Yazan / Çizen : Admin Panpa 6 Şubat 2014

adalet, adalet komik, akp karikatür, Başbakan karikatürü, başbakanın oğlu, bilal erdoğan vakıf, ileri demokrasi, karikatür, Karikatür Çizimlerim, Tayyip karikatür, şimdilerde adalet, mizah,
Yeni adalet sistemimiz hepimize hayırlı olsun derken, bi anda demekten vazgeçtim iyi mi :) Neden dersen günümüzde adalet sadece bakan, vekil, başbakan ve zenginlerin concon çocukları için işler oldu; sen ben olsak, ufacıcıııık bir hata yapsak, direk sokarlar içeri hacım. Mevcut adalet anlayışını az önce bitirdiğim bu karikatürümle izah etmeye çalıştım, umarım beğenirsiniz. Paylaşım tuşlarını kullanarak destek olacak olan herkese teşekkürler; yani umarım kullanırsınız ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. İnternet yasası da meclisten geçti bugün. Muhteşem özgürlükler ülkesi bir kere daha özgürleşti. Seçimleri dört gözle bekliyorum. Bakalım neler olacak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma... İnanılmaz bir özgürlük ülkesiyiz. Adamın yaptığı şeyleri görmemek için inatlaşan insanlar çoğunlukta gibi :( Benim gibi daha önce ona oy verip "tekrar beni zikseler oy vermem" diyenlerde vardır tabi ama az sanırım :(
      Adam aynı din gibi, Allah gibi oldu milletin gözünde, kimse toz kondurmuyo, sorgulamıyo, ne yapıyosa doğrudur gibisinden; şaka gibi...

      Sil
  2. Gazetelere KAYIP ilanına 'adaleti kaybettik ' diye ilan veresim var:(

    eline sağlık çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlan versekte yayınlamazlar abla, tüm basın yayın ve medya mecraları onların elinde. İnternete düşen ses kayıtlarına baksana, işine gelmeyen konuşma ve görüntüleri yayınlatmıyolar, başbakan hiç üşenmeden kanalları arayıp bizzat tehdit ediyo :) Adalet çoktaaaan öldü, zamanın akpye oy veren aklıma zıçayım, öyle bi zıçayım ki altından kalkamayayım...

      Sil
  3. Çok çok çok başarılı
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoş sohbet olmuşsun görülmeyeli :)

      Sil
  4. secimi reco alır, cb olur, biraz sesi az çıkar diye seviniyorum da aslında, ponpo, sana mail de attım, bakarsın bi ara

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları