Yazan / Çizen : Admin Panpa 13 Mart 2014

cizimlerim, normal bir gün, kadıköyde, yağmur altında, aşk yalan, herşey boşunaymış, siyah kelebekler, dijital sanat, hayata dair, herkese yabancıyım, pessimist, nefret ediyorum, ben aptalım,
Benden görmeye alışık olduğunuz pesimist çizimlerimden yenisi, annem oturup uzun süre beni izlerken bi yandan anlam vermeye çalıştı, diğer yandan ben müzik dinleyip çizimi bitirmeye odaklandım; bazı şeyler soruyordu bana zaman zaman, ama pek duyacak kafada değildim, alkolle arası olmayan biride olsam aslında bugün feci içesim vardı. Saat çok geç olmuş olsa da önemli değil; zira artık birçok şey umrumda değil. Lafı uzatmadan "Normal bir gün" isimli çizimimle sizi baş başa bırakıyorum, çizimde kendine dair bir şeyler bulan herkese selam olsun... İyi geceler...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Ne kadar yeteneklisin ve duygulusun ne olur sakin birakma ileri ileri ve daha ileride gormek isterim seni. Ciziminde bircok anlam var, yuregine saglik. Umarim hep guzel ve aydinlik gunlerde yasariz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım dediğiniz gibi olur, fakat gerçekten ummaktan bile yorulur oldum.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları