Yazan / Çizen : Admin Panpa 30 Mart 2014

pozitif bilim, komik bilim, negatif bilim, trollük, trolüm trolsün trolüz, kafamda deli sorular, makara, polyanna, bilim adamları, kara büyü okulları, deney, iyimser bilim, geyik, manyakça,
Geçenlerde dinlediğim bir tartışma program vardı, mevzu bilim falan. Adam pozitif bilim dediği an bana bişeyler oldu, kafam oldu gene veli efendi hipodromu, içinde atlar koşmaya başladılar 4 nala. Trolümsü bir his uyandı bende, o an programı falan sittir edip düşünerek kendimi eğlendirmeye, trollüğümü konuşturmaya başladım.

"Ne yani bunun negatifide mi var?" demeden edemedim. Gözümün önünde + - kıçları olan kalem piller canlandı. +- yönleri olan mıknatıslar falan. Yani bilimin negatifi olabilir miydi ki nan ? Pozitifi varsa negatifi de olmalı çünkü. Aklımda deli sorular.

Negatifi varsa diye düşünmeye koyulduğumda daha manyakça şeyler gelmeye başladı aklıma. Mesela oyunlarla arası iyi olanlar bilir warlockları, necromancerları falan (kara büyücüler) aklıma bunlar akın etmeye başladı o an. Yani pozitif bilimle uğraşmayıp negatifi seçenler kara büyü okulları mı açıyolardı ? Fetullah hoca oradan mı mezundu ? Kara büyü okullarını bitirip negatif bilimde başarılı olanlar nasıl işlere veriliyodu misal ? Pozitifin aksi mi? Ne biliyim işte yanmayan lamba, çalışmayan araba, bi boka yaramayan grip iğnesi falan mı icat ediyolardı ? Al işte kaybettim kendimi, bi an trolün kralı oluverdim.

Bide pozitif kelimesini bi ara iyimser anlamında düşünmeye başladım; hani pozitif ol derler ya, iyimser ol, polyannanın elini tut falan, işte o hesap. Dedim o zaman pozitif bilim şöylede olabilir, mesela bilim adamının geliştirdiği bir iğne hastalığı iyileştirmeyip tam aksine hastaya zarar veriyor, atıyom misal iğne yaptığı kişinin al yuvarlarını Bilal sıfırlamaya başlıyo, işte o arada üst seviye bi bilim adamı gelip "yaaa vardır bunda da bi hayııır, kötü düşünme aptaaaağğğllll" derse pozitif bilim yapmış oluyo sanırım. Yani pozitif ol kötüye yorma falan.
"İyide iğne yaptığım adam çok kötü oldu baksana; gözlerinden işiyor"
"Yaaa öyle düşünme aptaaağğğlll, belkide böyle olması gerekiyorduuaaaa"

Tabi böyle makara kukara yaparken yine her zamanki gibi merak uyandı ve "dur bakam nan neymiş bu pozitif bilim?" diyiverdim. Efenim deney sonuçlarına dayanan bilimmiş pozitif bilim. Yani öyle deneyle meneyle ıspatlayamadıysan, "yok efem bana göre böyle, bana göre nöronlar insanlar uyuyunca halay çekmeye başlar, 1 saat aslında 60 dakika değildir, yay burçları arıza olur, insan ölünce pipi hemen ölmez, Adriana lima ömrü uzatıyomuş" falan diyerek totoşundan sallayınca negatif bilim yapmış oluyorsun demek ki. Adama "hani ıspat nan, hani deney?" derler, yani ben demem sanırım, banane nan benim cinsel problemim değil bilim adamları düşünsün. Ne çok trolledim nan kendi kendimi, ağzıma vurayım.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hahahaha :)
    İlahi yaa
    pozitif bilimle negatif bilimin savaşı gibi olmuş ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte enteresan bi kafa yaşadım diyelim =)

      Sil
  2. Sorgulamak her zaman iyidir :))

    YanıtlaSil
  3. negatif bilim :) aslında negatif bilim var özellikle bizim ülkemizde bolca mevcut "şu hocanın nefesi çok kuvvetli git bir üfürsün sana bişicin kalmaz:))) diyenler yok mu?:))

    not: bugün blogunun linkini ekle ile tekrar ekledim, önce yine olmadı, birkaç saat sonraki denenemde oldu, artık paylaşımların panelimde görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, o örneğin negatif bilim zaten :D Çünkü ıspatı yok, sadece laf. İşte iyi geliyomuş, okuyunca uçuyomuşsun falan filan :) Geçen tv programında bi adam vardı, peygamber diye peşinde koşan insanlar vardı keklemiş birilerini. Okuyup üflediği suyu içenler huzurlu hissediyo güyya... Programı polisler bastı, içirdiği suyun içinden esrar çıktı :DDD Millete içiriyo esrarlı suyu sonra kafalar bi milyon "Ooo iyi geldi bu adam harbiden mübarek adam" diyolar :)

      Sonunda artık paylaşımlarımı görebileceksin he, buna sevindim işte. Nedense ben bazı bloglara üye olurken banada oluyor. Birkaç kere deneyince üye olabiliyorum bazılarına ^^

      Sil
  4. Deli sorular bitmez:)
    Sorular da olmasa napardık en güzeli tabi.soru soramayanlar,irdelemeyenler utansın;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, dünyaya gelip hiç irdelemeden, soru sormadan ölmek boş bi hayat demek bence. Sorgulamak iyidir :)

      Sil
  5. O deli sorular hiç bitmiyo ki :)
    Bitmesinde daha güzel işte :)
    Negatif bilim daha mı iyi sanki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede negatif bilim daha cool :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları