Tauriel, orc lejyonu, erebor, bilbo, fıçılı sahne,barrel rider,cücelerin fıçılara girdiği
Yayımı verin laaan, yayımı getirin, getirsenize oğluuuuuuuuum! Anneeee, hişşş, yayımı getirsene içerden, balkona çıkıp bi kaç kişiye çakayım uzaktan; nı ha harrrr ! Çok pis gaza gelmiş durumdayım öyle ki lpgli bi aracın deposunu tek başıma doldurabilirim bu gazla; hala filmin etkisindeyim hacılar ya. Sanki daha bu sabah bombur kankamla beraber kahvaltı yaptık ve ne varsa yedi ipne, masada dahil.
16 Aralık 2013
Yazan / Çizen Admin Panpa

DOĞUŞTAN MEŞHUR

Doğuştan meşhur, meşhur usta, meşhur köfteci, çiğ köfteci, dürümcü, şöhret sevdası, anne karnından meşhur doğmak, ingilizce sevdası, ingilizce tabela, ıslak mendilin arkasına resmini, mizah
Klişeler içinde boğulmaktayım beybiiiii
Nereye baksam aynı şey var,
Meşhur da ne demek kiiii
Uyanmak istiyorum mıncır totoşumu yar,

Diyerek başlarken sözlerime, elimi atarım masamdaki şekerime... Ulan şiirsel başlayınca yazıya da kafiye musallat oluyo az bi titreyip kendime geleyim. İrdeleyen insana çok fazla malzeme vardır ve bu malzemeler eğer kullanılmazsa rüyasında bile ondan hesap sorar. Geçen gece yazmayı düşündüğüm bi konu hakkında fecii rüyalar gördüm, terli ve heyecanlı uyandım akabinde. İşte yine aklımı kurcalayan, daha doğrusu ayar olduğum, inceden inceye kıl olduğum bi mevzu var. Yok yok Sarkozy'nin nasıl dünyaya geldiği, dünyanın neden petrol ve para için birbirine girdiği, yada Afrika'da inanç adına kısırlaştırılmaya devam eden kadınlar hakkında değil (bu konuya da sıra gelecek).
14 Aralık 2013
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR | İLHAM - İLHAMİ

Karikatür Çizimlerim, ilham, ilham karikatür, ilhami abi, ilhami karikatür, Tünel Dergi, Tünel, karikatür, Abdullah Kara, İlham konulu, temizlik şefi İlhami, her konuda bi fikri olan adam, adminpanpa,
Yazarlık ve çizerlik yaptığım Tünel Dergi'nin ilk sayısı için çizmiştim bu karikatürü; çok kısa sürede hazırlamam gerekmişti ve konu "ilham"dı. Dergiye hazırladığım çizim ve makaleleri buraya 1 ay sonrasında ekleyeceğim için bunu henüz yeni ekliyorum. Görüşmek üzere hacılar, baş baş =)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
9 Aralık 2013
Yazan / Çizen Admin Panpa

PHENOMENON

Film Yazılarım, Phenomenon, mucize, John Travolta, bilim kurgu, fantastik kurgu, film önerisi, telekinezi, metafizik, ufolar, süper film, olağanüstü yetenek, insanüstü, üstün zeka, George, film,
Nasıl bir gaza gelmekse, canım feci şekilde fantastik veya bilim kurgu tarzında film izlemek istemeye başladı. Aslında evdeki giyim tarzım o filmleri izlerken çok yaban duracak, sırf eldeki mal satılsın diye birbirine tutturulan kola ve yanındaki bulaşık süngeri gibi görünecekti. Ama çokta fifi, nasılsa odada tekim, uzattım bacakları mancınık kolu gibi, ohhhh come on keyfim c'mon... Ama bunu yapmadan önce güzel bir film bulmam gerekiyodu tabi...
8 Aralık 2013
Yazan / Çizen Admin Panpa

TOTOŞ ADAM

Ayın Gifi, aralık gifi, balık tutan adam, köpeği denize atmaya çalışırken, ava giderken avlanmak, totoş adam, köpeği iteyim derken, zuhaha, balık tutarken, gif, mizah, cumburlop,
Aralık ayının gifini ekleyeyim de içimde kalmasın, kaç gündür aklıma gelip duruyo babasını satayım sanki birisi beynimin alarmını kurmuş. Al işte al aha, ekledim rahatladın mı? Bu arada bu gife harbi iyi gülmüştüm, ava giderken avlanmak böyle bişey olsa gerek, totoş seni :D

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
7 Aralık 2013
Yazan / Çizen Admin Panpa

SELAM OLSUN

Selam olsun, mizah, düşünmekten kafayı, sap, samantv, canım sıkılıyor, işveren, zengin fakir, kapitalizm, sınavlar niye var, boktan hayat, din, hukuk, ahlak, İş görüşmesi, sosyal haklar, comolokko,

> 40 kere düşündüğü halde karar veremeyip kendini ekmek üzerine istenmeden sürülmüş peynir gibi hissedenlere,

> Saplık konusunda 5 yılı geçip, bu alanda master yapıp kariyer sahibi olanlara,

> SamanTv'yi izlerken kakam geliyor diyip kanalı değiştiren beybilere,

> Sabah uyandığında kendisini tıpkı gece bıraktığı gibi bulan, bu vesileyle kendisini Tutankamon'un yiğeni olabileceğine inandıranlara,
3 Aralık 2013
Yazan / Çizen Admin Panpa

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları