Yazan / Çizen : Admin Panpa 5 Ocak 2014

Dabbe Cin Çarpması, cin konulu filmler, tavsiye film, film tavsiyeleri, Hasan Karacadağ, Türk korku, sürpriz dolu senaryo, ateist ve hoca, cinlere inanmayan doktor, muska, büyü, kızı ele geçiren,
Yine yeni bi dabbe filmi, yine ben haculaaar :) Filmi sinemada izleyemediğim için üzülmüştüm, çünkü harbiden sevilen filmleri sinemada izlemek başka bişeydir. Hani irmik tatlısını sade yemekle dondurmalı yemek arasındaki fark kadar bariz, at kafası misali büyük bi fark. Sinemada izleyemediğimde deliye döndüm, çünkü meraktan çatlarken her geçen gün filmin internete düşmesini bekledim, angry bird ifadesiyle bakar oldum film sitelerine "sittir yaaa gene düşmemiş" diyip sitem ettim. Neyse ki geçen hafta izleme imkanı buldum. Şimdi film hakkındaki görüşlerimi, kendime göre (-) ve (+) yönlerini şeyettiriyim.

Öncelikle söylemem gerek, Dabbe Bir Cin Vakasını pekte aratmayan bi film, hatta bazı yönleri daha güzel, özelliklede sürekli değişen senaryosu. Senaryo öyle bi yazılmış ki, ben ilkokula giderken annemin "yalan rüzgarı" adlı diziyi izlerken verdiği tepkileri vermeme sebep oldu hemen hemen :) Özellikle yarıdan sonra paranoyak ediyo izleyeni, filmin finali resmen asena gibi çalkalıyo, bi oraya bi buraya. "Aha demekkiii..." diyosun iş değişiyo, "Hee o zaman böyle demeeek" diyosun 5dk sonra yine değişiyo, bi süre sonra folloş olup fikir yürütmeyi bırakarak "hımaaan kesin buda değildir boşver" diyip sittir çekiyo ve izlemeye devam ediyosun. Kısacası senaryoyu, özellikle finali çok farklı, çarpıcı ve sürpriz dolu buldum. Ayrıca hikayesi aynı gibi görünsede diğer dabbe serilerinden çok farklı (her ne kadar konumuz eti cin olsa bile). Yabancı korku filmlerinin çoğunu arkada bırakacak efekt ve sahneler sahip. Korku filmlerini korkamadığım halde yinede severim ben reyiz, başka bi zevki var korku filmlerinin. Ülkemizde ise istediği kadar bok atsalarda en iyisi şuan Hasan Karacadağ'dır.

Dabbe Cin Çarpması, cin konulu filmler, tavsiye film, film tavsiyeleri, Hasan Karacadağ, Türk korku, sürpriz dolu senaryo, ateist ve hoca, cinlere inanmayan doktor, muska, büyü, kızı ele geçiren,

İyi yanlarından bahsetmişken bide kötü yanlarından bahsedeyim bari :) Konusu gereği bi hoca ve doktor öğrencisi kızın beraber takıldığı filmde sürekli ergen forumlarındakine benzer ateist ve müslüman kavgasını andıran sözler can sıkıcıydı. Hatta bi ara "amk filmi çekiyosan korkutmak için çek, milleti imana getirme amaçlı çekme şunu, çağrı filmi izlemek istesem onu açardım" demeden edemedim kendimce. Çünkü bunlar sürekli kendi aralarında ateist ve dindar çatışması yaşıyolardı. Tamam kız böyle şeylere inanmıyo olabilir ama neden bu kadar hararetliydi, sanki 2 dk sonra kırbaç çıkartarak hocayla fetiş yapıcakmış gibi hırçın konuşması garip geldi. Rastlantıda garipti, doktor "bu seferki hastayı ben seçicem" dediğinde gidip bu olayları yaşayacağı kendi tanıdıklarını bulması garip geldi; böyle rastlantıya koyyim dedirtti resmen. Ayrıca hocanın da sürekli kızla kapışması bi süre sonra canımı sıksa da filmi merak ettiğim için izledim yinede. Çünkü paranormal ve metafizik konulu filmleri gördüğüm zaman dayanamam ben :) Neyseki bu 2 ergenin kapışmalarına rağmen film gayet güzeldi ve iyi bitti.

He bide hem çok iyi, hemde o kadar komik olan bi sahne vardı. İkisi birden nasıl oluyo diyeceksiniz ama oluyo işte :) Hoca büyü yapılan yeri bulup materyalleri çıkarmaya başlayınca önce "off sahneye bak" dedim gözlerimi büyütüp izlerken abartının bokunun çıktığını farketmeye başladım :) Çünkü hoca gömülmüş olan ufak materyalleri çıkartırken çıkarttığı şeyler git gide büyüyodu :) Kağıt < Tespih < Bebek < Muska < Saç Poşetleri < Et < Daha büyük et < Kaçak et < Dana bonfile diye git gide büyürken oha dedirtecek şeyi çıkardı "kesik inek kafası" nah böyle hayvan kadar, bi ara dedim "ulan bu adam böyle devam ederse at bile çıkarır yerin altından" hatta sahne biraz daha uzarsa Rusya'nın gizli nükleer üssüne elini uzatır, yer altından bit ane nükleer füze çıkarırdı babasını satayım.

Fakat dediğim gibi, bunların haricinde film mükemmeldi, senaryo, oyunculuk, mekan, efekt falan hepsi iyiydi. Filmi izleyip izlememek size kalmış fakat ben izleyin derim, izlediğiniz korku filmlerinin %80inden iyi olduğu kesin. Baba kaçarrr...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hehehehe... Dabbenin kaçıncısı bilmiyorum ilkini izlemiştim kuzenlerimle beni gülme tuttu, kokru sahnelerinde onlar bağırken. Bir bir yandan töbe töbe diyor, biri çarpılacaksın diyor, onu getirdim aklıma. Senle korku filmleri izlemek zevkli olur gibi, anlatımından yola çıkarak diyorum :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok film izlerken makara yapmayı sevmem ama ben :) O zaman ciddiyeti ve zevki kaçıyo :) Fakat çok rezil bi filmse dayanamayıp trollediğimiz olmuyo değil tabi :D
      Senin izlediğin dabbe filmindeki adam telefonda sanki 40 yıllık tıp okumuş gibi "damarlarım çatlıyoooooğğğğ" diye bilimsel çığlık atıyosa, ilk çıkan Dabbe filmidir o =)

      Sil
  2. ben hiç dabbe izlemedim :( , :)))) ne yapayım şimdi izleyim mi? İş yerinde izlesem sence çok mu garip kaçar :)) öğle yemeğinde başlar bitiririm:))

    YanıtlaSil
  3. Ben sinemada gittim filme, gerçek olay olması ayrı korkutucu da bir film. Korku filmlerine bayılırım, dün mesela Azem: Cin Karası filmine gittim. Rezaletti. Dabbe: Bir Cin Vakasına özenip sonunu bir büyü ile bitirmeye çalışmışlar. Ama aşırı berbattı Azem... Neyseki 20 Haziran'da Dabbe: Zehr-i Cin çıkacak ve korkunun dibini bulucaz, eminim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hasan Karacadağ'ın filmleri güzel oluyo zaten. Fakat bazı şeyleri abartmamaya özen göstermeli yoksa filmi çok ciddi izleyen seyirci birden gülebiliyo. Onun dışında iyi filmler yapıyo.

      Sil
  4. İlk dabbeyi izlemiştim ben Türk korku filmlerini çok sevmiyorum gözü gözüne sokuyolar herşeyi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al işte la al cin, ahada cin, yaklaş bakayım ekrana, tut kamerayı gözüne, heh tamam. Gördün mü seyirci bak cin :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları