Yazan / Çizen : Admin Panpa 14 Mart 2014

cizimlerim, istenmeyen parça, al kalbimi geri, aşktan yana şansım, aşk yok, çok şanssızım, gönül işleri, neden verdin bunu, Tanrım geri al, illustrasyon, pesimist, aşk resimleri, sevgiden yoksun
İstemediğim halde takılmış parçalarım var; buda bunlardan birisi, keşke hiç takılmasaydı bu parça bana. Faydasından çok zararı olan, doğru ellerdeyken yada şanslı bünyelerdeyken mutluluk vermesi dışında benim gibi malozların hayatına yüklüce zararı olur. Kalp denen bu parçayı istemiyorum; geri alabilirsin...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

12 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. İnsan kalbi olmadan yaşayamaz ki. Sevgi de, hoşgörü de, vicdan da kalp olmadan olmaz. Deme öyle, en değerli parçamız kalbimiz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun, zaten öyle insanlar daha çok yaranıyor millete.

      Sil
  2. Çık artık şu bunalımdan, bak bahar geliyor!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar hep geliyo da benim için gelmiyo ki :)

      Sil
  3. Vallahi Abdullah buradan kalkıp o kadar yolu teptireceksin bana. Gelip bir temiz pataklayacağım seni. Ne güzel söylemiş Evde Yazar, çık artık şu bunalımdan kurbanın olayım. Bu sefer de senin için gelsin. İyimser bak etrafına. Bir süre Pollyyannacılık oyna. Belki bu sana iyi gelir. Ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pataklayabilirsin valla. Çıkmayı deniyorum, zaman zaman oluyo böyle; bakmayın siz bana :)

      Sil
  4. Admin' cim o kadar gençsin ki bak sonra bugünleri boşa geçirmişim dememek için kalk o güzel yüreğini alıp bir vapura bin kaarşıya geç- gel.
    İnsan hüzünlüyken, dertliyken bazı şeyleri göremiyor ve ona birilerinin göstermesi gerekiyor.Bir arkadaşını al yanına kankanı değil ama:))
    Sevgiyle kal,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben istemesem de günlerim boşa geçiyo zaten :) Uğraşlar pek yanıt vermiyo, helede bazı alanlarda hiç... Kankamdan başka arkadaşım yok ki yanıma alıp gezebileceğim =) Kötü örneklere bakarak teselli olamıyorum artık ya, geçtim onları :(

      Sil
  5. Kalbi istemiyomuş :)
    Hadi kalpsiz yaşadın diyelim vicdansız manyak mı olacaksın başımıza :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye bunun ne faydasını gördüm ki, belki o zaman daha iyi olurdu herşey :DDD

      Sil
  6. uzun süredir yazmamıştım,birkaç kelime ettim blogunda,ayrıca senin bi nişan olayı falan olmuş,yarasın diyim:)iyi geceler

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları