Yazan / Çizen : Admin Panpa 4 Şubat 2014

patlıyosun, ot kullanmak, hapçı, Yavuztürk, otobüs anıları, paratoner miyim, ot muhabbeti, hap muhabbeti, gözler kapalı, uykusuzluk yüzünden, keş, mal adam, tipine soktuğum, geldi bizi buldu, komik
Daha 2 gün önce kendimi paratoner olarak kabullenmeye başladığımı belirtmiştim; efem bugün aslında bunu tasdiklemiş oldum, hani yıldırım düşerse onu orayan çeken herkesi çarpar, döt kıllarını tutuşturur ya ayırt etmeksizin, işte paratonerliğim bugün yanımdaki kankamıda etkiledi; cizıs faking kırayst demekten kendimizi alamadık, buyrun mevzuya:

Kankam: Öyle işte, nişan hazırlıkları falan, hiç uyumadım oğlum.

Ben: Nan totoş günler kaçıyo mu, seni sıkıntıya sokmayacak bi gün yapsaydın ya şu işlerini. (madem gece patatese bağlıycan)

Kankam: Ne biliyim kanka, acayip mayışıyom yalnız eve gidip 1 saat uyuyim sonra işe gidicem gene.

Ben: Nıhaha bu yolu bide geri dönücen dimi 1 saat sonra, hehe (içimdeki cibiliyetsiz).

Kankam: He yaaa, sorma.

Ben: Neyse bol bol kahve iç, işe uyumazsın gece :)

Diye birbirimizi trollerken otobüsün ön tarafından bi mal bize doğru gelmeye başladı. Ayakta yolculuk eden bizim aramıza girip kankamın kulağına fısıldamak için eğildi; "amk bu ne rahatlık" demekten alamadım kendimi. Tanımayız etmeyiz, herif fısıldamaya geliyo kulak fetişisti gibi. Kulak memesinimi emcen napcan ne giriyon adamın dibine o kadar. Neyse ben şaşkın şaşkın olayı anlamaya çalışıp acaba kankama ne diyo bu dallama derken duyduklarımı ve yaşadığım muhabbeti, paratonerlikte nasıl çığır aştığımı konuşmalarımızla izah edeyim. Mal adamla başlıyoz hacılar:

Mal Adam: Kardeş patlıyosun, çok belli ediyosun ! (ne patlaması, ne belli etmesi lan)

Kankam: Ne diyosun birader sen ne patlaması anlamadım (bende anlamadım babasını satayım)

Ben: Noluyo ?

Mal Adam: Yok anlaşılıyo yani onu diyorum, hap atmışsın belli oluyo (tipine marmaray hattını soktuğmun ayyaşı herkesi kendi gibi hapçı sanıyo tabi)

Kankam: Derdin ne senin, neyin peşindesin onu söyle, al götür o zaman beni kardeş hadi. (sende dur kanka antonie queen, nereye götürücek, niye götürücek)

Ben: Ne diyosun hocam ne hapı anlamadım ben, böyle birden gelip saçma sapan şeyler söylüyosun yanımızda, derdin ne? (adam pişkin pişkin sırıtıyo, elinde kesik uçlu eldivenleri, isalliyken yada fazla sakızlı dondurma yediğimizde zıçtığımız pis bok rengi dişleri, sağa sola yaylanıp bi türlü rahat durmayan götü başı ve zorla açtığı gözleriyle duruyodu karşımızda)

Mal Adam: Hayır yani hocam sıkıntı yok tamam kasmayın, ama belli oluyo diyorum, anlaşılıyo yani belli etme çok (bak bak, kalın kafalı andavala bak, sigara bile içmeyen adamlara hala haptan bahsediyo, tipine nançuka soktuğmun keşi)

Kankam: Anlamıyo musun sen? Neyi söylüyosun hala, saçma sapan... Rahatsız oldum şimdi nedir yani... (adam pişkin pişkin durduğu için, adamla kavgada edemiyoz ağzına zıçim, hiç tepki vermiyo herif, kaypak kaypak duruyo)

Ben: Hocam anlama güçlüğü mü çekiyosun, adam uykusuz 1 gündür uyumuyo, gözleri ondan kapanıp duruyo diyorum, hala hap diyosun, ne hapı diyosun hala ? (Zikicem dalağını şimdi, bi tepki ver bişey de, sinirlendir beni arkadaş, azıcık kız yada bi sktr git yanımızdan) 

Mal Adam: Nerede çalışıyosun ? (kankama hitaben)

Kankam: Sahilde güvenlikteyim. (niye söylüyon elin adamına nerde çalıştığını buddy, aklını evde gelirken tuvalete mi düşürdün, sanane desene, napcan iş mi vercen desene lannn)

Mal Adam: Bende vali korumasıyım (yalanına dildoyla tecavüz edeyim senin, bu hapçı tipinle, 1980lerden beri fırçalanmamış dişlerin ve hap atmaktan panjura dönmüş gözlerinle kim seni vali koruması yapsın; zıçta bokunu  koru)

Kankam: .... (sessiz, sıkıldı herhalde, çünkü adam yanımızdan gitmiyo anlamıyo andaval)

Ben: Eee, napalım ? Bize ne?

Mal Adam: Yavşakça sağa sola yaylandıktan sonra "sıkıntı yok ya, rahat olun, sadece belli oluyo diyom, gözlerin kapanıyo" (bak ya, beyni durmuş bunun mk)

Ben: Eee? Sen kendine baktın mı hiç? Senin de gözlerin kapanıyo, bariz sersemsin, kendinden haberin var mı? (herifin gözlerinin aralığı tangalardan bile ince, gelmiş bide bizimkine diyo)

Mal Adam: ..... (içinde patladı sanırım)

Kankam: .... (durumdan rahatsız, ama işin içinden çıkamıyo)

Bi süre sonra,

Mal Adam: Ben Yavuztürk'teyim, rahat olun yani bilirim böyle şeyleri, anlaşılır, oralarda kullanırız, kullanırlar, siz neredesiniz ? (senin ben dünyada ne kadar hap varsa onları tek tek avredi mahaline ittirip, kıç için yapılmış fitilleri burnundan sokayım, ses çıkmasın diyede ağzına playboyların taktığı o toplu kemerden takayım hemi)

Kankam: Güzeltepedeyim de, sıkmaya başladın.

Kısa bi süre şunu tanıyon mu bunu tanıyon mu muhabbeti yaptı kankamla, bende şaşkın şaşkın kankam acaba neden adamı başından zittir etmiyo, cevaplıyo diye bakınıyorum... Sonra benim de adama gözlerindeki uykulu bakışlardan dolayı "sende hap aldın o zaman" dememle ve kankamın bi süre susmasıyla mal ortadan kaybolmak için otobüste sağa sola bakındı. Bi tanıdık buldu ve "Oğluuum napıyon laaaa" diyerek aramızdan sıyrılıp ona doğru gitti. Kankamın sözü ise ibretlikti; adamın aramızdan çıktığı dar boşluğu gösterip şöyle dedi:
"Apo gir şu araya amk :)))" (Herif tekrar ensesine kadar sokulmasın istedi herhalde)

Benim bu durumdan çıkardığım bikaç sonuç var:
1: Mal herif aslında kankamı hap kullanıyo zannedip ağzını aramaya, varsa istemeye geldi.
2: Kankam adamı başlarda polis zannetti, nihaharrrr =)))
3: Paratonerlik benim istemediğim bi vasfım sanırım, istemediğiniz halde hamburger arasına sıkılan hardal sosu gibi...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

15 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. bende satıcı sanırım diye düşündüm hani bizde var yoksa sizde verelim gibilerinden :)) çok bekletmişsiniz üstelik anormal kibar davranmışsınız şaşırdım :) paratoner hacı; film senaristi olsan senden yaşanmış bi dolu hikaye kesinlikle çıkar zaten annen aklıma geldikçe kendi kendime gülüp duruyorum; çoook geçmiş olsun bu günde zararsız geçmiş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bak satıcıda olabilirdi :) Fazlasıyla kibardık fakat sebebi kankamdı, çünkü ona soruyodu öyle hapcı mısın gibisinden mal mal sorular. Ne senaryolar yazarım var yaaa =)

      Sil
  2. Bu millet kafayı yemiş ya o_O Sende benim gibi ayaklı mıknatıs gibisin :D

    YanıtlaSil
  3. Ben de okurken sizden isteyecek sandım da kankan da bayağı sabırlıymış. Bütün sorulara cevap vermiş falan :) Tebrik ediyorum kendisini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma çok sabırlıyız :D Hayır yani bula bulada bizi buldu, hulen biz sigara dumanından midesi bulanan insanlarız :))) Ne hapı, otu :D

      Sil
  4. Hep senin yuzunden yanindaki insanlari da bulastirdin :) blogtanda gecer mi bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogdan bulaşacağını sanmam ya :D

      Sil
  5. Sizin normal halinizi, haplanmış sanmış he, deseydiniz biz zaten patlar gezeriz:))) haha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim değilde kankamın :D Malak gibi duruyo kankam ^^

      Sil
  6. Valla çekiyorsun Abdullah artık ben de buna inanmaya başladım
    :)

    YanıtlaSil
  7. Var sende bişey ya çözemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi adam vardı, arka arkaya kafasına 2 kez yıldırım düştüğü için ölmüştü, işte o benim ruh ikizim :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları