Yazan / Çizen : Admin Panpa 20 Şubat 2014

karikatür, Karikatür Çizimlerim, Alo Fatih, Başbakan Fatih Altaylı, başbakann emriyle, başbakan kanallara müdahale, RTE karikatürü, Tayyip karikatür, emirle kaldırttı, ileri demokrasi, mizah,
Başbakan televizyonlarda diğer partilerin hoşuna gitmeyen konuşmalarını gördüğünde tv kanallarını, daha çok Fatih'i arayıp anında ekrandan o partilerin görüntülerini ve konuşmalarını kaldırtıyor, üzerine bide "niye yayınlıyosunuz" diye fırça çekiyo. Ses kayıtları internette dolaşıyo bu konuyla ilgili; ki zaten kendisi de bunu kabul etti :) Zaman zaman hani "muhalefetler görevini yerine getiremiyo" diye sitem ediyoz ya hani, nan arkadaş adamlar ne yapsın nereden bişey yapmaya kalksalar engelleniyolar... Neyse efem, bu durumla ilişkili olarak çizdiğim karikatürü sizinle paylaşmak istedim; ileri demokrasi ülkesinde hepinize iyi günler.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Sansürlü ülkeye sansürlü yorum : Biiiippp bip bip biiiip!

    YanıtlaSil
  2. Ne desem bilemedim şimdi. Ama gemi desenli yatak çarşafı güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. ya yüzsüzlüğün de bu kadarı ama değil mi? Bir de evet ben yaptım diyebiliyor, şu anki yasalara göre apaçık suç işlediği ortada, haber alma özgürlüğünü kısıtlamaktan. Ah kahrolsun şu dokunulmazlıkların gözü! Tabi, öyle de ortada siyasetçi kalmaz :D ahahahhhahahh..

    Emeğinize sağlık, karikatür yeteneğinize de bayıldım doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şu dokunulmazlıklar falan olmasa :)
      Teşekkürler beğenmenize sevindim.

      Sil
  4. Hahahah ben çok güldüm, zaten olayı duyduğumdan beri acınacak halimize gülüyorum
    :)

    YanıtlaSil
  5. panpa, bu blog 2012 de mi açıldı, niye bize bildirmedin, yav bi reklamın da yok, ayıb be:)hhhıhhhh, ben de kızıyorum kendime, bi resim arıyodum daha dorusu bi karakter resmi, google görsele girdim orda bi dünya sitenin içinde senin blog çıktı iyi mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 01/08/2012'de açıldı blog. Reklamı ben değil blogumu ziyaret edip sevenler yapacak, tavsiye edecek :) Ayrıca "destek ol" bölümünde bazı reklam kodları mevcut. Vay babasını demek google amcada bile beni buldun xD

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları