Yazan / Çizen : Admin Panpa 14 Şubat 2014

cizimlerim, doğanın koruyucusu, fantastik çizim, protector of the nature, doğanın savaşçısı, kadın savaşçı, doğayı koruyalım, çizim, dijital sanat, illustrasyon, yeşili koruyalım, fantastik,
Resim hakkında çokta şey söylemeye gerek duymuyorum aslında, diğer çizimlerim kadar karışık konuya sahip değil, daha anlaşılır. Beğenmenizi umuyorum, görüşmek üzere...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

19 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Güzel olmuş. :)
    Yenilmez Amazon.. :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim :) Ama amazon olarak çizmedim haberin olsun :)) Amazonlar daha sert olur, bayağı sert :)

      Sil
    2. :) peki.
      benim aklım koruyucudan savaşcıya, savaşcıdan amazona gitti de.. :) :)
      ne de olsa doğanın bir savaşcıya cidden ihtiyacı var, maalesef.

      Sil
    3. Olsun :)
      Evet, maalesef ihtiyacı var...

      Sil
  2. Yeşili severim, yeşili seveni de severim, yani kısaca ben bunu pek bir sevdim :)
    Çizimleriniz gayet güzel, tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmenize sevindim :)
      Teşekkür ederim.

      Sil
  3. waow :) Koruyucu bir bayan :) çok hoş olmuş,elinize emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. adı zeynamış :))

    YanıtlaSil
  5. Bi kadını da sinirlendirmemek gerek :D
    Doğayı da korur isterse :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu resim fantastik olduğundan öyle bi mesaj gayem yoktu ama olsun :D

      Sil
    2. Ben tek kelimeden binlerce anlam çıkarıyorum sen karikatür diyosun :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları