Yazan / Çizen : Admin Panpa 10 Mart 2014

Nedeni yok, kötü hissediyorum, depresyonda mıyım, çok kötüyüm, içimde garip bir his var, kötüyüm, mutsuzum, çok mutsuzum, umutlarım öldü, kara mizah, değerini bilin, neden böyleyim
Konuya bodozlama giriyim, kendimi kötü hissediyorum. Evet kötü, fakat sebebi yok... Yada sebebi varsa bile bana henüz bi bilgi verilmedi. Son 2-3 saattir içimde enteresan bi his var, göğsümdeki, midemdeki o stresi, anlamsız hüznü hissedebiliyom hacılar. Fakat sebebini niye bilmiyorum, kimden hamile kaldığını bilmeyen kadın gibi hissediyorum kendimi. Yahu bi insan neden üzgün olduğunu bilmez mi?

Cizıs kırayst... Eminim benim gibi anlamsızlık içinde olan çok fazla süzme vardır; ben neden böyleyim diyen, neden bazıları gibi kafamı yastığa koyduğumda, popomu kalorifer peteğine dayadığımda umursamazca, dünya şeyime bilmemne biyerime sözüne uygun şekilde yaşayamıyorum diyen. Düşünmek, hissetmek bize verilen bi lütuf mu gerçekten ? Yoksa lanet mi?

Nan arkadaş ben kendimi böyle hissedeceğim anların hayatımın %70lik diliminden daha fazlasını kapsayacağını bilseydim bana his verilmesini istemezdim, çünkü beraberinde anlamsız, açıklanamaz bunalmaları getiriyo. Bazı korku filmleri olur, öyle bi finali vardır ki hiçbi halt anlamayıp küfredersiniz, işte aynen o sonlar gibi hissediyorum bazen hacı.

Mutlu olan insanlara gerçekten özlem dolu gözlerle bakıyorum, siz, sen, sen sen oradaki, bu yazıyı okuyan, eğer 1 gram olsun mutluysan, mutluluğunun değerini bil; eğer seni seven biri bile varsa onun kıymetini bil, elini tutabileceğin biri varsa tut elinden, gerekirse japonla yapıştır elini bırakma, sarılıp öpebileceğin biri varsa zamanın varken öp, açılmadığın biri varsa hemen şimdi, tamam vazgeçtim şimdi çok geç, yarın git açıl. Bak hacı hayat cidden çok kısa, buraya sana lanet olası nasihatlar vermeye gelmedim, çünkü benim işkence gibi hissettiğim anlar çocukluğumdan beri hep nasihat verilen anlardır, yarısı egosunu tatmin eder. Fakat ben egom için değil, gerçekten sizin için diyorum, kaç gün yaşayacağımız belli değil, sevdiğinizin ne kadar yanınızda olacağı da belli değil. Bakın beni deli etmeyin, birazcık bile mutluysanız değerini bilin.

Midem yanıyo reyiz, alkolikler mangal yaptıktan sonra söndürmeden gittiler sanırım, yangın çıktı midemde; pekte iyiye gittiği söylenemez. Tanrım neden beni daha az irdeleyen, daha az umursayan, başkalarını daha az düşünen biri olarak yaratmadın, keza tipimi de pek iyi yaptığın söylenemez; tamam hadi o konuda anlaştık, başa gelen çekilir, ama şu içimdeki enteresan, lanet depresif hisleri kaldır nolursun. Benim gibi arızalarında mutlu olmaya, sebebi olmasa bile içinde sevinç hissetmeye hakkı olsun be, nolursun plizzz...

Sarkozinin çocuğu olsam falan diye makara yapıyodum zaman zaman, şuan içimdeki his nedense daha da kötü hissetmeme sebep oluyo. Oğlum blogda yazdığım makara yazılar yüzünden beni çok mutlu biri zannedip vodoo büyüsümü yaptırdınız nan bana ? Düşünce yöntemiyle hayatımı mı sömürüyonuz benim bakıyım ? Yapmayın be, valla gerek yok, sizde varsa biraz bana mutluluk yollayın, olunca ben size geri öderim.

Bu arada, bu saçmalıkları yazarken midem hala deli gibi yanıyo, kollarımda ve göğsümde hala o salak his var, Sauron ele mi geçiriyo nan yoksa beni? Sauron sen misin? Şşştt Sauron, is that yüüuuu ? Belkide karnım açtır, gidip 1-2 at yiyeyim...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

18 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Gezegenler coşmuş o yüzden. Dünya'yla ve birbirleriyle olan konumları azıcık yer değiştirmiş. Minnacık :)
    Etkisinide senin ilk paragraftaki gibi kendini gösteriyormuş yani sana özel değil
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebebinin bu olduğunu sanmıyom ama neyse, he öyleyse gezegenler bile bana karşı diyebilirim. Bi onlar eksikti zaten.

      Sil
  2. O süzmelerden biri benim. Nedensiz yere depresif halde gezdim bugün. Neden yoksa bile neden yaratmaya çalıştım zorla. Nedeni bulayım ki.Ben kendime deli dedirtmem.Yani bugün ben de senin anlattığın durumdaydım Şu yazını okuyana kadar. Havadan galiba ya bahar depresyonu hehehehe...Geçer umarım. Şunu da ekleyim çok gülen insanlar en çok ağlayan insanlardır. Sen sanki komik konuşmayı, yazmayı kendine bir sığınak gibi görüyorsun. Ben yazını okuyunca çok mutlu birisi canlanıyor gözümde. Ve beni tek güldüren bloggersın. Çevrene bu kadar mutluluk sçarken sen de mutlu ol lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum umarım bahardandır Özlem; yoksa kendime dingil tanısı koyucam :) Evet, şimdiye kadarki tek sığınağım diyebilirim belkide; umarım ileride başka sığınaklarım da olur (zaten hep umuyorum). Birilerini güldürebiliyo olmama seviniyorum, insanları mutlu etme konusunda iyiyim sanırım; fakat kendimi mutlu etme konusunda bataklık sineği gibiyim...

      Sil
  3. Oluyor işte bazen, neden niye olduğu önemli değil önemli olan mutsuzluğun af edersin öküz ölüsü gibi insanın içine devrilmesi.. Aslında nedeni içimizde derinlerde bir yerde ya da şu göğüs kafesimizin içinde pıt pıt atan şey de ama yüzleşmekten kaçıyoruz kendimizle çoğu zaman ve sonu böyle anlamsız haller işte.. Ben de sen gibiydim ama baktım gitgide kendimi mala bağlıyorum hoop dedim bak hayat kısacık sallan bir kendine gel :) Sonuç, oldu gibi :) Sen de en kısa sürede toparlanırsın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım, hayata tutunmayı deniyorum; bakıcaz...

      Sil
  4. Havalardandır havalardan :p

    Bi sıcak bi soğuk bi güneş bi yağmur :p

    YanıtlaSil
  5. Bırakma kendini, toparlan. Geçen ay da ben aynı anlattığın gibiydim. Yalnız şu "kimden hamile kaldığını bilmeyen kadın gibi hissediyorum kendimi" benzetmene takılmadım değil. Nasıl bir hismiş o inan bilmiyorum ;)
    Etrafta olanlar, gezegenler, ay, güneş vs her şey ama her şeyden etkileniyorum. Şimdi de bunalımdayım aslında da çaktırmıyorum. Kendime sürekli dediğin gibi "Hayat kısa değerini bil. Ona göre yaşa." diye direktifler veriyorum.
    Napalım biz de böyle yaşayacağız demek ki. Kader ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedeni gezegenler falan değilmiş, nedeni benim mutlu olmaya hakkım olmaması; bunu bir kez daha bu sabah anladım :( Kendimi gerçekten berbat hissediyorum :( Oturup ağlamak istiyorum ama olmuyor...

      Sil
    2. Ahh ahhh! Kötü bir sabaha uyandık evet. Bekliyordum bu günü ama olmaması için de dua ediyordum bir yandan. Çünkü insanların buna kayıtsız kalacaklarını biliyordum. Hatta kayıtsız kalmak bir kenara oh olsun, hak etmiş diyeceklerini de biliyordum. Hiç birinde insanlık, vicdan kalmamış çünkü. Hepsinin allahı para olmuş.

      Sil
    3. Yok yanlış anladım, benim dediğim o konuyla ilgili değil, tamamen benimle alakalı...

      Sil
    4. Yok yok önemli değil

      Sil
  6. Öyle süzme deme ya bende öyle olurum ki çoğu zaman :D
    İyilik peridçsi ya da eros olmalıymışsın sen :)
    O yüzden dünya sana ters geliyo :))
    O değilde resimdeki göz nasıl bişeydir ya öyle gözlerimi değiştiresim geldi ki bi o kaldı :D
    Kızmazsın bu yazdıklarıma çünküüü şuan o hislerin üzerinden zaman geçmiş di miii :)
    Kızma bak gülüyorum diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya ne kızıcam :) Bazen böyle hissettiğim olur tabi, fakat şuan o modda değilim. Ama hergün değişirim :) Benim gözler o resimdeki adamınkine yakın sayılır ama bişeye yaramıyo rahat ol :D Hiçbişeye yaramadığı gibi hassas olup göz rahatsızlıklarına yol açması da cabası =) Kısacası eşekte de göz var ama... :D

      Sil
    2. Valla gözlerini çıkartabilirim :D
      Göz ya bu işe yaramasa nolur rengi çok güzelmiş be :D
      DNA'm kör olsun işte :P
      Hergün değişmek iyidir ya bende öyle olduğum için demiyorum kesinlikle :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları