Yazan / Çizen : Admin Panpa 29 Mart 2014

mimler saldırıya geçti, mim, mim sorularına cevaplar, mim yağıyor, lego, drizzt dourden, süner bob, mikelenjelo, grafik tablet, akvaryum, dinozorlar, Ali Atay, Sokrat St, mimlendim
Bu seferki mim saldırısı Sinem Demirdöven'den efem, o da mim cephesinde bana karşı saf tutmuş bu ay. Karşı saldırıya geçip sorularına cevap vermem, siperlerine el bombası sallamam gerek. Şimdi ufaktan başlayayım, çayımda yanımda ooooh...

En sevdiğin şarkı ?
Hmmm, lanet girsin çok zor bi soru bu. Çok fazla şarkı var sevdiğim. Yinede sıralamak gerekirse Ali Atay - Eksik bir şey mi var? (He var olmazmı) > Sokrat St - Anlam veremedim (Bende veremedim napcaz hacı) > ve dubstep müzikler.

En sevdiğin roman ?
Drizzt Dourden serisinin tüm romanlarını severim. Okuduktan sonra elime 2 pala alıp sokakta deli gibi koşarak milleti kesesim, kömür yada ayakkabı boyasıyla heryerimi siyaha boyayıp gözlerime beyaz lens takasım, cüce bi adam bulup sakal bırakması için ısrar ettikten sonra eline bi balta verip "artık savaş arkadaşımsın dwarf" diyesim gelir. Ejderha mızrağı serisi de iyidir tabi.
Drizzt


En sevdiğin çizgi film karakteri ?
Ne yalan söyliyim çocukluğumda en çok ninja kaplumbağalardan mikelenjeloyu severdim :) Aynı ben la, arızanın teki oda, nançukaları ilede bayağı karizma olurdu hani. Çocukken ona özenip yaptığım nançukayla kazayla ağzımı kıracağım bile olmuştu sallarken. Ama "sittir et çocukluğu, şuan en sevdiğin çizgi film karakteri ne?" dersen, sanırım sünger bob pipi şort :)
Mikelenjelo, Süngerbob, Spongebob, Mikelengelo, ninja kaplumbağalar, ninja turtles


Çocukluğunda en sevdiğin oyuncağın ?
Hiç unutmam, bi pelüş maymunum vardı, g-tü ayrı, başı ayrı, kolu ayrı renkti. Yatarken yastığımın yanına da onu yatırır sarılıp yatardım; sabah uyanınca kazayla onu ezmişmiyim diye mal gibi bakardım. Sonra dikişleri patlamaya başladı zaman geçtikçe tabi, gözü çıktı, burnu koptu derken defnetmek zorunda kalmıştım onu, ühühüh umarım şuan valhalla da zeusla dans ediyodur (Vikings'i izlemenin yan etkileri) Diğer en sevdiğim oyuncağım ise legolarımdı. Sabahtan akşama kadar halının üzerinde legolarıyla usluca oynayan veledin tekiydim ben.
Lego


Şimdiye kadar aldığın en sevdiğin hediye ?
Ortaokul yıllarımda öğretmenimin tanıştırdığı, yayınevinde çalışan prof. bir büyüğüm vardı. O kitabı hazırlarken bende eve geldiğimde okul çantamı çıkartıp kağıtların üzerine onun istediği şeyleri, kelimeleri, olayları falan çiziyodum. Bi ara görüştüğümüzde bana kocaman poşedi uzattı, o ney diyecek oldum ki grafik tableti gördüm, çok şaşırmıştım açıkçası. Hayatında neredeyse hiç hediye almayan biri olarak böylesine bir hediyeyi almak beni çok sevindirmişti, eve koşup hemen yükledim ve bilgisayara takıp karalamaya başlamıştım. İşte biz buna AdminPanpa'nın yükseliş devri diyoruz, çünkü kağıttan dijitale geçmemi sağlayan olaydır. Şuan blogda gördüğünüz çizimleri hala bu grafik tabletimle yapıyorum.

En sevinmediğim hediyeyi sormamışsınız onuda ben diyeyim :D Yaşım daha 6, sevineyim diye evde doğum günümü kutlayıp pasta kesiyolar. Ben acaba babam ne oyuncak aldı falan diye koca sarı kafamla beklerken (o yıllarda saçlarım acayip sarıydı, bildiğin alman velediydim) koca bi kağıt çıkardı. Sonra o koca şeyi üzerime iğneleyip al sana hediye dedi. Neydi biliyo musunuz o? Hisse senedi xD Ulan 6 yaşında çocuk ne yapsın hisse senedini, ateş eden bi pipi falan alsaydın daha çok sevinirdim. Akabinde hisse senedini geri çıkarıp çantasına kilitledi; hediyeye gel. Sonrasında tam 26 yaşıma kadar doğum günüm kutlanmadı :)
Grafik tablet, tablet, çizim,çizim tableti


Odanda sana ait olan en sevdiğin nesne ?
Hmmm, açıkçası yok öyle bi nesne. Yani şuan için odamda en sevdiğim şey akvaryum ve halterim, başkada bişi yok reyiz. Akvaryumum için youtubeden video paylaşırdım burda ama ileri demokratik ülkemizde oda yasaklandı, şimdi buraya video koysam bile, dns değişmeyi bilmeyen arkadaşlarda kocaman bir boşluk görünür ekranda, hoş olmaz.
akvaryum, hobi, balon moli, bitkili akvaryum


En sevdiğin yemek ?
Yemeklerin alayını severim aslında, yani pek seçmem öyle. Ama menemene ve kakaolu ıslak keke bayılırım. Bazen kendimi tutamayıp 6 dilim ıslak kek yer, vicdan azabımı dindirebilmek için gecenin 2-3 ünde spor yaparım.

En sevdiğin hayvan ?
Tüm hayvanları severim, fakat en sevdiğim hayvan köpek sanırım (özellikle Husky) çünkü onları görünce kendimi kaybediyorum. Evim müsait olmadığı için bakamıyorum, akvaryumum var, su canlılarını çok sevdiğim için onlarla zaman geçirip yeni şeyler öğreniyorum. Şuan yaşamayanlardan en sevdiğin hayvan ne derseniz eğer Parasaurolophus, Maisaura, Triceratops ve Spinosaurus olarak sıralayabilirim (karşınızda sırf merakı yüzünden birkaç yıl dinozorları araştırmış garip, manyak biri var unutmayın)
triceratops,parasaurolophus,maisaura,spinosaurus,dinozorlar


Aile dışında en sevdiğin, onsuz yapamam dediğin kişi ?
Eniştem var aslında ama ben onu aileden sayıyorum. Ayrıca enişteme "sensiz yapamam" dersem çok garip kaçar adım kötüye çıkar nan sizin amacınız ne bu soruyu sorarken :) Bunun dışında kuzenim ve eşini çok severim. Başkada kimsem yok zaten.

Mim sorularını hunharca cevaplayıp düşman siperini bombalamış, mission complete yapmışken, bir kaç ay mim cevaplamayacağımı da buradan blog ahalisine duyurmak isterim efem :) Kalın sağlıcakla, çatılarınızı kontrol edin, planı yapılan roketler gelip çatınıza düşmesin, hadi görüşürük, adios amigos, patos, panços, çitos, çerezos...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

15 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Kırmayıp cevapladığım için çok teşekkürler. Sanırım seni tanımamızı sağlayan en büyük etken Prof. büyüğün olmuş. Ona da saygılarımı gönderiyorum. Çizimlerini görmemizde bir katkısı olmuş. Dinozorlara kısa bir dönem merak salmış, isimleri çok benzerlikler gösterdiği için yılmış biri olarak da sana büyük saygı duyduğumu belirtmek istiyorum. Bloğundan mimler eksik olmasın ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çizimler konusunda beni tanımanızda etkisi oldu. Dinozor isimlerinin birbirine benzemesi isimlerinin latince verilmesinden kaynaklanıyor genelde. Fakat sonu saurusla bitmeyen çok dinozor da var, Quetzalcoatlus, Dimetrodon, Velociraptor, Prokompsognathus gibi ^^ Saygılar benden efem, teşekkürler :)

      Sil
  2. Yine çok içten olmuş, bende Ali Atay'ın Yokluğunda şarkısını çok severim
    :)

    YanıtlaSil
  3. wowwwww huskyyy :)
    Ben bayılırım onlaraaa :)
    Bende de var Kahve-Beyaz husky. ismi de güney hem de :)

    YanıtlaSil
  4. Enişteye de öyle sensiz yapamam denmez bence :)
    Deme zaten :D

    YanıtlaSil
  5. Bugün ben deee menemen yapıp yedim. :)
    Bi de ay hala husky diyorum yaaa.. :)
    Candır o cannnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay kalleş, menemen yemiş ^^ Bende spor yaptım şimdi yağsız, tuzsuz makarna yiyorum, sonrasında da protein :) Ahh ahh menemen olaydı :D

      Sil
  6. bi deee o maisairusa ( Yanlış yazdım galiba ) da güzel dinazormuş ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel dinozor, adı gibi, adının anlamı "iyi anne". Bu adı almış çünkü genelde hep yavrularını korurken ölmüş, fosillerinin yanında hep yumurtalara ait kalıntılar var. Ayrıca gagalı dinozorlardan kendisi :)

      Sil
    2. Doğrusu "Maisaura" ^^

      Sil
  7. Ben merak ettim şimdi, Ne oldu o hisse senetlerine :)) Muhtemelen sen de unutmuşsundur, hatırlatayım dedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok onları paraya çevirip benim adıma hesap açmıştı. Bilgisayar ilk çıktığı yıllar o parayı çekip bana bilgisayar almak için kullanmıştı diye hatırlıyorum :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları