Yazan / Çizen : Admin Panpa 12 Mart 2014

kenetleyici, dünya barışı, insanların barışması için, felaket sırasında, dünya istila altında olsa, uzaylı istilası, yaratık saldırsa, bölünmeler, ayrımcılık, ırkçılık, dincilik,
Dünyaya baktığım zaman ne görüyorum biliyo musun? Koskoca bi saçmalık; hoş ben uzağı net göremem, gözlerim 30 metreden sonra aşırı yağmura karşı giden arabanın ön camlarından bakıyormuşsun gibi görüyor ileriyi. Fakat yinede buğuda olsa, kıpraşma da olsa görüyorum bişeyler işte.

İnsanların dil, din, ırk ayrımını, adam öldürmeyi, savaşmayı, terörü, ayrımcılığı ve düşmanlığı bırakmak için neye ihtiyacı var biliyo musunuz? Koca bi felakete. Ama öyle antin kuntin felaketler değil, yemişim selini, bombasını. İnsanlara gerçek korkuyu tattıracak, "ooo dostum bu felaket bir harika" dedirtecek tatta birşeyler lazım. Biraz düşüneyim neler olabilir; hmmm...

Mesela pipisinden ateş üfleyen, 1000 metre boyunda, her yerinde 10 cm büyüklüğünde ergen sivilcesi olan, devasa bi iblis olabilir, pipisiyle etrafı ateşe verirken birbirine kin beslemekten zevk alan bu tüm totoşlar adeta şöyle olacaktır:

- Adolf, Adolf yardım etsene yaratık geliyo !
- Sen lanet olası bi yahudisin oğlum ne yardımı !
- Oğlum mal mısın hepimiz ölücez yoksa, yardım et !
- Hee doğru diyon lan, dur dostum geldim, babanı satiyim birlik olmazsak bu hepimizi öldürücek laaaan !

Aynı şekilde kimse lan bırak o Türk, yada Kürt la o boşverin, Boşnak o, Laz o demezdi herhalde bu pipisel felaketin ölüm korkusu altındayken.

Dünya uzaylı istilası altında olsa ve savaşmak için sayımız az olsa ? "Sen siyahsın Nellson bas git" demezsin di mi? Demezsin akıllı çocuk; çünkü savaşacak daha çok insana ihtiyacın olacaktır.

Kakasıyla dünyayı batıran dev bi bebek çıksa, insanlar ölmemek, daha yüksek yerlere çıkmak için beraber olacaktır, başka çaresi yok zaten, seve seve. Arkandan hızlıca kakalar yükselirken "ben müslümanım hristiyana yardım etmem inşallah" yada "İsa adına dostum, sen müslümansın sana yardım edemem; baba oğul kutsal ruh" diyemezsin, birlik olmazsan ölürsün, oyun bu kadar basit, seve seve destek olacaksınız birbirinize.

Yada Snoop Dogg'un devasa bi versiyonu "ran madafaka rannn" diyerek elindeki sopayla dünyaya saldırsa, nasılda kenetlenirsiniz dimi birbirinize. Nasıl da yardım dilenirsiniz.

Dünya çapında olmuş felaketlere bakın bi, insanlar bi anlığına ne olduklarını, diğerlerinin ne olduğunu falan zittir ederler, çünkü canları tehlikededir, ortada bi felaket vardı. Dayanışma, yardımlaşma falan olur. Fakat ne zamanki popolar rahata erer, insanlar yine kendi hayatlarının içine etmeye başlarlar reyiz. Yani benim gördüğüm bu. Şimdi enteresan bi büyücü çıksa, çıkar demiyorum nan, farzı misal yani, düşünün ki geyik yapıyoruz, böyle enteresan bişi inse gökten ve "herkes birbirine kenetlenmezse hepinizin hayatını boncuk gibi tespihe dizerim" dese sizce herkes el ele, kol kola olmaz mı? Cevabı duyar gibiyim.

O halde felaket halindeyken insan olduğunuz aklınıza geliyosa, farz edin ki hep bi felaket var, öyle kazıyın beyninize. Yada yok, kendi felaketinizi zaten kendiniz getiriyosunuz, bravo 5 kilo arı balının yanında hediye olarak 10.000 tl kazandınız; şimdi sosyal medyalara girip tekrar ayrılmaya, toplum içinde fısıldayarak ötekileşmeye başlayabilirsiniz...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Ne güzel yazmışsın ama insanoğlundan da baika bişey bekleyemezsin ki..

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları