Yazan / Çizen : Admin Panpa 19 Ocak 2014

mandalina zortakal, c vitamini, gün boyunca yemek, portakal yemekten, mandalina yiye yiye, babamla, köyden getirdiği, çuval omuzda, içim dışım vitamin oldu, mizah, arıza, odan güzel koksun, erkek odası,
Geçen ay babam Trabzon'dan gelirken mandalina, portakal falan getirdi. Babam geleceği günün öncesinden arayıp "portakal, mandalina falan getiriyorum çuvallar var, yarın sabah yoluma gel" dedi. Ulen iyi güzelde, arabam mı var neyle geleyim yoluna, belli ki pederiko bizim sırta göz koymuştu, araba yoktu ama admin vardı. Çuvalı sırtıma alıp ışıklardan karşıya geçerken bi yandan "ağzına zıçayım karizma oldu sıfırın altında -100" diye kendi kendimi içten içe yiyip piç ederken diğer yandan da yol vermeyen, ayağını bi saniye olsun gazdan çekmeyen şöförcanlara "arabalarınıza ateş salsın, akünüzü bitirsin, birliklerini bozsun" gibisinden söylemlerde bulundum (ki yine içimden).

Eve gelip çuvalları, valizleri falan odaya atıverdiğimde bu işi atlatmış olmanın verdiği huzur vardı. Ben nerden bilebilirdim ki bu olayın yine bana patlayacağını. Odama geçip daha üzerimi giyinmekte iken, babam lap diye odaya elinde mandalina, portakal, greyfurtla girip bana bakmaya koyuldu. "Ne oldu baba?" dememle babamın elindeki greyfurtu gösterip "Bu ne biliyo musun?" demesi bir oldu. Eşşek zigi olacak değil ya, zeka testi yapıyo resmen adam bana, "greyfurt baba" dedim, al bu ikisini odana koy dedi. Hulen totem mi yapıyoz, feng şui şeysine mi üye olduk acaba diye düşünüp "neden?" diye sordum ister istemez. Odan güzel kokar koy dursun diye cevapladı. Neyse hevesi kaçmasın dedim aldım koydum.

Üzerimdeki terli atletten kurtulmaya çalışıyodum ki kapı tekrar açıldı, bu sefer de birkaç salkımdan oluşan 2 mandalina ile girdi içeri, "Al koy odana" dedi yine. Niye yahu benim elim ayağım yok mu, yiyecek olsam gidip alamazmıyım, dötümün yanakları üzerinde yürümüyorum ya, ayaklarım var yani. Niye diyince de yine "Odan güzel kokar, koklasana şunları" diyip elime verip gitti (şşşt, totoşluk yapma okur).

Mutfaktan dönerken beni yine yakaladı, bu seferde elinde portakallar vardı. Artık sinirim bozulduğu için "baba yeter ben alırım" diye peşin peşin söyledim fakat o yine "al odanda dursun güzel kokar" diyip elime tutuşturdu. Hulen arkadaş ne odaymış ya, sanki sarkozinin koltuk altı, domuzun apış arası, yeni doğmuş çocuk kakası kokuyodu odam, ulen odam gayet te güzel kokuyodu yani; paranoyak oldum iyi mi...

Hani şu babamın "odana koy güzel kokar" diye getirdikleri vardı ya, onları bi güzel yedim önce, sırasıyla... Pederiko odaya girip boş mandalina kabuklarını görünce "lannn niye yedin hahunha koduuum odana koy diye verdim" demez mi la. Sen ne kafası yaşıyon baba, heykel mi, biblo mu bu, yiyecek ulen yiyecek, yiyecem tabi odam manav gibi kokmaya başladı zaten. Bide çürümelerini mi bekliyeydim yani. Nasıl bi kafa yapısı var adamda çözemedim, hani kirazı salkımlarında kulağına asar ya kızlar falan, ahan işte babama kalsa salkımlarıyla beraber mandalina astıracaktı.

Akabinde sürekli yemeye başladım, çünkü acayip telkine maruz kalmıştım babasını satayım; labirentin içine konan kobay faresinin çıkışta ödül olarak peyniri ben istemsizce, birazcık zorla yemek zorundaydım. Kısacası 3 kişinin yaşadığı bi evde komşuları dağıtılmasına rağmen yarım çuval mandalina ve portakal vardı :) Bunlar çürümesin yazıktır diye yemekten günlük öğünlerimi C vitamini ile sevişerek tamamlar oldum reyiz. Bi ara artık tiksinir olacak raddeye geldim ama gariptir ki umutsuz ev kadınlarının istemsizce çekirdek çitlemesi gibi istemsizce, sıkıldıkça günden güne yiyiverdim alayını. Neticede 2 hafta gibi bi sürede onca meyveyi bitirmiş olmanın gururu, organlarımın üzerinde ise sürekli c vitamini zıçmış ve işemiş olmanın garip hissi vardı. Bu kadar şeyden sonra eğer grip falan olursam ben öyle gribin taaa mikrobuna koyiyim =)

Dipnot: 2014 yılı içerisinde biri bana mandalina yada portakal ikram ederse şerefsizim ki verdiklerinin üzerine kaş, göz, çük, pipi tarzı şeyler çizer başkada bişi yapmam.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. hehehe ne komik baban var. C vitaminin fazlası işe yaramaz c vitamini fazlalığının olumsuz etkisi vardır hatta, karaciğerini yormuşsun :D Grip olabilirsin tüh bi o kadar yedin. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komik değilde garip diyelim :D Biliyorum fazlası zarar ama napayım işte :D

      Sil
  2. öldüm gülmekten yaa şu saatte valla mandalina portakal gibi geldin hacı gözümden yaş geldi babanın mum koy mis kokar hesabı gelip gidip meyveyi yemede sakla demesi yıktı geçti :))) o kadar çuvalı sırtında taşı yeme odanda hatıra olarak sakla teşekkür etmek istemiş canım ya süper ötesi bi yazı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olanlar beni çıldırttı bari anlatınca birilerine iyi gelsin :D Bu sevindirici haber :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları