Yazan / Çizen : Admin Panpa 10 Şubat 2014

Karikatür Çizimlerim, mizah, karikatür, meclis karikatür, meclis komik, street fighter, Ryu, mecliste kavga, Tbmm, mecliste küfür, meclisteki Ryu, mecliste yumruk tekme, mecliste liseliler, kültür seviyesi,
Arkadaş mecliste gördüklerimi zaman zaman aklım almıyo gerçekten, anlama fonksiyonlarım donuma kaçmış gibi hissediyorum. Küfürleri, hakaretleri, kavgaları kürsüde biri konuşmaya başladığında 40 kişinin ayrı ağızdan vıdı vıdı yapıp dinlemeye tahammül etmemesini görünce sanki mecliste halkın seçtiği insanlar yokta, liseliler varmış gibi hissediyorum babasını satayım. Son birkaç yıldır da kavga moda oldu, yumruklar falan, hatta uçan tekme atanı bile vardı. Toplumumuzun kültür ve ahlak seviyesini görmek için meclise bakmak yeterli sanırım. İşte bende bu durumu eleştirmek için böyle bir karikatür çizdim.

Street Fighter'ı bilen yada Adouken'i duyan (Aduket) herkes karikatürdeki Ryu karakterini tanıyacaktır :) Biliyom son zamanlarda çok çizer oldum, ama bu elde olan bişey değil, nasıl ki bazen ilham perilerim gelip "senin gıdını yerim, agucukta gucuk, hadi bakam makale yaz adminim benim" diyolarsa, bazen de "çiz çiz bişiler çiz, çiz bişi çiz, çiz hadi çiz" diye gırtlağıma sarılıyolar. Hatta bu aralar karikatür ve diğer çizimlere daha çok ağırlık vermeyi düşünüyorum. Neyse kafa ütülemeden size elveda edeyim, bazen 1 geri 1 ileri yumruk, bazen alt çapraz yumruk = Aduket ;)

Karikatürü beğenenlerin paylaşım tuşlarını kullanmasını, +1 buttonunu taciz etmesini ricaaa ederken, benim bu kadar uğraşımı, 3 saattir göz yanmasından akan gözyaşlarımı görmezden gelenlerin de sandalyelerine tahta kuruları saldırsın, birlikleri bozulsun, kulak temizleme çöpü kulaklarına kaçsın diyorum; görüşmek üzere hacılar...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Sandalyem plastik tüh tahta kurusu da saldıramayacak :D

    Şaka bi yana da hakikaten çok anlamlı bir çizim olmuş. Lise yıllarındaki ergenlere döndü sanki hepsi. Koca koca adamlar ayıp yahu. Çaatt diye tekmeyi geçiren adama bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mecliste uçan tekme atan elemandan esinlendim onu :D

      Sil
  2. Hep böylelerdi:) Ben birinci sınıf çocuklarına benzetiyorum hepsini, öğretmen gelince susan ama öğretmen götünü döndün de küfür eden birinin saçını çeken. Yazık bunlara bakıp bize yönetebileceklerine inanmak bile şaka gibi:) Çizim çok şeker olmuş

    YanıtlaSil
  3. vekili olduğu şehri tanımayan adamı vekil eden biz değilki, para olduğuna göre e bu adamlardan ne beyin beklersinki hacı; sıcakkanlı insan türü bunlar direk girişiyorlar iletişim kuvvetli vesselam :)

    YanıtlaSil
  4. Sanırım hiçbirimizin aklı almıyor
    :)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları