Yazan / Çizen : Admin Panpa 11 Mart 2014

ötenazi hakkımı isterim, ötenazi, ötenazi hakkı, yaşamak istemiyorum, dünyayla başa çıkamıyorum, çok kötü durumdayım, ölmek istiyorum, beni neden yarattın, buraya ait değilim, ölüm, seçim,
Zorla getirdiniz lan beni buraya, zorla dünyaya saldınız beni, zorla bi şeyleri empoze ettiniz bana, zorla yaşamak zorunda bıraktınız beni. Üstelik bana hiç bir şey vermediniz, hiç bir şey vermediğiniz birinden ne çok şey istediniz ama be; ne çok şey istediniz lan !

Mutlu olmaya hakkım yok mu benim, günah keçisi miyim ben? Kırmızı başlıklı kızdaki sevilmeyen kurt, çirkin ördekteki çirkin, kimsenin almadığı çiçek buketi miyim yoksa ? Neyim ben. Ben hayatımın bu kadar boka saracağını bilseydim, tüm çabalarıma, iyi biri olmayı denememe rağmen asla sevilemeyeceğimi bilseydim bu dünyaya gelmeyi ister miydim? Siz göz göre göre diyorsunuz ki bu çocuğu çarmıha gerelim, acı çekmesi için ne gerekiyorsa yapalım, dünyaya salalım. Madem beni böyle bi düzenin içine salıyosun, beni biraz piç, biraz şerefsiz yapsaydın, o zaman bu düzenle rahat mücadele eder, hatta sevilen önemli biri olabilirdim. Bak şu halime Tanrım, dön de bi bak, yarattın saldın öyle, eğer benden hesap soracaksan, bende senden soracağım bil bunu.

Suda yaşamaya uygun olmayan bir canlıyı alıp denize atar ve onun yaşamasını beklersem, bu benim insafsızlığımın göstergesi olurdu, fakat bana bunu yaptınız. Karakterim dünyaya uygun değil ve siz beni buraya attınız; kesinlikle buraya ait değilim. Benim kimseye zararım olmadı be hacı, hiç kimseye bir gıdım zararım olmadı lan, fakat hep burukluk yaşadım, hep hüsranlarla dolu hayatım. Sürekli yenileri gelip ekleniyor hayatıma hüsranların. Sürekli bir çırpınıştayım ve çırpındıkça batıyorum.

Şimdi söyle bana, bu dünya düzeninde, bu yapımla, bu kişiliğimle, bu halimle yaşamaya uygun muyum gerçekten ? Ben Ötenazi hakkımı istiyorum !!! İstiyorum laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ! Ben senin pc oyunundaki mmorpg karakterin değilim lan değilim, deney faresi değilim bu dünyanın. Bi daha bi karakter tasarlayıp oyun oynamak istersen beni yaratma Tanrım, sadece bi rica bu, git Wesley Snayps'ı yarat, git hazır karakterlerle oyna ne biliyim git Ryu, Zangief'i falan seç, fantastik olsun istiyorsan Thrall'ı, Hellscream'i seç yada bir sürü Kıvanç Tatlıtuğ yarat, böylece tüm şekilciler mutlu olsun. İşin özü Sansar Salvo'nun da dediği gibi "Bebeğim bugün doktoruma dedim, artık ötenazi hakkımı isterim"...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

11 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. lan oğlum seviyoruz seni. herkes ara sıra bunalıma girer. benim hayatıma baksan 30'u devirdim ama elde avucta ne var diye sorsan koca bir sıfır:D bi delilik yapma delii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senden farklı değilim ki, benim de yaş 28, hatta sen benden daha şanslısın, en azından hayatında sevgi var, çocuk var, bir şeyler var.

      Sil
  2. Şakadır umarım...
    Kendine gel..
    Hayatın inişleri çıkışları vardır.
    Denize benzer diyelim. Dalgaları, fırtınaları vardır..
    Sonra durulur...
    Sabır gerekir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki ya hep iniyorsa ? Sürekli ama sürekli iniyorsa ? Ben iyi insan olmanın yada olmaya çalışmanın hiçbir faydasını görmedim...

      Sil
  3. Hayatta bazen inişler, bazen de çıkışlar vardır; mutlaka bunlar da geçecektir; azıcık sık dişini desem avunur musun acaba?
    Yapma böyle, seviyoruz seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum bende hep inişler var. Sanki hiç durmadan bayır aşağı yuvarlanıyomuşum gibi. Dişimi sıkmaktan başka çarem yok zaten, birşeyler için savaşmaktan başka da. Bakalım hedefler için yardırmaya devam...
      Teşekkürler.

      Sil
  4. Imkb gibi adamım ben, bir iniş bir çıkış :D Henüz euro kadar sabit olamadım; bakmayın siz bana, o anki hissiyatımla kara mizah yazayım dedim kapkara oldu xD

    YanıtlaSil
  5. Bende diyorum ötenazi yaptıramadığımızı eleştirecek
    Bak gerçekten geçecek bitecek demek isterdim ama şu hayatın dört dörtlük olduğu gün öleceğime inananlardanım :)
    Boşver de diyemem ama kötü mü olmuş senin gibi iyiler de çok az gelir şu dünyaya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım dediğin gibi olucak, 4/4lük olunca da tahtalıköye gideriz. Teşekkür ederim :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları