KARİKATÜR / 2015

Karikatür Çizimlerim, karikatür, yeni yıl karikatür, 2015, 2015 karikatür, mutlu yıllar, mizah, yeni yıl bana giriyo, her yıl başı, yılbaşı,  zıçayım yeni yıla
Sevgili takipçilerim, blogu ziyaret eden ziyaretçilerim, google da kelime ararken yolu buraya düşmüş olan bahtsız bedevilerim, öncelikle burada olmanızdan dolayı mutlu olduğumu bilmenizi isterim (birileri varsa tabi). Şimdiden hepinizin yeni yılı kutlu olsun, umarım 2015 size sağlık, mutluluk, aşk, iş, para, huzur, dost ve onlarca şey getirir. Ben mutlu olamıyorum bariz siz olun sevgi koyayım. Her yeni yıla girişimde ne hissettiğimi çizdim bu karikatürde. Tekrar mutlu yıllar, adios amigos, çitoz, patoz, çerezoz...

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
31 Aralık 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / MUSA

Karikatür Çizimlerim, karikatür, dini karikatür, Hz.Musa, musanın denizi ikiye, musa karikatür, dini karikatür, komik din, deizm, deist, kızıl denizi ikiye, mucize uydurmaları, din, mizah, mose, religion,
Fark ettiğiniz gibi bu aralar biraz karikatür ve çizime yönelmek istedim çünkü uzun süredir ihmal ediyodum. Son zamanlarda keyfim olmadığından blogla da pek ilgilenemedim fakat çokta fark ettiğini düşünmüyom hala, açıkçası yazıp çizmeye devam etmemin tek sebebi kendimi rahatlatmak ve bir uğraş edinmek. Ayrıca ufakta olsa bana moral veren bazı şeyler var şu aralar, hasta hayati tehlikeyi atlattı diyelim. Yine de takibi ve desteği bırakmayan sizlere çok teşekkür ederim. Lütfen aşağıdaki +1 tuşuna ve diğer paylaşım tuşlarına basarak destek olun, lütfen diyom nan adamı hasta etmeyin >:)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
20 Aralık 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

ÇAKİ

çaki, çaki bebeği, katil çaki, korku filmlerinin etkileri, çocukken bebeklerden, bebekten korkmak, çocukluk anıları, çocukluk, çakinin gelini, korkunç bebek, çocukken, ablamın bebekleri, korku,
Benim çocukluğumda en popüler korku filmi çakiydi hacı dayılar. Hatta rambo filmleri gibi seriye bağlamış, almış başını yardıra yardıra gidiyodu. Tabi yaşın küçük olmasına bağlı olarak beynin de henüz pişmemiş, hamur kıvamında olmasından dolayı çocukken çok tırsardım bu çaki filmlerinden. Fakat ne zaman televizyonda veriliyo olsa bizim evde izlenirdi bu küçük ibnetor oyuncağın filmleri. Ondan sonra "geceleri uykular bana haram" adıyla plak çıkaracak hale gelir, uyuyana kadar akla karayı seçerdim.
19 Aralık 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / İBRAHİM

Karikatür Çizimlerim, Hz.İbrahim, Abraham, ibrahimin oğlunu kesme, dini karikatür, deizm, oğlu ismaili, Allah koyun yolladı, karikatür, din, inanç karikatür, inanç, dini hikayeler, religion, deist, mizah,
Beğenen, paylaşan, yorum yapıp destek olan herkese şimdiden teşekkürler. Kendinize iyi bakın, mutlu olmak için çabalayın.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
18 Aralık 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

ADMİNPANPA DENİR - 2

adminpanpa, Admin Panpa Denir, kuşburnu, çocukken zannederdim, kuş burnu kuşun burnundan, çocuk aklı, küçükken ben, çocukluk anıları, çocukluk,
Sapsarı saçları olan ve o yaşlarda bile astronot kafasına sahip olan bi velet düşünün. Öyle ki bu veledin Trabzon'a fındık toplamaya yada tatile gittiği zamanlarda dayısının işlettiği kahvede kuşburnu içerken, kuş burnunun kuşun burnundan (gagasından) yapıldığını zannettiğini, uzuuun uzun "kuşun burnundan nasıl yapılıyo nan bu" diye düşündüğünü hayal edin. Evet bildiniz o velet AdminPanpa'dır efenim, unutmayın kuş burnu kuşun burnundan yapılır, en azından sarışın ve annesi ona hamileyken at yemiş veletlere göre öyledir.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
10 Aralık 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

DURUMUM BOMBOK

durumum bombok, bok gibiyim, kötü hissediyorum, hayat senin amk, çok şanssızım, dünya bana göre değil, keşke yaratmasaydın, sevgisiz, mutlu olmak zor, dürüst olmak, değer verince, biride beni sevse,
Yazacak kelam bulamıyom lan aslında, ama o zaman nası yazıyom tabi o da ayrı bi bok, çok çelişkili bi giriş oldu bu. Neyse boşvereyim şimdi girişi gelişmeyi falan bize giren zaten girmiş hacı dayı. Tanrı bi kere beni yaratmakla en yanlış kararını vermiş, bu kararın hitlerin rusyaya saldırmasından farkı yok babasını satayım. Hayır yani milyarlarca insanı yaratıyon yetmedi mi beni niye yaratıp salıyon, ben kendimi hiç dünyaya göre hissetmiyom ki. 1 tl ye satılan eşantiyon donlardan farkım yok gibi.
29 Kasım 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

METAL

cizimlerim, dijital sanat, illustrasyon, metal, metal dünya, doğa ölüyor, boktan bir gelecek, dünyanın sonu, çizim, doğayı katlediyor, cyborg, metal adam, demir yığını, insanlığın sonu, robot
Anlatması gerekeni resimim anlatsın, takibi bırakmayan herkese teşekkürler.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
21 Kasım 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

DYATLOV PASS

Dyatlov Pass, Film Yazılarım, Dyatlov geçidi, şeytan geçidi, tavsiye film, korku filmi, film önerisi, dağda ölen kayakçılar, Dyatlov vakası, gizli üsler, insan üzerinde deney,
Bu sefer tavsiye edeceğim film "Dyatlov Pass" hacı dayılar, yani Türkçesiyle "Dyatlov Geçidi (Şeytan Geçidi de diyolar)" Korku ve gerilim dalında mutlaka izlemelisiniz diyebileceğim ve bazı sahnelerini görünce "hasiktir lan! Acaba!? Olabilir mi!?" dedirten yapımlardan biridir bana göre. Filmi izleyeli çok oldu aslında, fakat size hangi filmi önersem diye düşünürsen bu filmi nasıl eklediğime hayret ettim, hay kafama sarkozy pislesin.
11 Kasım 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

KAYBETTİKLERİM

aşk yok, cizimlerim, dijital sanat, dostum yok, hayallerim, hayatım bok gibi, hep aynı, huzur yok, karamsar, kaybedenler, kaybettiklerim, mutsuzluk, ne aşk var ne, pesimist, sevgi yok, çizim,
Hem çok şey yazasım hemde bir o kadar yazmayasım var arkadaşlar... Fakat yazmama yanım ağır basıyor, zaten resimim her şeyi anlatıyo diye düşünüyorum...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
9 Kasım 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

AYIP ETTİN HEPAR

ayıp ettin hepar, Hepar, Hak ve eşitlik partisi, hak, Osman Pamukoğlu, Hepar facebook, emeğe saygı, emek hırsızlığı, Hepar genel merkez, Osman Paşa, sanat, emek, telif hakları ihlali, Pamukoğlu
Bildiğiniz gibi karikatür ve çeşitli çizimlerimi yayınlıyom blogda zaman zaman. Bunlardan biride şuan aşağıda gördüğünüz Türk konulu karikatürüm.

arap, hepimiz ermeniyiz, hrant, İş Türke gelince, karabağ, karikatür, Karikatür Çizimlerim, kerkük, mizah, R4bia, rabia, suriye, Türk katliamı, Türk soykırımı, türkler, Türkler katlediliyor, Urumçi,

Son zamanlarda siyasi görüşüm biraz Hepar'a kaymıştı, hatta biraz değil bayağı kaymıştı. Çünkü Osman Paşa'nın söyledikleri bana mantıklı geldiği gibi partinin yapmayı planladıkları ve yapısı da hoşuma gitmişti, facebook sayfalarını falan beğenip takibe başlamıştım, iyiki de başlamışım (iyiki demekte yanlış oldu gibi ama neyse, birazdan anlarsınız)

Efenim partinin açılımı "HAK ve EŞİTLİK" di mi? :)
Fakat gelin görün ki ben neler yaşıyom, şimdi hep beraber odaklanın bana bakem.
8 Kasım 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

OKUSANA BENİ

okusana beni, okuyup üfleme, din, dua saçmalığı, deizm, tek Tanrı, dinlere inanmıyorum, komik dini, Nihat Hatipoğlu, pokemon, deistim diyorum, ölüden döt istemek, nefesi kuvvetli, anne ricası,dua
Din zırvaları hakkında düşünüp taşınma sürecinin stresini daha yeni üzerimden atmışım o zamanlar, kalın bağırsağım sevinçten halay çekiyo "oh be kurtulduuuk" diyerekten. İlk başlarda çok düşünmüştüm "ulen bunu bizimkilere söylesem mi söylemesem mi?" diye. Çünkü aile dindar, evde Nihat hatipoğlu'nun sesi eksik olmuyo, o kadar çok izleniyo ki rüyama girip "O arada Ebu el Pikaçu geldiiii, atıyorduuuu yıldırımlarııığğğ, balbazarrr çaresiiiz, balbazar kan revaaan içindeee, bitki pokemonu tabiii içine içinnneee alıyor yıldırımlarııı, o sırada yaradana sığınıyor balbazaaar yıldırımdan kararmış bedeniyle, Balba-Balbazaaar diyor..." şeyler izletiyo bana.
3 Kasım 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / YENİ TÜRKİYE

mizah, Karikatür Çizimlerim, karikatür, yeni Türkiye, Hakkaride güpe gündüz, 3 asker şehit, Tayyip karikatür, Akpkk, Pkk, Terörist hükümet, siyasi karikatür, akp ve pkk, Kürdistan, bop başkanı
Bildiğiniz üzere Hakkari'de güpegündüz 3 asker vuruldu, hemde sivil dolaşırlarken. Ahkam kesen liderlerin, telefon dinlemeyi bilenlerin istihbarat birimleri nerede acaba? Yada verilen bazı sözlerden dolayı, bazılarının deyimiyle YENİ TÜRKİYE'den dolayı istihbaratlar görmezden mi geliniyor? Yada açılım saçılım sürecinde fazla ses çıkmasın diye ört pas mı edilmeye çalışılıyor. Güpegündüz öldürülen 3 askeri vuranlar nerede? Analarının şeylerine geri mi girdiler yoksa kafalarını götlerine mi gömdüler? Nasıl oluyor da gündüz adam vuranlar yakalanamıyor; fırından ekmek çalan çocuğu yakalamayı marifet sananlar askerini gündüz gözüyle öldüreni bulmaktan aciz mi? (YERSEN) İşte nükleer Tayyeap'in söyleyip durduğu o yeni Türkiye.
26 Ekim 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

TTNET KOMEDİSİ

ttnet komedisi, ttnet komik, ttnet müşteri temsilcisi, ttnet kopma, internetim sürekli kopuyor, arıza kaydı, ttnet hizmet, modem bozukmuş, kablo bozukmuş, internet problemi, 444 0 375, komik eleman,
Hacılar 1 aydır internetimi kullanamıyorum resmen, cinsel içerikli sahneleri kesintiye uğrayan rüyalardan farkı yok internetimin. 10 dakikada bir kesilip geri geliyor internet, zannedersin sahildeki deniz dalgası babasını satayım. Öyle bi hale geldim ki paranoyak oldum, modem kutusuna baktığım kadar metal kaşığa baksaydım belkide bükmeyi başarırdım sevgi koyayım.
25 Ekim 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

ÇÜKÜK KRAKER

çükük kraker,çubuk kraker,abur cubur,gıda, film izlerken, abur cubursuz film,atıştırmalık,kraker,yemek, beslenme, sağlıklı beslenme, gıdaların içeriği
Film izleyeceğim diye gidip abur cubur alayım dedim. Çünkü ben film izlerken ağzı boş duramayanlardanım, öyle keyif alıyorum genelde. Yani çayım hazır ol da bekliyor olacak, arkasında ise 2 tane abur cubur taburum olacak bunlar şart. İşte bu sebepten dolayı evden çıkıp markete doğru yola koyuldum. Almayı düşündüklerimi çevirip arkasında ne yazıyor, içinde ne kadar yağ ne kadar kalori var diye inceliyorum. O arada çubuk kraker aldım elime, arkasını okuduğumda şu yazıyodu reyiz: "Eser miktarda süt ürünü, yumurta, susam, soya ürünü ve fındık içerebilir."
18 Ekim 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

MALEFICENT

Maleficent, Malefiz, Film Yazılarım, film önerisi, malefiz filmi, peri, orman perileri, film incelemesi, tavsiye film, ormanı koruyan peri, Angelina Jolie Malefiz, Walt Disney, animasyon film,
Hıaaaaaaahhh Malefiz ne kadar süper nan !!! Evet aynen öyle reyiz, cizıs kırayst dedirten yapımlardan birisi. Gerçi beni bilirsiniz, admin fantastik kurgu manyağıdır, yani işin içinde hayal gücü olduktan sonra her şeyi izler. Fakat bu film bi başka ya, bi yandan hüzünlendirirken diğer yandan neşelendiren, aynı zamanda insanların güç için neler yapabileceğini gösteren güzel yapımlardan biri. "Yapılır mı ulan bu Malefiz'e" dedirtmiştir bana izlerken, zira hayalimin kadını gibi nan Malefiz. Süper bişi, Uzun boynuzlar, büyük görkemli kanatlar, zayıf ve narin bir vücut, "hanmiii yanmiiii kisss miii kissss miiiii" şarkısını aklıma getiren dudaklar ve manyak gözler. O değilde bişi fark ettim, ben baya baya böyle iblis gibi, ne biliyim boynuzlu moynuzlu kadın olsa evlenirmişim he :)
12 Ekim 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

BİTTER ÇİKOLATA

Bitter çikolata, çikolata delisi, çikolata, çikolata delisi, bittere dayanamıyorum, bayramdan kalma çikolata, spor sonrası, çikolata kutusuna sarılıp, çikolata sever, anne, annemi kandırıp
Dün akşam odamda karanlıkta oturuyom, mağarasında dötü yukarı doğru asılarak bekleyen yarasadan pek farkım yok, bedenim bilgisayara dönük ama kalça ve bacaklarım 60 derece sağa kayık ve sandalyenin üzerindeler. Bıkkınlık ve zikkinliğin beden ifadesi yani. O sırada odamın kapısı yavaşça aralandı, tıpkı korku filmlerindeki gibi, sonra içeriye HAŞIRT! diye bi kol girdi. Baktım elinde siyah bişiler var, sonra yana doğru eğilip bakınca annem olduğunu fark ettim. Elindekiler ise bitter çikolataymış.
11 Ekim 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / BALE

Karikatür Çizimlerim, karikatür, mizah, devlet opera ve balesi, diren bale, balerinlere kıyafet yasağı, diren sanat, balerine tayt yasağı, dini karikatür, balerinler kapanın, yeni Türkiye,
ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
2 Ekim 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

ÜYE HEDİYELERİ / SİNEM DEMİRDÖVEN

Üye Hediyeleri, hediye çizim, üyelere yaptığım hediye çizimler, Hera, Sinem Demirdöven, her şeyden konuşmalı, Sinemin hediyesi, takipçime hediye, şanslı takipçi, 2.Yaş günü, Golden retriever,
Efenim bilindiği gibi zaman zaman, blogumu uzun süredir takip eden arkadaşlarıma hediye çizim verdiğim olabiliyor. 18 Ağustosta "herşeyden konuşmalı" blogunun sahibi Sinem arkadaşımıza bir mail atıp "AdminPanpa 2 yaşına girdi 1 Ağustosta. Bence sana çizim hediye etmek istiyorum" dedim. Hediyesini çizecektim ki araya benim nanik depresif durumlarım, kpss zımbırtıları, hastane işleri falan girdi. Sonra stres atmak için 2 çizim yapıp yayınlayınca Sinem ona hediye çizim vermekten vazgeçtiğimi zannetti sanırım, çünkü onun çizimini hala yapmıyor, çük baş çizip yayınlıyodum :))

30 Eylül 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / KADININ KAHKAHASI

Karikatür Çizimlerim, karikatür, kadınlar gülmesin, kadının kahkahası, bülent arınç kadınlar, toplumda kadın, gülen kadın, tahrik olan yobaz, dini karikatür, mizah, Türkiye'de kadın olmak
Çok fazla şey yazmama gerek yok diye düşünüyorum, neticede sizler zeki insanlarsınız efem. Umarım bu karikatür çizimimi beğenirsiniz. Bu arada buradan "kadınlarımızın kahkahasından rahatsız olan, onların gülüşünden tahrik olan tüm yobazlara bacağım girsin" demek istiyorum. Görüşmek üzere.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
29 Eylül 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

HAYAT GÜZELDİR

cizimlerim, hayat güzeldir, life is good, hayat bok, böyle hayatın, resim, pesimist resim, hayat, bazılarımızın hayatı, sanat, çizim, karamsar, illustrasyon,
Dün gece moralim bozukken çizmeye başladığım çizimi az önce bitirdim. Gözlerim yanmaya başladığından yarıda bırakmıştım. Sırf üzerimdeki stresi atabilmek, bazı şeyleri unutabilmek için çizmeye başlamıştım; bundan sonraki çizim blogumu takip eden blogger arkadaşıma yapacağım hediye çizim olacak (o kendini biliyor). Umarım çizimi beğenirsiniz, yine her zamanki gibi konu içinde konu var diyebilirim bu çizimde, biraz çözmesi zor şeyler...

Çizim yaparken kullanılan malzemeler: Cocoon - Sushi, Cocoon - Oh My God, Sagopa Kajmer - Ahmak Islatan adlı şarkılar, 1 fincan yeşil çay, don, atlet, biraz burukluk, mutsuzluk, birde zor idare eden bi beyin.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
22 Eylül 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

GÜLMEYE TAKIK

gülmeye takık, takıntılar, gülme takıntısı, gülmek, gülümsemek, gülmek bana yakışmıyor, kendimle anlaşamıyorum, at ağızlı, takıntı, anormal insan, fotoğraflara bakınca,barışık
Blogumu takip edenler bilir diye başlayacaktım yazıya fakat yapamadım, çünkü insanlara dokunacak konulara değindiğimden blogu takip eden falan kalmadı efem, ben rahatlamak maksadıyla yazıyorum yinede. Bazı yazılarımda değindiğim takıntılarım vardı, zaman, kilo gibi. Fakat bunların yanı sıra hiç bahsetmediğim bi takıntım daha var: "Gülmek"
19 Eylül 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

HAL HATIR ZİKERTMESİ

Arkadaşların hal hatır zikertmesi, hal hatır, arkadaşlık, içine atmak, rahatsız olduklarım, unutmak istediğim sorunlarım, sorunları hatırlatmak, arkadaşlık ilişkileri, arkadaşlık bağları
Artık insanları kırmamak için yutkunmaktan sıkıldım, kendimi yiyip durmaya ara vermek istiyorum, zikerim böyle işi. Bu yazacağım yazı tıpkı dinlerle ilgili yazdığım yazılar gibi bişeylere sebep olacak biliyorum, fakat dediğim gibi, artık her şeyi yutacak değilim, taş devri çizgifilminde mutfaktaki tezgahın altında durup artıkları yiyen domuzun yerine geçmeye hiç niyetim yok. Arkadaşlık üzerinde sıkıntılar yaşıyorum, çünkü bizdeki arkadaşlık olayı çok farklı. Dertleşiyorum, hal hatır soruyorum derken zikiyolar adeta adamı; ister iyi, ister kötü niyetle olsun hacı.
10 Eylül 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / GENEL BAŞKAN

Karikatür Çizimlerim, karikatür, Kemal Kılıçdaroğlu, Kılıçdaroğlu karikatür, chp karikatür, Chp Genel Başkanlık seçimi, Muharrem ince aday, mizah, siyasi karikatür, delegeler,
Bildiğiniz gibi CHP'de Genel Başkanlık seçimi oldu, halkın büyük çoğunluğu Kemal'in gitmesini, Muharrem İnce gibi en azından sesi çıkan, uğraşan insanların başkan olmasını istedi. Fakat adı Halk partisi olan partinin halkı çokta ziklemediği görülüyo :)

Neden derseniz maaş alan delegeler gidip Kemal'i desteklediler, halka pekte bişey düşmüyo anlayacağınız. Delegeler çıkarları için Kılıçdaroğlunu destekleyip Chp'yi artık gelecek onlarca yıl yenilgiye hazırlamış oldular. Kılıçdaroğlu'nun bu partiyi zirveye çıkarması, Adriana Lima'nın bana telefon açıp aşkından deliriyorum demesiyle aynı ihtimal be reyiz. O yüzden çok büyük oy kaybı yaşayacaklar, fakat umurlarında olduğunu sanmıyorum o koltukta otursunlar da, yenilmişler yenilmemişler çokta fifi :) Neyse lafı çok uzattım, umarım karikatürü beğenirsiniz, hadi adios amigos...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
6 Eylül 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

COHERENCE

Film Yazılarım, film önerisi, Paralel evren, Coherence filmi, kuantum fiziği, bilim kurgu, kuyruklu yıldız, izlemeden geçmeyin, film, gerilim filmi, mükemmel senaryo, sıra dışı olaylar,
Tana na naaaaannnttt ! Uzun süre sonra yeni bi film önerisi ile buranın babasını ağlatacağım. Daha önce tavsiye ettiğim filmlerle pek benzerliği ve akrabalığı olmasada yazmadan edemedim. Yanlış anlaşılmak istemem fakat filmi ayküsu çok düşük olan arkadaşlara tavsiye etmiyom (ki birisi blogumdaysa zaten akıllıdır), çünkü harbiden bulmaca gibi ve aşırı dikkat istiyo. Ufak bi yeri anlamadığınızda film hakkında kuracağınız klasik cümle şudur "Bu ne hahunha goyim bok gibi film, zaman kaybı, çük kaybı, baş kaybı..." O yüzden lütfen ammaaaa lütfennn gerilim tarzı ve detaylı filmleri sevmiyosanız izlemeyin :) Fakat izlemezseniz çok şey kaybedersiniz de demeden edemiyorum :) Abartmak gibi olmasında, gerilim ve bilimkurgu dalında izlediğim en iyi filmler arasına girdi kendisi. Bu filmin senaristini gerçekten çok merak ettim izledikten sonra. Nasıl bi kafa var nan acaba adamda, o beynini nası taşıyo, bedenine ağır gelmiyomu, yada ne biliyim bu kadar zeki olmanın zorlukları yok mu babasını satayım? Filmi izledikten sonra senarist için neden böyle dediğimi daha iyi anlayacaksın reyiz.
29 Ağustos 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

BAY TIRNAK

tırnak, bay tırnak, hijyen, tırnağını kesmeyen, dev tırnak, pis insan, tırnakların efendisi, ben ne adamlar gördüm, çorabı yırtar, ayak tırnağı, üşengeç insanlar, ayak baş parmağı, titiz,
Ben ne adamlar gördüm, ayak başparmaklarında tırnak yok, ne tırnaklar gördüm nah böyle eşeğin şeysi kadar; geçtim çorabı morabı ayakkabıyı bile yırtar, o ne babasını satayım! Resmen adamın tırnağı yokta, tırnağın adamı var. Polis falan görse kesici alet diye adamı içeri alır sevgi koyayım, hatta o tırnağı ayakta taşımak için silah ruhsatı almak bile gerekebilir. Ayrıca ona başrol verilerek korku filmi bile çekilebilir nan, "Ölümcül Tırnak, Tırnak Makasının Dönüşü, Tırnakların Efendisi, Tırnak Vakası, Kesilmeyenin İntikamı, The Walking Nail" falan olabilir filmlerin adları da.

NOT: Bu yazıyı yazmama sebep olan Bay Tırnağa buradan selamlarımı yollarken sahibinden artık tırnağına da nüfus cüzdanı çıkartmasını ve ona bi isim takmasını rica ediyom, hadi başbaş...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
18 Ağustos 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

AL-İLAH

Sin, Al-ilah, El-ilah, Ay Tanrısı, Allah mı, arap putperestler, islamiyet öncesi ay tanrısı, Hz.Muhammed, ayın ikiye bölünmesi, hilal işareti, Al-lat, Al-uzza, Manat, Enlil, Ninlil, Sümer Tanrısı,
Taaaaaaaaaa Sümerlerin zamanına gidiyoruz şimdi hep birlikte hacı dayılar, verin bana elinizi, ışınlıyorum şimdi sizi o yıllara. Sümerlerde Enlil (Hava Tanrısı) ve onun sevgili havalı karısı Ninlil (Hava Tanrıçası) var o zamanlar, ikisininde havasından geçilmiyo bi görsen. Sonra bunların bi çocuğu oluyo adı Sin (Ay Tanrısı) diye, bunu da aya vali olarak atıyolar efem. Sümer, Akkad, Asur, Babil gibi imparatorluklarda da yüzyıllarca kendinden bahsettirmiş Tanrı Sin. Sin'in başka adları da var tabi Humal, Nanna,El-ilah ve Al-ilah gibi. Özellikle Arap kabileleri ona Al-ilah diyolardı; en güçlü ilah anlamında. Dil bilimciler Allah kelimesinin Al-ilah'tan türediğini söylüyolar bu arada, tabi siz daha iyi bilirsiniz dil bilimcilerden orası ayrı :)

Sin, Al-ilah, El-ilah, Ay Tanrısı, Allah mı, arap putperestler, islamiyet öncesi ay tanrısı, Hz.Muhammed, ayın ikiye bölünmesi, hilal işareti, Al-lat, Al-uzza, Manat, Enlil, Ninlil, Sümer Tanrısı,

13 Ağustos 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

ZAMAN ZAMAN

Kaybetmek istemediğimiz onca ıvır zıvırın başında gelir zaman, fakat buradan zamana ıvır zıvır demek istediğim gelmesin aklınıza, öyle fikriyatı olan bir adamı lahmacun küreğiyle döverler. Zira en önemli şeydir lan zaman. Fakat bir o kadar da düşmanımdır zaman; bana sürekli oyunlar oynayıp tuş eder.
12 Ağustos 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

PAPİ CHULO

lorna, papi chulo,lorna papi chulo,erotik sesli şarkı,lise yıllarının,en çok dinlenen yabancı parçalar,yanlış anlaşılma, ne biçim şarkı, lise, lise yılları, babamla, ne sandıysa, anılar,
Lise yıllarım, evrimimi tamamlamama az kalmış sonlarındayım artık, çenem öyle sivrilmiş ki olmuşum sana matkap çene, çenemle duvar delebilirdim o derece, suratımda ise yer yer toplanıp devlet kurmuş sivilceler falan vardı. Ama lise kaça gidiyodum onu pek hatırlamıyom sanırım ya 2 yada 3 dü.
9 Ağustos 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / GELDE OY VER

karikatür, Karikatür Çizimlerim, mizah, cumhurbaşkanlığı seçimleri, Tayyip, selahattin demirtaş, ekmelettin, cumhurbaşkanlığı, siyasi karikatür, komik siyaset, gelde oy ver, koltuk sevdalıları
Cumhurbaşkanlığı seçimleri olacak, fakat gel gör ki oy verecek kimse yok be reyiz, yok be hacı... Zeus belamızı verdi, Nemesis intikam alıyo sanırım bizden, yada Odin bira kokulu sakallarını yüzümüze sürüyo...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
6 Ağustos 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

İKİLEME

akvaryum, akvaryum florasan, akvaryum hobisi, akvaryum kapağı için balast, ağzından çıkanı, balast ararken, ikileme, Karaköy, Karaköy elektrikçiler, Mutlu son, ne dedin la, t2 ballast,
Yola koyulduk, akvaryum hobimizin başımıza açacağı yeni dertler aramak üzere yelken açtık yine. Çıktık Üsküdar Çengelköy'lerden taaaaaaa ebesinin Karaköylerine gittik. Niye? Sırf kankam akvaryum florasanına level atlatacak, hit point kasacak, içine daha kaliteli tesisat kuracak diye. Ben neden kabul ettim peki gitmeyi? Çünkü ipne çok feci acitasyon yapıyo ya, bide ısrarcı totoş, tabi en büyük sebebi hatır meselesi işte babasını satayım.
3 Ağustos 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

İZDİVAÇ SORUSU

izdivaç, izdivaç programları, esra erol, evlilik, evlendirme programları, evlendirme programında komik soru, talip çıkmış, kadına soru, duygularınızla mı mantığınızla mı, izdivaç sorusu,
Her zamanki gibi bilgisayar başında pineklediğim günlerden biriydi. Yani dışarı çıkmama engel olan o kadar çok şey vardı ki, saymaya kalksam Yunan Tanrılarının sayısıyla yarışır o derece. Bundan dolayı her sap adamın yapacağı gibi çay demlemeye mutfağa gitmiştim. Emekli babam da can sıkıntısından izdivaç programı açmış izliyordu; ki ben her gördüğümde laf atar "yahu şunları izleme aç bi belgesel falan izle" diye çıkışırım oda klasik "kanallarda bişey yok hahunha going" cevabını verirdi.
29 Temmuz 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARA SİS | BÖLÜM 2 | HUHAN'IN HATASI VE GOUDAN

Fantastik Roman, Huhan'ın Hatası ve Goudan, Kara Sis, fantastik, fantastik kurgu,
Soru işaretlerinin kaybolmasının ardından Aranas yardımcılarını toplayıp onlara yapmaları gerekenleri anlatıyor , her birine çeşitli görevler veriyordu; nitekim Fulon'da adaleti sağlamak onların elindeydi. Fakat küçük kötülük tohumları da yine o günlerden birinde atılmıştı yardımcısı Huhan tarafından.
28 Temmuz 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

KÜTÜKHANE

kütükhane, kütüphane, kütüphane kültürü, eğitim, ülkemizde kütüphane, okuma, eğitim seviyesi, kütüphanede tembellik, at yarışı, boş kütüphane, okumuyoruz, niye bu haldeyiz
Kankamın bi ödevi için kalktık not ettiği kütüphaneleri arayışa giriştik geçenlerde. Öncesinde kpss için ösym ye gerekli parayı domalıp sonra arayışa koyulduk tabi kütüphaneyi, öyle devlete domalıkmadan olmaz, bizde adettendir. Neyse efem, kavurucu sıcağı 2 katına çıkartıp sırtımı büyük boy hamburger ekmeğinin sırtı misali kavuran siyah sırt çantam eşliğinde arayışa koyuldum kankamla.
24 Temmuz 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

ADMİN PANPA DENİR

AdminPanpa,Admin Panpa Denir, Domates keserken, Jonglör, iç ses, kendinle konuşma, 2 dakikalık mutluluk,
Domates kesmeye hazırlanırken anlamsızca, aniden içine gelen neşeyle eline aldığı 2 domatesi farklı yönlere fırlatarak tutan, ardından da dışa vurmayıp içinden "ahahaha iyiydi nan" diye sevinip suratına aptalca bi gülümseme takınan, kikirdeyen ve çok geçmeden kendi kendine "heh, iyiki 2 domatesi atıp tuttun hemen dötün kalktı, jonglör mü oldun?" diyip domatesleri kesmeye koyulan malak adama "Admin Panpa" denir...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
18 Temmuz 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARA SİS | BÖLÜM 1 | ARANAS'IN GELİŞİ

Aranas'ın Gelişi, Fantastik Roman, Kara Sis, fantastik, fantastik kurgu,
Sessizlik... Derin sessizlik bir çınarın gıcırdayan gürültüsüyle bozuldu, çınar gözlerini açtığında şaşkınca etrafına göz gezdirmeye başladı. Kendisinin ne olduğunu , nerede olduğunu ve ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Omuzlarındaki devasa garip taşları ve gövdesinde gömülü parlak dev taş parçasını uzun uzun inceledi. Parlak masaya yüzü yansıdığında gördüğü şey ne tam olarak bir ağaç, ne de tam bir insandı.
17 Temmuz 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

AH BE HATİPOĞLU

din, din adamı, din programları, dini sorular, hocam caizmi, hocaya sorular, ıstakoz yemek, Nihat Hatipoğlu, nihat hatipoğlu komik, Nihat hoca, ramazan programı, reenkarnasyon, ölümden sonra,
Ablamlara oturmaya gittim, malum ben hariç herkes oruç. İstemeyerekte olsa Nihat Hatiopoğlu reyizi dinliyorum, tabi o arada istemsizce milyarlar falan geliyo aklıma ne hikmetse. Neyse çayımı hüpürdetirken, Nihat reyize sorulan sorulara ve adamın verdiği cevaplara öyle bi güldüm ki, midem çayı geri tepkimeye maruz bırakarak "ziktir git nan geldiğin yere" demiş olmalıydı, burun deliklerimden kaçak olarak dışarı kaçmaya çalışırken son anda yakaladım çayı.
15 Temmuz 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

ORMAN

cizimlerim, orman, doğanın kanunu, hayvanları koruyan, ağaçları kesen işçi, illustrasyon, dijital sanat, hayvan resimleri, hayvanların saldırdığı, doğayı koruyalım, sinirli ayı
3 Günden fazladır şu babasını sattığımın çizimini bitirmeye çalışıyodum hep araya bişeyler giriyodu; ki genelde araya giren şeylerden daha büyük engel varsa oda keyfimin iyi olmamasıydı. Günde 1-2 saat uğraşa uğraşa toplamda 6-7 saatte bitirdim çizimi. He bişey olur mu bi anlam ifade eder mi yada çizsem ne olur çizmesem ne olur? Bilmem, benim için terapi gibi bişey, halkımızın geneli için ise çizim 10 saniye bakıp geçmelik bir görüntü. Biraz sevimli şeylerde katayım çizime dedim, ormancıyı ve sinirli ayıyı saymazsak tabi. Neyse, laf ebeliği yapmayayım daha fazla, iyi günler.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
13 Temmuz 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

RAMAZAN DAVULCUSU

Ramazan davulcusu, davulcu, makara, makale, komik rastlantılar, kapıyı açınca, annem sandım, davulcu para isteyince, fitness, spor yaparken, para vermeyince küfür, iş yok ki para olsun, beni mi bulur,
Yarım saat önce falan ablam aradı ve "evden çıkma annem geliyo" diye haber saldı. Bende o arada spor (göğüs antrenmanı) yapıyodum ve egzersize devam ettim tabi ki. İndir, kaldır, indir, kaldır yapıyorum (ağırlıkları). Neyse efem işte biliyosunuz malum havalarda sıcak, arap bedevisinin dötü gibi yanıyo ortalık, bende doğal olarak bunalmamak için üstten cıbıl, alttan uzun bi şortla spor yapıyorum odamda, ellerimde de ağırlık eldivenleri takılı. Dubstep müzik çaldıkça ben gaza gelip yardırıyom.
4 Temmuz 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / HZ.GOOGLE

Karikatür Çizimlerim, google karikatürü, karikatür, Hz.Google, Hazreti Google, Google'a sor, bunu mu demek istemiştiniz?, google, mizah, adminpanpa karikatür, arama motoru,
Bişey yazma gereği duymuyorum efem; karikatürü şimdi bitirdim, sıcak sıcak bloga ekliyorum. Hadi afiyet olsun, sonraki yayında görüşürük artık.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
2 Temmuz 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

NEDEN DEİST OLDUM 2

islamda kadın, Kuranda kadın, Neden deist oldum?, deizm, deist, inancımı sorguladım, müslümandım, yaratanın dini, dinler, inanç, körü körüne inanmak, pandeizm, deizme geçiş, din yalan, Tanrı,
Merhabaaa aklını bi türlü dinlerle ilgili düşünmekten alı koyamayan, sorgulayan haculaaar; bildiğiniz üzere daha önce deist oluş sürecimi, neden deist olduğumu "Neden Deist Oldum" adlı yazımda çatır çatır yazmış ve bunun devamının geleceğini söylemiştim. Ahanda şuanda okumakta olduğun klavyesine koduğum yazısı tamda o yazının 2.bölümü olmakta efem (Not: din dersi vermeye gelmiş olanlar varsa lütfen konudan besmele çekerek uzaklaşsın, din dersi vermek amacıyla gönderilen yorumları yayınlamayacağımı açık açık belirtmek isterim)
25 Haziran 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

HEP Mİ ONLARIN İŞİ ?

hep mi onların işi, israilin işi, amerikanın işi, Işid, El kaide, El nüsra, taliban, din, müslüman, batılıların oyunu, iğneyi kendine, şeriat, şeriat gelse, islami terör örgütleri, dinler, cihad
Ne zaman bi olay olsa, müslümanlar birilerinin yada birbirlerinin kafasını koparıp tekbir çekiyo olsa, yada ne biliyim Işid gibi kestikleri kafayla futbol oynarken fotoğraf çekip üzerlerine sevdikleri futbolcuların ismini yazıp twittera yüklese, kol, bacak kesse, adam öldürse falan...  Bu gibi durumlarla ilgili muhabbet açıldığında artık duyunca yada görünce istemeden güldüğüm şu 2 sözü duyuyorum:
1) "Bunlar hep İsrail'in işi"
2) "Bunlar hep Amerika'nın işi"
23 Haziran 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / DİL SÜRÇMESİ

Karikatür Çizimlerim, karikatür, mizah, adminpanpa karikatür, Bdp karikatürleri, bdp, halkların kalleşliği, terör, bölücüler, siyasi karikatür, dil sürçmesi, selahattin demirtaş karikatür,
Bu sefer sözü uzatmayacağım zira gidip daha dişlerimi fırçalamam lazım, birazda akvaryumu izleyip mal mal düşüncelere dalasım var. Karikatürü çizdim, yayınladım, içim rahat, oh beah, çizince rahatladım nan.

Neyse, sonraki yayınlarda görüşürük. Lütfen paylaşım tuşlarını kullanıp bana destek olmayın, yorum sakın yazmayın, bloguda kimseye tavsiye etmeyin, bloguma da uğramayın, siz hiç şeyapmayın ya benim için... (hep yazdıklarımın tersini yazdım, ne desem tersini yapıyosunuz belki bu işe yarar :))

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
18 Haziran 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

SORU GİRDABI

Soru girdabı, komik sorular, aklımda deli sorular, kürtaj, fatımiler, mecazı mürsel, akbili olan, söz gümüşse, din adamı, can sıkıntısı, makara, öldüğümde, blogger buluşmaları, blog,
Girdabın içindeyim hacı dayılar, saldırıyo sağlı sollu sorular, sorularda sorularrr ulennn. Bazılarının cevabı var, bazılarının yok, bazıları akıl ürünü, bazıları ise tamamen felsefi zıçıntılarımın ürünü. Bunlardan bazıları:
17 Haziran 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

Bİ GARİP MİM

mim, mim var, blog, bloggerlar arası, sevdiğim yönüm, yağmur altında, soru cevap, 3 dilek hakkı, ağlamak, en gülünç durum, hayatın bi film, süperman, batman, hayatın anlamı, mim sorularına cevaplar
Neden bi garip mim peki? Çünkü sanırım ilk kez moralim bu kadar boktan haldeyken mim cevaplayacağım hacı dayılar. Gerçi moralim hiçbi zaman tam anlamıyla iyi olmuyo neredeyse 9-10 yıldır hemde; sebeplerini çözmeye çalışmış olsam da henüz bu bok çukurundan çıkabilmiş değilim. Fakat şuan ki durumuma rağmen bu mimi cevaplamak istiyorum, hatta özellikle cevaplamak istiyorum çünkü yüzüm gülmüyo olsa da, gülümseyemiyo olsam da en azından içten içe "hehe ne güzel yazdım" diyebilir yada sizleri neşelendirebilirim. Amerikan mahkemeleri gibi sözü zenci şeysi gibi uzatmadan özetlereyerek mimi cevaplamaya geçerken bu arada beni mimleyen Şeyma Tanis'e de teşekkürü borç, hiç olmadı veresiye bilirim.
11 Haziran 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

ÜYE HEDİYELERİ / ŞEYMA TANİS

Üye Hediyeleri, üyelere özel çizim, şanslı üye, hediye çizim, umut hikayem, üyelere yaptığım hediye çizimler, takipçime hediye, blog hediyesi, Şeyma Tanis, şanslı takipçi, adminpanpa, blogger,
Takipçilerime çizim hediye etmeyeli çoooook uzun zaman oldu di mi? Evet, aynen öyle oldu. Ne güzelde kendim sorup kendim cevapladım nan. Neden aylardır hiç hediye vermediğim ise bende kalsın, anlatması güç ve zor diyip sıyrılayım işin içinden.

Bu uzun moladan sonra Şeyma Tanis'e bloga kattığı renkten ve hergün hiç üşenmeden onlarca yorum attığından dolayı teşekkür etmek istedim. Zira blogun uzun süredir hava almayan odadan pekte farkı yoktu. O yüzden kendisine bu çizimi hediye ediyorum; umarım beğenir; beğenilmeyen çizimin 0,0005 saniye içinde iade hakkı vardır.
4 Haziran 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

ALTINA MI ?

Altına mı?, nereye yazıyoruz, garip soru, akıl yaşı, fitnes eğitmenliği, tvgf eğitim, şaka gibi, soruya gel, koca adam, akıl yaşı, hocam nereye, vücut geliştirme, 1.kademe, makale, spor,
Nan arkadaş fitness eğitmenliğinde hocayı dinliyoz, hepimiz koca koca adamlarız (ki teşbih yapma amacıyla demiyorum bazıları harbi koca koca adamlardı, bazı adamlar var rende makinesine soksam benden 4 tane daha çıkar), hoca anlatıyo biz not alıyoz falan. Arada bi birbirimize takılıyoz, şebeklik yapıp kendimi mal durumuna düşürüyorum birilerinin yüzü gülsün diye, hoş sonra bu birileri hunharca üzerimden pirim yapabiliyo ama olsun, zira benden gelecek prim pek hayır getirmez. Monopolyde 500e alınıp tuvalet ücreti kadar kirası olan binalar varya, ahanda onlar gibiyim işte, o yüzden benden alacağın prim biyere kadardır reyiz.
1 Haziran 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / SOBE

Karikatür Çizimlerim, karikatür, facebook, facebook kullanan çocuklar, bacak kadar çocuk, sosyal medya, sobe, yeni nesil, beğen, çocukluk, twitter, mizah, saklambaç, vine, salak pozlar, gelişim çağı,
Nan hiç unutmuyorum, benim çocuk olduğum zamanlarda ben dışarıya saklambaç, taso, yerden yüksek yada kankama legolarımla oynamaya giderdim; kızı erkeği, benim yaşımdaki tüm çocuklar dışardan eve girmek bilmezlerdi.
31 Mayıs 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

BABANORMAL AKTİVİTE

babanormal aktivite, paranormal, paranormal olaylar, korku, gece garip sesler, garip olaylar, odada karartı, evin içinde gezen, makara, evden gelen ses, enteresan, rüya içinde rüya, gece, korkunç,
Hacılar paranormal aktiviteyi hepiniz biliyosunuz; peki ya babanormal aktivite hakkında hiç bilginiz var mı? Cevabınız hayır ise örneklendirerek açıklayayım, aklınızdaki soru işaretlerini ters çevirerek olta olarak kullanma amacıyla size biraz balık şeyler yakalayıp anlatayım.
28 Mayıs 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları