Yazan / Çizen : Admin Panpa 28 Mart 2014

mimler saldırıya geçti, mim, mim sorularına cevaplar, mim yağıyor, mimlendim, blog dayanışması, sevdiğim bloglar, mim var, severek uğruyorum, sorulara cevap,
Sırtımda çinli çiftçiler kazı yapmayı bıraksalar daha rahat yazardım aslında ama olsun ben mimleri cevaplamaya başlayayım.

Bu mimi bana Nermin Güngör (bilgicellim), Kahve Tadında ve Pehito göndermiş. Aslında en son artık mim cevaplamama gibi bir karar almıştım ama arkadaşların beni düşünüp eklediklerini, birilerinin beni iplediği görünce cevap vermeden edemedim :) Ayna felsefem sağolsun, sen bana ne kadar gelirsen bende sana o kadar gelirim :) Neyse felsefik zıçıntıları bırakıp takip etmeyi en sevdiğim blogları saymaya başlayayım. Ama öncelikle belirtmeliyim, ben dürüst adamım reyiz, blogları pek fazla gezdiğim söylenemez, hatta bilgisayar başında durduğum bile söylenemez; şu sıralar evdeki masanın üzerine çıkıp nirvanaya ulaşmaya çalışmakla meşgulüm.
Yinede zaman bulduğumda takip etmeyi en çok sevdiğim bloglara gelirsem:

Pehito ne yazmış, neye değinmiş diye bir girer bakarım. Eğer çok uzun yada aşk konulu şeyler yazmışsa arkama bakmadan kaçar, biraz daha kısa yada bana hitap eden şeyler yazmışsa çayım ve hobbit ayaklarım eşliğinde okurum.

Asliminho yine hangi Koreliyi Eminönü'ne getirdi, tekrar beni niye çağırmadı, ona çizdiğim bannerı niye hala bloguna yüklemiyor (şaka nan banane), en son kimlerle tanıştı, ne yaşadı yabancı arkadaşlarla diye arada bir oraya da girip göz atar, cips yağı olmuş parmağımla mouseyi kirletmeden tuşa tıklarım.

Nermin hanımın blogunu kısa süre önce bana yorum yapmasıyla fark ettim, arada bir girip nelere değinmiş diye bakıyorum; yazıp çizdiklerimi beğendiğini bilmek iste kendimi balık sürüsünün içinde tek başına yaşayan ayı misali hissettiriyor, mükemmel bir his.

Kahve tadında arkadaşımın bloguna genelde kitaplarla ilgili şeyler merak ettiğimde giriyorum, çünkü daha çok onların üzerinde master yapma çabasında :) Sensei of The Books.

Bücürük ve Ben'e çok uğrarım, çoğu düşüncemizde pişti olduğumuz için yazdıklarını keyifle okurum. Dinden tut siyasete kadar görüşlerimiz hep aynı. Ayrıca sabah programlarının karşısında popo büyüten çoğu kadının aksine siyasetle, dinle ve dünya sorunlarıyla uğraşıp kafa yoruyor, yazıyor olması takdire şayan; değil mi Bilbo Baggins?

Anarşi'ye bakarım ne yapmış, ne etmiş diye, şöyle bloglar arası pencere falan olsa, kafamı pencereden çıkarıp "napıyon gıııı?" derdim ona.

Shemellon, blogdan tanışıp abla gibi benimsediğim, iyi kalpli Gonca ablamın blogu, o kedilerin ve köpeklerin koruyucusu, o hayvanlara işkence yapan zibidilerin poposunda maytap patlatan kadın. Başlattığı kampanyalarla sokak kedilerinin evin anası olmuş biri. Mutlaka ne yaptı diye girer bakarım.

Gülçinnur, Angaralı ve başımın belası bebe :D Onunda blogunu sık sık ziyaret eder, yazdıklarına göz gezdiririm.

Nugili Hayat'ı da sık ziyaret ederim, Zoratenin kullandığı zamanlar postlarını az trollememişimdir :) Farklı konularla ilgili yazıları oluyor, ziraat, tarım, ZORATENİN falan =)) Ahahaah, tamam tamam kızma :D

Herşeyden Konuşmalı, severek ziyaret ettiğim ama bir o kadar üzülmeme sebep olan blogdur. Ben köpek beslemek isteyip bakamıyorken o gözümün önünde çatır çatır seviyor lan Herayı, yerler böyle adaleti, cizıs kırayst... Ben onu da en çok tıpkı ,Bücürük ve Ben gibi kafa yapım uyuştuğu için ziyaret ediyorum aslında. Hera ile ilgili olan postlarına bakıp "ah ulan ah goldenim olaydı" diye iç geçirip "heranın saçlarımı yoksa benimkiler mi daha sarı" diye düşünüyorum.

AdminPanpa'yı da unutmayayım tabi, çok zevk aldığım blogdur, kafa yapısı biraz gariptir ama severim, girer bakarım arada, kral çocuktur, sucuk gibi adamdır :P Tamam ya yutturamadım biliyorum :)

Uğramaktan zevk aldığım diğer bloglara gelirsek Evde yazar, Hayata Dair, Elsa, Zeugma, Kahve Molası, Ucuzcu Bekir ve adı şuan aklıma gelmeyen diğer bloglar işte.

Açık konuşmak gerekirse, moda, oje, ruj, bakın çocuğum nasıl işiyor, makyaj, giyim, at kafası dışındaki tüm bloglara giriyorum denebilir. Ama bazılarının özel yeri var tabi ;) Tanrı bizi kozmetik bloglarından korusun, Yüce Odin çocuklarını anlatan bloggerları çekiçleriyle dövsün, dünyaya gözünü kapatıp sabah akşam oje paylaşan bloggerların klavyelerini Krishnak fil hortumuyla sulasın ! (Nasıl bi beddua ettim lan; Fettoş bile yanımda öğrenci gibi kaldı; kurs mu açsam ne?)

Not: Nan bakın, sevildiğinizi bilin, üşenmeden hepinize link verdim isimlerinizin içinde, yarın öbürgün tutup bloglarınızı falan silersiniz, benim haberim olmaz, birisi burdan merak edip sizin isminize tıklayınca "Url ye ulaşılamıyor" hatası alıp bana küfrederse, valla yukarıdaki bedduayı sizede salarım, bloglarınızı silmeyin, blog candır (bir itirafta bulunmak istiyorum, içimde öyle pis bir adam varki, bloglarınızı silmeyin diye yazarken acayip soğuk ve boktan bir espri yapacaktı, zor zaptettim ipneyi, kesin şeytanın işi, hain şeytan, falan fişman)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

29 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Ben bunların hepsine giriyorum amaaa :)
    yalnız blogları anlatış tarzın süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Bi de o beddua şeysi de güzeeeel :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O beddua şeysine girmeyin de naparsanız yapın :D

      Sil
  3. Ne diyecektin ya blog silme konusunda merak ettik şimdi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sır yüzüğü çalan Bilboyla beraber kayboldu :)

      Sil
  4. Yani genel olarak sırtını dönüp gidiyorsun hı
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AHahahaha çıkarttığı sonuca bak yaaa :D

      Sil
    2. Sonuç değil, sen yazmışsın
      :)

      Sil
    3. Ama çok uzun ve aşk konulu yazıların için diyorum bunu :) Ben aslında sana çaktırmadan bir öneride bulunmuş oluyorum :) Azıcık daha kısa hikayeleri aşk dışı konularla harmanlarsan daha çok takip edenin olacak :) Unutmaki okuduğum çok yazında var =)

      Sil
  5. Senin şu üşenmeden tek tek anlatışın yok mu hastayım:) Bende senin bloguan sırf bu çocuk üşenmeden oturup ne yazmış diye giriyorum:) )) Bu arada kedi köpeklere zarar verene popoya maytap olayı fena fikir değilmiş hani, yapmadım ama sen söyleyince çok yapasım geldi, elime biri geçerse denemem lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha, üşenmem pek evet, sanırım böyle iyi yanlarımda var :P Maytap, torpil, kızkaçıran, bunların onların üzerinde deneyebilirsin =) Bende çok feci fikirler varda buraya yazmayayım ona özel yazı yazarım :D

      Sil
  6. :)))))yine güldürdün beni Allah da seni güldürsün admin panpacım:)))beni de saydığın için çok teşekkür ediyorum, bir hayvan sever olarak Shemellon'u da çok merak ettim.. sabah programları konusunda hemfikiriz:) bilir beni tanıyanlar akşama kadar açılmaz tv..ama açarsam neyle karşılaşacağımı biliyorum millet zil takıp oynuyor göbek atıyor! Başka gezegendeler sanki!
    hadi kal sağlıcakla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim efem ne demek :))
      Aman aman izlemeyin iyi böyle :) Yeterince tv başında pinekleyen kadın var ülkede :) Doktor civanım izliyorlar xD

      Sil
  7. Ben de mutlaka bakarım Admin ne yapmış diye, yaşasın blog dünyası:)
    Çok teşekkür ederim bu arada, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  8. Yine içten bir anlatış 'biri benim sesimle konuşuyor' der gibiyim:)
    ben de son zamanlarda daha çok uğruyorum Admin Panpa'mıza:)
    Adımı sayfanda görmek de ayrıca mutlu ettiii, teşekkür ederim beni de unutmadııın için
    ;)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Harikasın Admin Panpa, yine güldürdün beni. Ayrıca beni yeniden mim'lediğin için teşekkür ederim.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Bloğumun adının bu mim içerisinde geçmesine ne kadar mutlu olduğuma kelimeler yetmez fakat bir itirafta bulunmalıyım a dostlar. Admin geceleyin senden bahsettim diye mesaj atınca hemen koşup geldim tabii. Ama ne göreyim? Benim zavallı bloğum açıklananlar arasında yok. Sadece ismi geçmiş :( Akrep duygularım anında kabardı ve çok kıskandım tabii. Anında kendimi acındırmaya başladım tahmin edersiniz. Admin de dayanamadı acıdı bana sağ olsun ;) Böylece bir açıklama kapmış oldum. Yaşasııınnn Admin Panpaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha :D Alemsin ^^ Tamam yahu tezahürata gerek yok çokta şey yapma yani O_o Hehe

      Sil
  11. Huhhuuuu :) Ne eğlenceli yazmışsın yaa :) Süper olmuş :) Teşekkür ederim, ordan burdan serimi okusan fikrin değiştirdi zannımca :D

    Espirini de çaktım sanırsam, iğrençsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler; bilmem o yazı serine bakmadım bi göz atarım :)
      Abow yakalandık desene :D

      Sil
  12. Sevgili Admin sana cok tesekkur ediyorum ziyaret ettigin ve ziyaretini belirttigin icin. Benim icin sende her gun mutlaka ziyaret ettiklerimdensin. Tesekkur ediyorum sana ve umutlara sarilmis sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim; sevgiler benden :)

      Sil
  13. Kızmam kızmam bu arada ben seni facebooktan takip ediyorum ama adım atropa belladonna...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fark etmiştim zaten onun sen olduğunu =))

      Sil
    2. Başka kim öyle bir isim kullanır ki:))))

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları