Yazan / Çizen : Admin Panpa 4 Mart 2014

karikatür, mizah, lanet olsun, domuz neden haram, domuz haram, domuzu niye yaratmış, lanetli hayvan, tanrı neden yaratmış, domuzun yasak olması, din, inançlar karikatür, pis hayvan, domuzcuk, haram,
Çok fazla söylemem gereken şey olduğunu düşünmüyom hacılar :) Karikatürde domuzcuk olayını ve yaratılış hikayelerde gördüğüm mantık hatasına değinmek istedim. Paylaşan, beğenen elceyzleriniz rihannalı sudan obamalı suya girmesin. Hadi baş baş !

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. daha bugün bu konuyu tartışıyoduk biz de. üzerine geldi :D

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar lanet olsun demiyorlardır yahu
    :)

    YanıtlaSil
  3. öyle hava varki cennete cehenneme gidecek hayvanlar bile listelenmiş, bilirsin, mesela;yılan cehenneme, bazı develer ve atlar da cennete gidecek diyolar, bunlarla ilgili çok hikayeler var, burda anlatmaya kalksan blog donar billahi:)ben bu oyunu, nasıl kandırıldığımızı cok öncelerden zaten anlamıştım, aslında sen de çok öncelerden farkına varmışsındır birşeylerin, hafızanı yokla derim panpooo:)hadi ben zıttıllayayım fazla uzatmadan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmez miyim yaaa, yazsam Ankara asfaltı gibi yol olur. Fakat bilirsin klasiktir, ne yazarsan yaz "gerçek islam bu diyiiiil" diyen birileri çıkar hep, yani herkese göre farklı bu din, nasıl oluyosa :) Oyuna nasıl kandırıldığımızı geçtim, ben hala kandırıldığımız biçok şeyi görünce kahroluyorum resmen. Fakat çokta vututu diyorum artık, banane neye kanarsa kansın insanlar, bana bulaşmasınlar yada yargılamasınlar da isterlerse öldüklerinde at olacaklarına inansınlar no problem...

      Sil
  4. Gerçek islam bu diiiıııll!! :) ;) :P

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları