Yazan / Çizen : Admin Panpa 30 Ocak 2014

altına kaçırma, rüya mı gerçek mi, çiş, çocuklukta çiş, altına işemek, rüyada işiyorum zannedip, gülerek uyanmak, rüya, çocuk rüyaları, kendimden tiksindim, çocukluk, korkudan, uykuda altına,
Böyle onlu yaşlarımdayım, akşam yatmadan önce döt korkusundan hatim indiriyom (o zamanlar deist değilim tabi), kulhular, elhamlar havalarda uçuşuyo; duvarlardan dua sekiyo, hatta saman tvdeki mübarek odamda beliriyo. Yatağa uzanıp korkudan sepet kafamı yorganın altına geçirip uykuya dalıyom. Akabinde sık sık gördüğüm o rüyayı görüyom yine:

Böyle ferah, rahat bi alandayım, beyaz saray gibi bi mekan ama içinde sadece ben ve pipim varız. Neden diyeceksin. Çünkü rüyamda o işiyen çocuk heykelleri gibi şarıl şarılll işiyorum; hatta işemeye doyamıyom öyle diyim size. Hatta rüyamda bile zıpırlığım tutuyo işerken yere harf çiziyom, sağa sola dönüp makara yaparak işiyom, hani yaratan bize bunu vermiş ya, hunharca kullanıyom rüyamda, sanki tek bende varmış gibi. Neyse rüyamda böyle işeyerek akarsular oluşturup antik mısır halkının bana bereket tanrısı diye tapınmasını izlerken görüntüde kayma oluyo, annemin kafama terlik attığı anlarda nöronların verdiği tepkiye benzer bi kayma. Fark ediyorum ki rüya faslı bitiyo ve gerçek yaşama dönüyorum. Gözümü bi açıyorum, kasıklarım gevşemiş, işemekteyim hunharca, fakat öyle hunharca ki kendimi sıkıp durduramıyom, fıskiye gibi işiyom. Annem gelip birazdan terliği ağzıma  sokup 40 tane laf edicek diye göt korkusundan sıktıkça sıkıyorum kendimi işemem dursun diye. Bildiğin çük gürültülü sağanak sidikli bi hava hakim oluyor odaya.

Meğersem rüyada gördüğüm gerçek oluyormuş, ben rüyamda öyle mutlu mutlu işerken aslında bizim yatağa işiyomuşum. Altımı her ıslatmam neredeyse bu rüyayla oldu, hep aynı senaryo, sadece mekan farklı; tıpkı Rambo filmleri gibi. O kadar sık yaşar oldum ki bu durumu o çocukluk döneminde, artık rüya ile gerçeği ayırt edemez oldum babasını satayım. Çişim geldiğinde kendimi çimdikleyip test edecek duruma gelmiştim, acaba uyanık mıyım, eve işemiyim diye. Çünkü görüntüde oturduğu yerden zor kalkar izlenimi veren Karadenizli annem iş temizliğe, helede benim yatağa işememe geldiğinde 40 Zeyna gücüne ulaşır, fantastik yollarla dövme girişiminde bulunabilirdi.

Çocukluk dönemindeki bu rüyalardan kurtuldum kurtulmasına ama, şimdide farklı yollardan rüyalarla başım dertte değil desem yalan olur. Misal 2-3 ay kadar önce rüya görüyom, çok komik bi bok varmış gibi gülüyom rüyamda, çünkü uyanınca hatırlamıyom ne gördüğümü. Ama nasıl gülüyom nasıl gülüyom, sanki çin işkencesi yapıp popomuza pul biber serpmişler, kikirdeyip duruyom. Sonra rüyamda sağlam bi kahkaha atıyodum ki gözlerim açıldı. Kendimi durduramayıp tavana doğru "Züleyhaaahaaaahaaaa ha haaaaa" diye hunharca güldüm. Akabinde kendimden tiksindim, Merkel'in burnunu karıştırdığı o fotoğraftan bile daha fazla tiksindim hemde. İşin özü şu ki, bazen rüya mı yoksa gerçek mi diye ayırt edemediğimiz zamanlar oluyo nan...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. hahahhahhh rüya dedin olay bitti. Çocukken rüyalar daha farklı ama büyüdükçe hayal gücüyle doğru orantılı olarak artıyor. Çok iyi bilirim rüyaların nasıl gerçek gibi olabildiğini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya rüyanın gerçek gibi olması neyse de, gerçekte yaptığım şeyi rüya olarak görüyo olmam garip :D İnsan yatağa işerken rüyasında işediğini görür mü hiç :DDD

      Sil
  2. Aslında gerçektende haklı rüyada bazen işediğin zaman bir bakıyorsun yatağa işiyon.

    YanıtlaSil
  3. annen hatalı davranıyormuş çocuk altına işeyince dayak atılmaz, psikologa götürülür diye biliyorum üzüldüm valla okuyunca:((( neyse geçmiş çocuklukta kalmış, rüyanda kahkaha atmanın mizah yazman karikatür çizmenle bir ilgisi olabilir diye düşünüyorum imza Freud:)))))) şaka bir yana benim bazı rüyalarım birebir çıktı inanır mısın? Ama bu korkutucu oluyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok dayak atmazdı annem, ama çok fırça atardı :) Evet rüya olayı cidden garip :) Helede 2 zamanlı olunca...

      Sil
  4. Gülmekten gözümden yaş geldi :)))
    Bende gülerek uyanıyorum arada :)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları