Yazan / Çizen : Admin Panpa 1 Şubat 2014

anime, garip bir anime, anime çizimler, illustrasyon, çizim, cizimlerim, dijital sanat, anime çizimim, garip anime, anime dünyası, tabletle çizim, resim, zaman geçirmek için, art,
Hastalıktan zehirli amazon kurbağasına dönmüş ablam yatarak beni izlerken bi yandan bu çizimi yapıp bi yandan da makara yapma peşindeydim. Anime çizesim gelince, birde canım sıkılınca bişeyler çizittireyim dedim öyle. Çizimdi, makaraydı, akvaryumdu, çaydı derken yine tecavüz ettim bikaç saatime, cizıs kırayst... Ben istemez miydim ayakkabı kutularına sığmayacak kadar param olsun gidip mekanlarda takılayım falan :(  Bi düşündümde istememem lan, bırak ya :) Yine makaraya sarmadan ufak ufak kaçayım ben, sırt ve boyun ağrılarım yüzünden televizyondaki doktorlara arayıp rezil olmak zorunda kalmayayım; kaçarken yine bi istirhamım olacak hacılar, lütfen şu paylaşım buttonlarını hunharca kullanın, korkmayın onlara basanlardan para almıyom ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

3 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. O canavarın yanında ne işi var o şeker kızın :D
    Detaylara çok takılıyorum :))
    Yine her zamanki gibi çok güzel olmuş :)
    Yakında nolur yorum yapma dememen dileğiyle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu yahu senin yorumlar sayesinde blog canlandı zaten =) Sayende bikaç kişi daha bloga gelip görmüş oldu hem.
      O canavarın yanında öyle kızlar niye olmasın gerçek hayatta daha moron adamların yanında ne kızlar var :D

      Sil
    2. Sayemde değil beee yaptıkların güzel :))
      O da doğru :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları