Yazan / Çizen : Admin Panpa 19 Mart 2014

Çok pis sezerim, olacakları önceden, 6.his, küfürbaz, türbanlı ahlaksız, küfreden kız, paratoner miyim, bişeyler olucak dedim, otobüs anıları, küfürlü konuşan kız, terbiye, kezban, kapalı ama, küfür eden bayan, küfürlü konuşan kız,tesettürlü ama ahlaksız
Annemin yine heyecanıyla beni kapı dışarıya atıp, akvaryumcuya gönderdiği günlerden biri. İçimde sadece 2 bardak çay içebilmiş olmanın verdiği doyumsuzluk, "biraz daha içeydim ulen biraz daha" hissi ve Ümraniye trafiğinin Çinli çiftçilerin koltuk altı kıllarına eşdeğer olmadığını umma durumları. Bikaç gündür evde kpssye hazırlandığım için bu dışarı çıkışı fırsat bilmiştim aslında başta kendime, çünkü geçen hafta 2 darbe birden yaşayıp moralimi 12 parmak bağırsağımın derinlerine kadar iteledim.

Hava da almış olurum diyerek üzerimdeki eşofmanlarla yola koyulup plastik futbol topunu ve suda yüzen tavuğu andıran balıklarımdan 3 tane aldım. Hemen eve götüreyimde annemin yüzü gülsün, yine akvaryuma bakıp çocuklaşsın, balıklara garip garip isimler takıp bebek sever gibi sevsin diye evin yolunu tuttum. Fakat inanılmaz bi trafik vardı; sebebini ise hiç anlayamadım.

Neyse otobüs geldi, koca ayağın kar izlerini andıran dev spor ayakkabılarım, siyah eşofman ve havuç rengi V yaka tshirtimle biskolata erkekleri gibi otobüsün ön kapısından içeri daldım, arka fonda sanki ateşli bişeyler çalıyodu, ta ki elimde balıkların olduğu gerizekalı, tiksinti getiren naylon poşedi hatırlayana kadar. Onu hatırladığım an kendimi acayip ezik hissettim. Otobüs hareket etmeye başladığında trafikten dolayı birikmiş olan yolcular otobüsün kapısı her açıldığında içeriye Anzaklar gibi saldırmaya başladı; ama bizim toplarımız yada silahlarımız yoktu, karşı koyamadık dostum lanet olsun. Karılarıyla, kocalarıyla, manituları ve devasa çocuk arabalarıyla her durakta akın etmeye başladılar. 4 durak sonra otobüsün ortası çarpışan araba pisti gibiydi çünkü 4-5 tane çocuk arabası olmuştu. Önden gelenlere yer açılsın diyerekten arkaya doğru ilerledim. Gelen durakta orta kapı açılınca içeriye akın edenler ufak ufak bana doğru kaymaya başladı; işte ne olduysa o andan sonra oldu; cizıs kırayst...

Bi kız geldi yanıma, esmer (kara desem daha doğru olur), zayıf, başörtülü, burnunda dev piercing, üzerinde banu alkan pembesi kısa bir mont, altında diz hizasında kot etek... Yani moda ve giyim kavramlarına sanki birisi hunharca tecavüz etmiş; bu kavramlar anlamını kaybetmiş gibiydi. Kızın tarzına baktığımda kola üzerine dondurma yedikten sonra çay içmiş, akabinde isalli zıçmaya başlamış adam canlanıyodu gözümde. Fakat asıl sorun buda değildi, sorun şuydu ki, kızı gördüğümde lanet olası kahin kişiliğim içimden şöyle dedi "Bişeyler olucaaaak, bak görüceksin olcak, bu kız garip bi his verdi la bişi olcek, Teanrıııım". Olduda...

5 dakika geçmedi, kız kalabalıktan dolayı otobüsün ön kısmında kalan arkadaşına defalarca seslenmeye başladı "şşşt gelsene buraya !, kızım buraya gelsenee!, Şşşt geeel!, Gelsene !" Arkadaşı fazla ısrara dayanamayıp şişman dötten kayarak damlamaya çalışan ter gibi zorlaya zorlaya sıyrıldı milletin arasından ve yanına geldi; yani benim yanımda bu pembeli garip kız, onun yanında da arkadaşı. Ben ise hala "Hmmm samtinggg iss kamiiiinggg, bişiler geliyiii, bişiler oluceeek" modundayım. Akabinde bu iki kızın kendi arasındaki şu konuşmasıyla yarışmaya start verildi sevgili aksiyon severler:

Pembeli Kezban: -Niye gelmiyosun kızım 2 saattir çağrıyorum !
Zordaki Beyazlı: -Kızım görmüyo musun kalabalık, tıklım tıklım.
Pembeli Kezban: -Olsun çık gel nolcak !
Zordaki Beyazlı: -Ya nasıl geliyim baksana çocuklar var, bebekler, arabalar falan, ayakta duranlar...
Pembeli Kezban: -Nolcak ya çocuk mocuk ittir geç !

Tana na naaaaaa ! :) Sesinin ayarına brazzers oyuncuları ittiriversin senin pembeli kezo; otobüstekiler duyuverdi ya la. Bunu duyan ortadaki çocuk sahibi kadın, onun kocası ve diğer ayaktakilerle kız arasında tartışma başladı; aslında tartışma daha çok tek taraflıydı da diyebiliriz; muhtemelen X-men filmindeki Doctor X bu pembeli kıza bişeyler enjekte etmişti.

Ortalardan bi anne: " Bana baksana ne diyosun sen ya ? "
Kocası: " Ne diyosun ya sen ittir geç falan, ne diyosun ? "
Dediği anda pembeli kızın söylemeye başladıkları arasında onların sözleri zamanla kaybolmaya başladı. Pembeli kızın start tuşuna bastılar ve stop tuşu bu modele konmamıştı.

Pembeli Kezban: - Ne diyosunuz lan siz ! Ağzınıza s-çarım lan sizin ! Orospuuuuuuu ! Orospu çocukları ! Ağzını kırarım lan senin, sürtüğe bak ! Ne diyosunuz lan ne diyosunuz ! Sana mı dedim ben ağzına s-çtığmın orospusuuu !. Kadının kocasına bakarak da çok ağır küfürler etti sırasıyla.

Adam sinirden kendini tutamayıp "ne diyosun sen" diye tepki gösterdiysede biraz milletin tutmasından, en çokta efendiliğinden dolayı kıza bişey yapmadı; karısı ise susmuştu çünkü kızın bu kadar terbiyesiz olabileceğini hiç düşünmemişti sanırım; kız bildiğin jinekolog çıkmıştı. Kadının küçük kızı annesine bişey olacağını zannederek ağlarken kadının kocasının gözlerindeki o sulanmayı gördüm. O sulanmanın anlamı şuydu hacılar; yani adam içten içe şu haldeydi aslında: "Ulannn, dua et kızsınnn, dua etttt, dua ettt otobüs doluuu, yoksa kolumu senin ağzına sokup tüm kıllarımı sana yedirirdim; orospu diyip durduğun o sivri çeneni g-tünün arasına sıkıştırır yol boyunca belin kırılana kadar üzerinde halay çekerdim. Dua et kendime hakim oldum, zorda olsa tutuyorum, yoksa elimdeki bebek arabasını parçalar, tüm parçalarını sana yedirtir, sıçarak onları geri çıkartmanı beklerdim"

Ben adamla yüz yüze geldim, adam bana "deli a-mk" diyen gözle baktı bende ona "boşver" gibisinden bi jest mimik çaktım ki; sanırım bu sırada yüzüm daha da bi çirkin görünmüştür. Tabi siz bu arada pembeli kezbanın sustuğunu sanıyosunuz dimi, hayır efenim olur mu hiç. Ben size ne dedim, karışacağını hissettim, karışacak dediysem karışacak arkadaş. Kız sürekli küfre hakarete devam ederken yaşlı bi amca "yahu biz erkekler buna tutmayalım, bayanlar şuna hakim olsun az, tutun şunu az" dedi; bunun üzerine tüm yağlarını döt ve göbeklerinde biriktirmiş olan 2 teyze ayağa kalkıp benim önümden ellerini uzatarak kızı arkaya çekmeye başladılar; o sırada ne olduysa balıklarıma ve benim pipiye oldu; sancılı bi dönem atlattık.

Kezban arkaya geçtiğinde daha da çılgına döndü, tehditler, küfürler ne varsa savurup avazının çıktığı kadar bağırıyodu önümde. Bi ara kafam öyle şişti, gözüm öyle karardı ki, "kızın sivri kafasına Ong bak filmindeki gibi Muay-tai tekniğiyle arkadan bi dirsek çaksam, pekmezini akıtsam ve sonra o pekmeze tüm otobüs halkı ekmek banıp yesek, açlar nasiplense falan, nasıl olur?" diye düşünmediğim değil.

Yaratık kız 2-3 dakika daha halk arasındaki tabirle d-tünü yırtarcasına bağırdı ; sonra ise ses birden kesildi. Ulen öyle alışmıştık ki bi an garipsedik bu salak nasıl sustu diye, akabinde arkadaki teyzelerden "Aeeeaaa kız bayıldıııı" nidaları yükseldi. E tabi bünyeyi, beyni, gırtlağı, dötü o kadar zorlarsan sonunda yakarsın şanzımanı.

Kaptan kenardaki durakta dur bi kızı indirelim, ambulans çağıralım falan demeye başladılar; kaptan "hastane mi bu otobüs" gibisinden anlamsız bi cümle kurmuş olsa da kenarda durdu. Kızı kaldırmak için kadınlar başına toplandı, çekiyolar çekiyolar kız gelmiyo; kapı açılırken baygın kekonun ayağı araya sıkışmış. Neyse efem zorlaya zorlaya kızın ayağını kapının arasından çıkardılar, arkadaşı da telaşlı telaşlı bakınırken içten içe sanırım "seninle bi daha yola çıkanı sarkozi dürtsün" diyodu. Baygın kezonun ayağını çıkarttıklarında bu seferde "kızın kimsesi var mı?, öylece bırakıcak mıyız?, ambulansı aradınız mı?, durağa mı bırakalım?" soruları gündeme gelmeye başladı. Kaptan dayanamayıp önden "Hadi yaaaa hadiiiiiiiiii, hastane mi bu otobüs yaaaa, bırakın indirin gidelim" diye çığırdı tekrar. O sırada önümde oturan amca "kızı durağa mı bırakalım?" sorusuna "atın aşağı gitsin amk, atın şu kenardaki çöp kovasına! insan değil bu yaaa!" cevabını verince gülmeye başladım. Amca dolduğu için saydırmaya başladı "Allah anasına babasına sabır versin, kocası varsa ona da versin adam b-ku yedi" dedi.

Durakta inip yoldan karşıya geçerken, olay olacağını sezmemden dolayı garip bi his kapladı içimi. "Ulen medyumluğu ilan edip ofis mi açsam?" diye düşündüm gülerek, reklam afişlerime de "Paratoner gibi gezerim, Çok pis sezerim" yazdırırdım sanırım.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

25 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hahahaha! Ulan sabah sabah sıçırttın gülmekten. Ulu manitu seni bildiği gibi yapsın. :D Ha bu arada farkettim ki Ümraniye minibüslerini hiç özlememişim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minibüs değil nan otobüs bu :D Minibüste olsaydı şerefsizim minibüs şoförü döverdi zaten bu kızı levyeyle :D

      Sil
    2. Ne farkeder lo? Minibüste daha beter olaylar oluyor ya zaten. Bende de bi minibüs olayı var ki aman aman bana kalsın. Hatta hafızamdan çıksın diye psikoterapi görmeyi düşünüyorum. :)

      Sil
    3. Aynen, minibüsler daha da beter :)

      Sil
  2. Admin'in otobüs maceraları- volume 8500
    Yine çok güldüm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma nedir benim çektiğim; nereye gitsem olay :D
      Güldürebilmiş olmama sevindim :)

      Sil
  3. Cok guldum ne guzel bir anlatim bu. Nefis cok nefis bir paylasim cok begendim hala guluyorum yorumu yazarken.

    YanıtlaSil
  4. İstanbul'a gelip seninle otobüs yolculuğu yapmak istiyorum inan :))) Bence en baştan kızı kapı açılır açılmaz atsaydınız aşağıya kurtulurdunuz :) Ciddi manyakmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimle otobüs yolculuğu yapmak çok riskli :D
      Yakında otobüslere binmem bile yasaklanabilir paratonerliğim yüzünden. Belkide ben o kızla ilgili bişeyler olacağını hissettiğim ilk an orta kapıdan itip atmalıydım aşağı =)

      Sil
    2. İşte buna kesinlikle katılıyorum :))) Hemen o an atmalıydın. Bu arada seni mimledim cevaplarını bekliyorum. http://herseydenkonusmali.blogspot.com.tr/2014/03/mim-cevaplayalm-havamz-degissin.html

      Sil
    3. Atacaktım, mallık ettim :D

      Sil
  5. Baş örtüsüne giydirecektim ama bez parçasının ne suçu var amk. Suç o bezi kafasına geçirince başını örttüğünü zanneden beyinde. Başını örtmüş ama pis kokulu ağzını örtmemiş orası açık. Erkekler onun o pis ağzını görüp tahrik olmasın şimdi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızın öyle bir iticiliği vardı ki hiçbir erkek tahrik olamaz :D Ben erkek halimle onun ettiği küfrün 10 da 1ini etmiyorum :) Boşuna demiyorum bir dine inanmak insana ahlaklı olmayı garanti etmez diye, ahlak "benimki hak dindir" diyenlere direk olarak yüklenemez bilgisayar programı gibi :) Örneğini bu kızda da görmüş oldum.

      Sil
  6. Güldüm epey, ama gülerken de iğrendim o Kezban'dan :)

    Kalabalık ortamlarda illa çıkıyor bi şakirt ya da kezban.
    Bize de konu çıkıyor tabii.
    Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh, olan bana oluyo; teşekkürler :)

      Sil
  7. Oy oyyy oyy bu neydi yaaa. Hissettiğinin bu kadar olacağını hiç tahmin etmemiştim. Durak az kalır çöp tenekesine atacaklardı aslında :D:D:D

    Neyse unutmadan söyleyeyim mimlendin azıcık :) Haberin olaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi garip hissettim zaten o gün , kahin gibi =)

      Sil
  8. Hahahah gülmediğim tek bir cümle hatırlamıyorum, ne kızmış ya
    :)
    Bı arada mim cevaplamıyorsun ama mimledim
    Ehe :)

    YanıtlaSil
  9. Ayy pempeli kezoya bak sen neler olmuş neleerr:)
    Hissetmiştin bak sen:)
    Ne maceralar dönüyor bu otobüslerde her an her şeye hazırlıklı olmak lazım:)yüzümde bir gülümseme acaba sonunda ne olcak diye ağzım açık okudum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya, çok enteresan bi tipti :D Dönüyo tabi bilmez miyim, sen bide gemide başıma gelenleri oku; yada diğer otobüs anılarımı :)))

      Sil
  10. Böyleleri var mı cidden ya :D
    Kadınların boşuna adı çıkmamış o zaman :D
    Kızdaki manyaklığı sezmişin demekki hemen anlamışsın :)
    Ama söylenen amca bizdendir :D
    Çok konuşmayacaksın arkadaş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amca kesinlikle haklıydı zaten, hatta bana sorarsan kız bayılmadan önce, ayıkken otobüsün kapısını açıp dışarı atmalıydık :D
      Olacakları çok pis sezerim ^^

      Sil
  11. Akıdaydın beyniyin betmezini, dutmeyeydin kendini?! :) Gerçi o kendi halletmiş zati pekmez konusunu selfservis...

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları