Yazan / Çizen : Admin Panpa 18 Şubat 2014

sözde hayvansever, karikatür, Karikatür Çizimlerim, hayvansever, kürkleri için katledilen, kürk giyme, Çin malı, köpekleri canlı canlı, şerefsiz çin, mizah, derisi yüzülen, hayvanlara işkence
Geçenlerde Çinli şerefsizlerin kürk ticareti için kurdukları köpek çiftliklerinin ibret verici videolarına şahit oldum; gerçi daha öncede çok şey görmüştüm bu konuda ama, cidden bu çok etkiledi. Mantıken düşünürseniz bişeye rehavet olmazsa o şey üretilmez, çünkü alacak yoktur. Fakat dünya üzerindeki kokoşlar, zenginler, bazı sanatçı kesimler yüzünden bir sürü masum hayvanın canlı canlı derileri yüzülüp kürk yapılıyo, sırf paralılar götüne, omzuna kürk atabilsin diye. Hele bide üzerinde kürkleri yada timsah derisi çantalarıyla çıkıp "hayvanları koruyalım" çağrısı yapmıyolar mı... ağızları kapanmasın diye arasına bi sopa sokup fili tam ortasına zıçırtasım geliyo şerefsizim. Bu ne samimiyetsizliktir lan! Hayvanlar sırf insanların egosu tatmin olacak diye üretimhane kurularak işkencelere, katliamlara maruz kalıyo. Sonra üzerinize giyip "hayatım bak bu gerçek kürk" diyosunuz...

Bişeyi de hatırlatmadan edemiycem, dünyadaki en büyük kürk sektöründen birine sahip olan Çin (köpek ve tavşanları canlı canlı yüzüyolar) mallarını da almamaya özen gösterin. Hala Türkleri katleden, orta yerde öldüren Çin mallarını alarak bu tipine bacağımı soktuğmun çekik gözlülerine para vermeyin, Çin malı almayın...

İşin özü, bu hayvan katliamlarına sessiz kalmak istemiyorum, o yüzden böyle bir karikatür çizdim, devamı da gelecek, neye yarar bilmem, ama ben bana düşeni yaparım; paylaşanlara şimdiden teşekkürler, adios...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

26 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. O videoyu izleyemedim tam kafasını sıkıştırdı köpeciğin, kapattım, yüreğim nasıl dayansın, bir hayvanın acı çığlıklarına. O şerefsiz adiler, nasıl kıyıyorlar , sonrada nasıl yatıp uyuyorlar..İnsan ne adi bir yaratık.. Dünya çine ambargo koymalı birleşip. Böyle tek kişiyle olmaz. Boykot etmeli, çinden giriş yasak demeli..İşte o zaman yapamazlar, o canlıların kürklerini satamadıkça yapmazlar diyorum. Ama nerde o dünya, Bu dünyanın çivisi çıkmış.. Bütün depremler tsunamiler bunlar vursun. Üzülürsem adiyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın. Tabi kürk üreten tek ülke Çin değil, insanların kürk vb. şeyleri satın almayı bırakması gerekir ki hayvanlar boş yere ölmesin. Ama evet Çine ambargo uygulanmalı, en azından Urumçide yaptıkları için. Fakat toplumumuz arapçı oldu, elin mısırlı Rabiası için yırtınanlar, Türklerin katledilmesine sessiz kaldı, buna "yakarım, yıkarım" tarzı takılan başbakanımızda dahil, nedense bu konuda hiçbişey yapmadı.
      Ölseler bende üzülmem yalan yok, "ne biçim adamsın neticede oda can" diyebilir belki birileri, fakat o birilerini Çin halkının yaptıklarını ve halkın kişisel özelliklerini incelemeye davet ediyorum...

      Sil
  2. Ama bu çok çirkin..
    Yanlış olmasın çizimi değil, görüntüsü çirkin.
    Bende hayvanları baştacı edip, insanları hor görenleri anlamıyorum... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayvanları baş tacı ettiğimiz yok, sadece bizim götümüzün keyfi için canlarından olmasınlar diyoruz bunun neresi yanlış ? Böyle insanları tabiki hor görürüm, mont sadece kürkten yapılmıyo, gitsin normal kürkten yapılmayan şeyler alsınlar. Eğer bu olaylar sana normal geliyosa, şöyle bi hayal et, senin kafanı mengeneye sıkıştırıyolar ve bıçağı baldırının oradan sokup sen daha yaşıyoken canlı canlı senin derini yüzüyolar, sırf bi köpek yada bi fil senin derini giyicek diye... Çok güzel olurdu değil mi? Dediğim gibi hayvanları baş tacı etmiyorum, her zaman önce insan, ama bu hayvanlara işkence etme ve onları canlı canlı doğrama hakkını vermez kimseye, açıkcası bi bayandan pek beklemediğim bi yorum oldu; iyi günler.

      Sil
    2. Ben haklı görüyorum demedim. ortada yanlış birşey var da demedim.
      Normal birşey hele hiç demedim. Tüm bunları nasıl anladınız acaba...
      Ama ben kendimi anlatamamışım demek ki.
      Resimdeki görüntünün resim yada çizim olsa dahi çirkin bir görüntü arz ettiğini demek istedim bu bir.
      Tabiki dediğin hayvan işkenceleri yanlış. Onları kesinlikle onaylamıyorum.
      Benim demek istediğim, sizin demek istediğiniz konunun çok başka boyutu idi ama şimdi anlatmak istemiyorum. Zira pek anlaşacağız gibi hissetmiyorum, şu yorumunuzdan sonra.
      Resmen cani ilan etmişsiniz beni.
      Size de iyi günler...

      Sil
    3. Bilmiyorum belkide ben yanlış anlamış olabilirim, ama yazdıkların pek açık değildi :) Madem öyle neden böyle düşündüğünü söyle de anlayayım. Nedir yani hayvanlar öldürülmezse çıplak mı kalırız yada nedir fikriniz?

      Sil
    4. Belki de.. mi?
      Hala aynı fikirdesiniz ki. Ne desem boş.

      Sil
    5. E ne dememi bekliyodun arkadaş sanada ne desem yaranamıyorum :D İlla he okey sen ne diyosan omu diyim, anlat madem diyorum sen trip atıyosun; neyse ney...

      Sil
    6. Yanlış anladım derken bile önyargılı konuşuyorsunuz ama. Bunu da ben mi yanlış anlıyorum ki.. anlamadım ki..
      O yüzden anlatmak istemedim. Trip attığım yok.
      Önce şunu söyleyeyim, sizinle ilgili değil, konu ile ilgili bir durum bu.
      Hayvanların hakları ile uğraşıp yardıma muhtaç, hatta aç gezen insanları görmezden gelen, onlar için tırnağını bile oynatmayan insanlar da var şu hayatta. Ben anlamıyorum derken, bunu kastettim.
      Tabiki hayvan işkencelerine, katliamına sesimizi çıkarmalıyız. Ama bunu yaparken etrafımızdaki aç ve yardıma muhtaç insanları da yok saymamamız lazım.
      Bilmem anlatabildim mi.. Başkada birşey demiyorum.
      Bu açıklamayı da sırf bu :D ifadeyi kullandığınız için yaptım, haberiniz olsun. :)

      Sil
    7. Ama bunları baştan deseniz bu kadar kargaşaya gerek kalmayacaktı işte, taksit taksit söylüyosun :D Müneccin değilimki ben sen üstü kapalı konuşunca bu ne dedi diyip anlayayım :)) Tamam bu konuda sana katılıyorum. Fakat şöyle bi durum var, biz tutupta bu hayvanlar için para istemiyoruz, para verin demiyoruz, kürk almayında hayvanlar ölmesin diyoruz. Ayrıca senin düşündüğün mantık için benim bahsettiğim daha mantıklı bi kampanya, madem kürk alacak kadar parası var godomanların, kürk almayıp yardıma muhtaç insanlara yardım etsinler; haksız mıyım ?

      Yoksa kimse insanları sktir et, hayvanları kurtaralım demiyo. Hatta aslında ilk insanları kurtaracaksın ki hayvanlara yardım edebilecek insan sayısı çoğalsın. Ama bu paylaştığım içerik çok farklı bi olay dediğim gibi. Kimsenin insanlara yardım etme dediği yok, ama şimdi sokakta birsürü mağdur insan var diye "amaaan boşver hayvanları kesen kessin" de diyemem :)

      Sil
    8. Ben baş tacı ediyorum :) Bundan kime ne? İnsanlarıda hor görüyorum:) İnsan oğlu en aşağı varlık, canlı katletmekten zevk alan tek yaratık.. Yukarıdakileri okumadım tek lafa takıldım.. Zaten ondan sonra yazılan hiç bir şeyi okumam tek cümle yeter..

      Sil
    9. İnsanların hayvanlardan daha zararlı olduğu gerçek tabi ki :) Ne yazık ki hayvanlar bizden daha insanlar artık.

      Sil
    10. Azıcık hayvanlık öğrenmek lazım:) diyorsun.. O zaman kimse zevk için birbirine zarar vermezdi. Çok güzel bir animasyon yayınlamışlardı şimdi onu bulamıyorum. Bulursam sana göndereceğim, konuda tam bu:)
      Ya annem yıllar önce aldığı bir kürk var , bizon sanırım.. Yani aslında çok zengin olduğundan değil, sırf herkes alıyor diye almıştı. Yemin ederim annemlere gittiğinde kapağı onu göreceğim diye açmıyorum. Sanki kapağı açınca bir bizon zıplayıp beni boynuzlarına takacakmış gibi geliyor. Biride ugg botlarını kedi kılından yapıyorlar dedi, o zamandan beri içim buruk. Bende yok sahtesi var, uyduruk ama.. Giyenler her gün bir kedi ile yürüyor demektir..:/

      Sil
    11. ben bir kediyim. uyuşuk hayalperest gibi kendini bizim gibi diğer canlılardan üstün gören insanlar olduğu sürece siz güçlüler biz güçsüzlerin haklarını ezmeye devam edeceksiniz. el bebek gül bebek büyümüş, canı hiç yanmamış, aç kalmamış, karda yatmamış empati yoksunu insanlara bir şey anlatamazsınız.

      Sil
    12. Kesinlikle katılıyorum insanoğlu canlı katletmekten ( hayvan, insan) zevk alan tek varlık.

      Sil
  3. Admin Panpa selamlar, yeni keşfettim burayı! Ben de böyle karikatürlü bloglar az diyordum ama varmış işte... :) Ben de çiziyorum da. Gerçi Kafa'da paylaşmıyorum fazla. Beklerim ama, mutlaka yorumunuzla hem de! :)

    Ekledim, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam hoşgeldin :) İnan bana yayınlasanda eline bişey geçmez, insanımız hiç umursamıyor çizim falan :) Yayınladığım çizim ve karikatürlerin %80i "0" yoruma sahip :) Tabiki uğrayacağım ;)

      Sil
  4. Yaaa bu insanların etrafta bu kadar aç yoksul insan varken bıdı bıdılarından öyle sıkıldım ki anlatamam. Ne hikmetse hep o anlattıkları insanlara hiç biri gidip yardımcı olmaz. Ay sinirim tepeme çıktı bak ne iyiydim. Geçsinler bunları. Onlar için suriyedekiler aç, fakir, yazık onlara. Ama ülkemizdekiler? Amaaann boşver. Suriyeli kardeşlerimiz diye bir yerlerini yırtıyorlar tv de. Ankara'nın bütün parklarında Suriyeli mülteciden adım atılmıyor. Heeey! insanları savunan kardeş Ankara'nın parklarını da insanlar işgal etti. Kediler, köpekler yine açıkta. Bir kaçını evine al kurbanın olayım. Biz kedilere köpeklere yine oralarda bakarız!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da aynı, devlet yardım ediyorum ayağına Suriyelileri doldurdu ülkeye, sonra saldı onları ortaya, ne baktığı var ne ettiği. Eminönü'nde zaten dilenciden yürünmüyodu, şimdi bi gidiyosun Suriyeli dilenci dolmuş heryer olmuş dilenci. Madem bu kadar insanlara yardım etmeye gönüllüler var neden etmiyolar, devlet madem yardım edecem diye ülkeye aldı niye herifleri ortaya salıverdi, yavaş yavaş Türkiye'ye yayılırlar bu gidişle... Ülkemde insana da hayvana da yardım edenler çoook az, çoğu lafta ne yazık ki.

      Sil
  5. Bence çok da iyi yapmışsın, sessiz kalmamakla
    :)
    Karikatüre baktığımda "belki imitasyondur" diye geçti içimden
    :)

    YanıtlaSil
  6. Engellenmesi gereken en önemli olay bence de
    Hayvanlar bile avlarını öldürüp yiyolar bizimkiler canlı canlı dersini yüzüyolar :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçma bi durum, ilkel çağlarda hayvanlar mecburiyetten öldürülürdü kürkü için, sıcak kıyafetler için. Fakat şimdi zaten kıyafet adına herşey var. Ama görüntü olsun diye hayvanların kürklerini alıp giyiyo şerefsizler, olan hayvanlara oluyo.

      Sil
    2. Şerefsiz az kalıyo ya işte insanım diye geziyolar..

      Sil
  7. Kendimizi dünyanın ve tüm canlıların sahibi ve efendisi sağdığımız sürece bu film böyle süreeer gider malesef... :( Umarım bir gün insanların farkındalığı yükselir ve her canlıya saygı duymayı öğrenir.

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları