Yazan / Çizen : Admin Panpa 27 Ocak 2014

karikatür, Karikatür Çizimlerim, kutu bank, ayakkabı kutusu, akp dolandırıcılık, kutudan çıkan para, vatandaşın parasını, kutu partisi, akp kutu olayı, kutudan çıkan dolarlar, komik akp
Uzun zamandır aklımda olan ama bi türlü fırsat bulamadığım konulardan biriydi ayakkabı kutusu, hayat mücadelesi verirken her şeye değişenmeye zaman kalmıyor tabi, kimileri dolarlarını koyarken kimileride bizim gibi kaybolan zamanını koyuyo kutusuna... Neyse, karikatür annemin gürültülü elektrik süpürgesi sesleri eşliğinde başlayıp ince belli bardaktaki çayımın elvedasıyla bitmiş bulunmaktadır. Sırtımdaki ağrı aklıma geldikçe bu kadar uğraşmama değiyo mu demeden edemiyorum ama elimde de değil napayım :)

Umarım karikatürü beğenirsiniz, beni baştan beri takip edenler siyasi anlamda tarafsız olduğumu bilir, hatta bazen insanların işine gelmediği bişey paylaştığımda taraflı ilan edilirim :) Ama alıştım ben sıkıntı yok ;) Beğenenler konunun altındaki paylaşım tuşlarını kullanarak sosyal medyada paylaşırlarsa çok makbule geçer :)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

16 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Çok başarılısın bence:)
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Beğendim ve paylaşıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Tarafsız olmadığını, tarafsız olduğunu mu biliyor, o cümle de bir sıkıntı var sanki. Herkes kendi tarafında olmasını ister karşısındakinin. Güzel!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzelttim şimdi, hızlıca derdimi anlatma çabasına girip yazarken kelimeler birbirine girmiş :)))

      Sil
    2. Onu ben de çok yapıyorum Ahu tarafından uyarılıyorum genellikle bazen de kendim görüp düzeltiyorum kimse çakmadan :D

      Sil
    3. Ben genelde yazdıklarımı kontrol ediyorum ama önce paylaşmam gereken yerlerde paylaşmakla uğraşıyorum, kontrole sonra geçiyorum :) Ben kontrole başlamadan siz hızlıca gelince böyle oldu :D

      Sil
  4. karikatürü beğendim:) eline sağlık, tarafsız olmak nasıl bir şey? Bence tarafsız değilsin en azından akp nin tarafını tutmadığını bu karikatürle belli etmiş oldun:)) şimdi akp lilerin hücumuna uğramayasın:)
    iyi bir hafta dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Tarafsız olmak güzel şey, istediğin partiyi falan gönlünce eleştirebiliyosun, bizim insanımız takım tutar gibi parti tuttukları için bunu yapamıyolar :) En basitinden şu zamana kadar Akp,Chp,Mhp,Bdp partilerini eleştiren karikatür ve yazılar yayınladım :) Hücum ederlerse etsinler, sıkıntı yok baret var :=)

      Sil
  5. Çok anlamlı bir çizim olmuş. Ahh ahh ortaya çıkan bunca şeye rağmen hala helal olsun vs deyip duranlara sinir olmadan duramıyorum. At gözlüğünü de geçtiler artık. Kör hepsi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Körlük de değil onlarınki; başka birşey...

      - Götünün kılıyım
      - Onun boku bile güzel kokar
      - Allahın tüm sıfatları onda toplanmış

      diyorlar onun için :D Böyle bi zihniyetten ben hiçbişey beklemem artık, yakında ona tapacaklar =)

      Sil
    2. Haklısın :) Hatta başladılar bile tapmaya ama kimse sesli bir şekilde dile getiremiyor. Çünkü yaptıkları şey savundukları şeyle taban tabana ters.

      Sil
  6. Tarafsızlıkta bir taraftır gibi iğrenç bi espiri yapmadım tamam mı :D
    Çok güzel çizmişsin be yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmadığın için sağol =)
      Teşekkürler beğenmene sevindim.

      Sil
  7. o bu değil de papi,yaw sen nası çiziktiriyosun bunları ha bi anlat nassı oluyo bu hebele işi,benim yek cızgım cin ali,naçarım bilmem

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları