Yazan / Çizen : Admin Panpa 25 Şubat 2014

Hayal et, cizimlerim, dijital sanat, çocukların hayal dünyası, hayal gücü, çocuk ve hayal, özgün birey, resim yapan çocuk, illustrasyon, çizim, sevimli hayvanlar, hayalleri engellemeyin,
Alışılmışın dışında bi çizimle karşınızdayım :) Bu resmi anne, babalar ve adayları için çizdim diyebilirim. Fakat her zamanki gibi resimde ne anlatmak istediğimi yazmıyorum, çünkü bu düşüncenizi kısıtlamak ve sizi şartlamak olur ;) Umarım çizimi beğenmişsinizdir, yorumlarınızı bekliyorum, şimdilik kaçar ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. :)))))çocuk anasını, babasını ve kardeşini çizmiş:))))) e haklısın arkadaşım çocuklar dürüsttür, dobradır, ne gördüyse onu çizer, o da çizmiş:))))eline sağlık...Allah tüm çocuklara iyi ana babalar versin...canavar karakterliler ne olur çocuk doğurmasınlar...:((
    sağlıcakla kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaahah :D Şerefsizim çizerken hiç böyle bi mesaj verme niyetim yoktu :D Benim mesajlar çok farklıydı :))) İşte bu yüzden ne anlatmak istediğimi yazmıyorum değişik görüşler çıkıyor :)

      Sil
  2. Belki hayal gerçektir, belki de gerçek dediğimiz hayaldir. Bücürükvebenin yorumu okumasaydım keşke, yorumu okuyunca benin de düşüncem sürekli o yöne kaydı. Anne baba kardeş gibi gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh :) Ben neden çizimleri yayınlarken anlatmak istediğimi yazmıyom sanıyosun :) Düşüncenizi etki altına almamak için =) Ama sende güzel bi görüş öne sürdün ;)

      Sil
    2. İlk gördüğümde ne anladım gülmeyin ama ha! Tualin ayaklarını kızım koltuğun altından çıktığı için sakat olan bir kız gibi gördüm önce. Koltuk değneği gibi geldi. Hayal gücüne hiç bir şey engel değil diyecektim. Sonra düştü jeton :D

      Sil
    3. Gülmeyin demedim mi ben. Niye gülüyorsun. Gülmeyin yaaa :/

      Sil
    4. Tamam tamam :)
      Gülmüyom ciddiyim :/

      Sil
  3. Ben burada hayalleri kısıtlanmamış bir kız çocuğu görüyorum ve Özlem'in yanılgısına ben de düştüm
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel, sende farklı şeyler görmüşsün :)
      Özlem 2 he ^^

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları