Yazan / Çizen : Admin Panpa 31 Mart 2014

cizimlerim, hiçbir istediğim olmuyor, olmayınca olmuyo, işe yaramaz, bazılarımız acı çeker, çizim, pesimist, hayat bana düşman mısın, ne olacak halim, umutlarım öldü, olmuyor, lanet olsun, illustrasyon,çizim,dijital çizim,sanat,art,picture,resim,Abdullah Kara,adminpanpa
Bazılarımızın istediği hiç bişey olmaz hayatında. "İstemek yetmez çabalamak gerek" dediğinizi duyar gibiyim, evet ama çabaladığı halde hiç bi isteği olmayanlar var (benim gibi) sıkıntı da tam burada. Geleceğe hep umutla bakmaktan gözlerim bozuldu babasını satayım. "Olur ya neden olmasın? Olmadı... Olsun bu sefer olucak bak, Hmmm sağlık olsun... Hadiii olsun bu sefer, nolur noluuur, aha olmadı... Olsun olsunnn, dur bi dakka olmadı; OL-MU-YOR !"

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

38 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Umudunu yitirme, O-LA-CAK bir gun. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla umut etmekten sıkıldım ben ^^

      Sil
  2. doğru söylüyorsun Admin panpa, olmayınca bir türlü olmuyoru...

    YanıtlaSil
  3. Olacağı gün gelir be hacı, umudunu kaybetme sen...

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. İstediği hiç birşey olmayanlar kulübüne hoş geldin o zaman.

      Sil
  5. ama sen hep negatif düşünüyosun
    niye negatif düşünüyosun ki
    olmuyosa dene bi daha
    bi daha bi daha bi daha
    dene dene dene
    bak nasıl oluyo ondan sonra
    ama tabi hep aynı yoldan da gitme kaz gibi
    farklı bi yol dene
    bak olucak
    valla bak
    sende o potansiyel var gibi
    olmalı hem
    olacak diyosam olacak
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep negatif düşünmüyorum, çoğu zaman olumlu yönde telkin ediyorum kendimi ama hayat beni zorla böyle düşünmeye itiyo sanki. Ağaoğlu gibi konuştun :), umarım dediğin gibi olur.

      Sil
    2. işteee boşver negatifiiiii
      Hep pozitif ollll :D:D

      Sil
  6. Bu kadar sıkıntılı zamanı geçirdin, geçiriyorsun ama bu bitecek bir gün. Dünyanın döngüsü böyle. Kötü şeyler bir dönem hep olur olur olur ama biter sonunda. Yalnız senin de bitmiyor, bitmeyecek demekten vazgeçmen lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi döngü bu yahu ne zaman bitecek :D Hayatımın yarısı bitti resmen.

      Sil
  7. Olmuyor amk. Olmuyor, olmayacakta.
    Hay böyle hayatın...
    Son seçimden sonraki akıl almaz g.t oluşumdan sonra, hiç bir şeyin olumlu hale döneceğine inancım kalmadı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmuyor evet :( Sorsalardı bana ben gelmek istemezdim hiç dünyaya.
      Seçime hiç girmeyelim, ben böyle bir şey görmedim çünkü, yurdum insanından bile soğudum, kimse gözüme aynı görünmüyor artık, bir gün aç kalır da hırsızlık yaparsam, kimse bana neden yaptın diyemez...

      Sil
  8. Eeee olmadıysa olmadı, ne yapalım yani ? Dünyanın sonu mu ? Niye kafaya takıyoruz ki bu kadar ? Bir gün öleceğiz nasılsa... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyanın sonu değilde, mutlu olmaya hakkımız yok mu diye düşünmeden edemiyorum. Bi dolu dolu yaşayıp ölmek var, bide benim gibi yaşayıp ölmek var :)

      Sil
  9. Hayatta "olumden ote koy yok" guzelcigim, yani her seyin bir cozumu bulunur olumden gayri. O yuzden daha cok gencsin ayaga kalk ve gunese don yuzunu. Hicbir sey umutlarini elinden alamaz sen vermezsen. Kocaman bir gelecegin var sakin olumsuz dusuncelerle golgeleme. Bos beles konusmuyorum inan her seyi yasamimdan ogrendim Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Savaşmayı deniyorum işte, zaman zaman gardım düşüyo ama normal sanırım. Kolay şartlarda yaşayan insanları görünce gıpda edip dünyadaki adalete lanet ettiğim oluyo. Bizim gibi düşük gelirli insanların her şeyi zor, artık bişeyler yapmanın ve elde etmenin en büyük etkeni para oldu :( Haklısın, büyüğümsün söylediklerini göz ardı etmem :)

      Sil
    2. Asagidaki yorumda "cizis kirayts" bile senin ne kadar farkli oldugunu gosteriyor. Cok zeki ve farklisin, herkes gibi davranma farkini farket. Sevgilerimle

      Sil
    3. Eh işte azıcık farklıyım sanırım, ama çok değil =) Aslında blogumdan dolayı insanların geneli benim zibidi bi tip olduğumu düşünüyo olabilir, ama görseniz AdminPanpa bumu yahu dersiniz; iki büklüm :D
      Çok teşekkür ederim Mukaddes abla, sevgiler benden ^^

      Sil
  10. bir yerde okumuştum her şeyi oluruna bırakınca o istediğin şey olurmuş...çok takma kafanı...en ummadığın anda bir bakarsın olmuş! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya denedim ben onu yalan o :D Tam 8 yıl oluruna bıraktım hiçbişi olmadı :D Olan güzelim yıllara oldu, cizıs kırayst...

      Sil
  11. Olmaz ne kadar cabaladıgın önrmli degil. İyi hissetmenin ne oldugunu unuttugunda gecer icindeki bütün acı. Ama dilerim ki hic bi zaman unutmazsın - FLL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlıyorum, bende unutmamayı diliyorum ama iyi hissetmeyelide çok uzun zaman oldu.

      Sil
  12. ah ah bunca yorumun üstüne ne denir ki 'hadi pozitif ol' demicem;çünkü bazeeenn ne yaparsan yap olmuyor bazen diye bir şarkı mırıldanmaya başladım bile..oluruna bırakmak gerek galiba zor olsa da acıtsa da.pff ruh hallerimden kesitler ,kısa ve öz tanımlamışsın.

    YanıtlaSil
  13. Önce biraz saçmalayarak umut vereyim diyecektim ki ben zaten herşeyin kötüsünü düşünürüm hep :D
    Ama aklında bulunsun böyle yapınca olduğunda daha bi şaşjrıyo insan. Çünkü olacak beklentin sıfır oluyo hissizleşiyosun yani :)

    YanıtlaSil
  14. evet bak olmuş, o kadar kafayı duvarlara vurup, kırmaya gerek yokmuş dimi.. mutlu olun, kıymet bilin.. bundan önce yazdığım bi yorum vardı (durumum bmbk galiba) panpa yayınlamadın:(
    orda da bak gördün mü demiştim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluyuz hiç olmadığımız kadar :) Teşekkür ederim

      Sil
  15. bak ben bazen napıyorum,absürt bi şarkı vızıldıyorum,sonra da bağırarak "işteeee bu bizim hikayemizzzzz",zırlıyorum bazen de barış mançodan"biraz da bağa vir iii,biraz da oğa vir iiii"tarzı son derece andilli kundilli kelimeleri mırlıyorum,cok sacma da olsa bazen iyi olabilir bak bi dene panpo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olm ben iş yeri asansöründe kimse görmüyo diye mal mal dans eden adamım bunları yapmadım mı zannediyon :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları