Yazan / Çizen : Admin Panpa 9 Ocak 2014

insanlık halleri, hatalarımız, dalgınlık, beyin hata, brain error, mala bağlayıp, size de olmuyor mu, komik hatalar, dil sürçmesi, çok düşünmekten, yanlış durakta, mizah, makale, komik hata,
Aşk, iş, para, huzur, amaç gibi kavramları düşünürken beynimiz ister istemez aerobik kanalını açıp karşısında germe açma yapmaya çalışan obez adam dötüne dönüyo. Normal tabi, bu kadar kasılma, çabalama ve peşinden gelen zikertici yorgunluk ve andavallık etkisi cidden normal gelmeye başladı. Mesela:

Çay almak için elinizdeki çay bardağıyla tuvalet kapısının önüne gidip "ağzıma troller zıçsın, ne yapıyorum burada?" diye mala bağladığınız,

Google arama motoru ekranına "google" yazıp aradığınız ve çıkan sonuçlardan googleye tıklayıp aynı ekrana döndüğünüzü fark ettiğinizde kendinizi Ayşe Özgün seyircisi gibi hissettiğiniz,

Gülmeye sebep ararken yerde giden karıncanın anteninin titremesine bile "hehe" diye sahte bi gülücük atıp içinizden "yalan gülücük ama olsun, jokerden neyim eksik" dediğiniz,

"Şimdi buradan oraya yürünmez" diyip pastırma makinesini andıran minibüslerden tekine bindikten sonra dışarıdaki manzarayı, yandaki karşı cinsi falan kesip aynı anda sıkıntılara falan daldığınızda kazayla inmeniz gereken yeri 10 durak geçtiğinizi fark edip sanki istediğiniz yere gelmişsiniz, oooh hiçbi sıkıntı yokmuş gibi "kaptan müsait biyerde inebilir miyim?" dedikten sonra kendinize akla gelmeyecek küfürler edip ceza olsun diye eve yürüyerek gittiğiniz,

Telefon görüşmesi yaparken "şaibeli bi durum var" diyeceğinize "şaikalı bi durum var" gibi çüke sürülmez bi cümle kurduğunuzu fark edip kendinizden tiksindiğiniz ve yok artık "şahika koçarslan diyeydin bari mal" dediğiniz,

"Dondurmanın topu ne kadar?" diye sorduğunuzda 8tl diyen kazıkçı ibne dondurmacıya istemsiz bi şekilde "toplar büyük herhalde" diyip, "upppsss ne dedim la ben" diye donakaldığınız,

Mutfağa hızlıca gidip 2 saniyelik beyin kilitlenmesinden sonra "ben duraya niye geldiydim la" dediğiniz,

Çay demleyeceğiniz sırada alttaki su dolu büyük kısıma çay atıp üstteki çay koyma yerinin kapağını açtığınızda "acaba ben akraba evliliğinin bi sonucu muyum?" dediğiniz,

Biri size bişeyler anlatırken dikkatle dinleyip "hı-hı, hı-hı" diye onaylayarak kafayı fuçi köpeği gibi oynattığınız halde muhabbet bittiğinde aklınızda hiç bişey kalmadığını fark ettiğinizde "acaba beynimin bazı yerlerinde kaçak mı var?" diye şüphe ettiğiniz,

Cinsini bile hatırlayamadığınız bi rüyadan "zuahahaah" diye gülerek uyandığınız ve yatakta otururken kendinizden tırstığınız,

Kendi ellerinizle açtığınız kapının yolundan çekilmeyip kapıya kafa attığınız,

Yüzlerce kuruyemişin olduğu kaptan tuzlu fıstık zannederek aldığınız antep fıstığını yüksek bi ivmeyle ısırıp "kü-kü-kırttt" sesi eşliğinde dişlerinize harlem shake dansı yaptırdığınız,

Büfeden aldığınız hamburgeri hüzünlü hüzünlü yiyip denizi izlerken büfecinin yedikten sonra elinizi yüzünüzü silmeniz için hamburgerin etrafına sardığı peçeteyi kazayla yediğinizi fark ettiğiniz,

Alışverişten sonra parayı ödeyip  hiçbişey almadan oradan çıktığınız,

Dışarı çıksam mı diye düşünürken üzerinizi her giydiğinizde ayakta dikilip Çin'li filozoflar gibi düşünüp, bunu 5-6 kere tekrarlayarak "soyunup giyinmekten olayı tuttu furutti programına çevirdim nan" diye kızıp sandalyenize geri oturduğunuz,

OLMUYOR MU ? Herkül'ün sarı saçları, Hades'in kıvırcık koltuk altı kılları, Posedion'un nemli vaşakları adına, o zaman bende ciddi sorun var laaaan :(

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

17 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Ben de olmuyor valla :) Hem de saydığının hiç biri moralini bozmuş olmayım :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dediydim bende sorun var diye :)

      Sil
  2. hepsi olmasada oluyor, ne almaya geldim deyip banyoda dona kaldığımı dolmuşta siyam ikizleri oluşumuzu peçeteyi çaktırmadan yerken birde dil ısırığını ...ooo olmazmı..
    tabi birazda yaş eklenince acaba alzaymırlımıym diye çok düşündüğümü.... :)
    buda geçer nasılsa deyip dejavu yaşanmışlıklarını..
    kısaca oluyor be hacı..

    YanıtlaSil
  3. Bir dönem bir odaya gidip neden geldiğimi hatırlayamadığım, biraz sonra söylerim diyip aklımın bir köşesine koyduğumu sandığım bir cümleyi unuttuğum doğrudur fakat seninkiler bayağı varmış :) Özellikle kapıyla aranızdaki yol verme kavgasını çok beğendiğimi belirtmeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o bana özel bi durum sanırım =)

      Sil
  4. olmuyor dersem yalan olur fazlası var eksigi yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bu itiraf iyi geldi işte :)

      Sil
    2. neyi itiraf ettim en çok çay almaya gitmiştim ben :)))))))))))))))))

      Sil
    3. Dalgınlıklarını itiraf ettin ya onu diyorum =)

      Sil
    4. ben gidip biberiye çay yapam hafıza bitmiş benim :D:D

      Sil
  5. Oluyor olmaz mı. Ben özellikle salaklıklar ve sakarlıklar kraliçesiyim. Ebeveynlerim beni yapamamış. Fabrika ayarlarımda sorun var. Bir de aptal bir kibarlık kondurmuşlar üstüme. Salağın daniskasıyım;))))) geçen günde rüyamda kağıt peçete yeme yarışı vardı, ben iki rulo kağıt havlu yiyerek birinci oldum. Uyandığımda ağzımda kağıt tadı vardı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüyaya bak aynı ben :D Bende yarı at yarı kadın görmüştüm rüyamda, abowww :DDD

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Oda güzel, en azından birkaçı =)

      Sil
  7. Birazdan çoğu var da yok diyip kendimi normal saymak istiyorum çaktırma tamam mı :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları