Yazan / Çizen : Admin Panpa 27 Mart 2014

Ronal The Barbarian, Film Yazılarım, animasyon film, film tavsiyeleri, tavsiye film, komik film, barbar filmi, izlemeden geçmeyin, makara film, barbarlar, Danimarka yapımı, Amazonlar, animasyon tavsiyesi, ronal
Uzun süredir yazamadım blogcuğuma, umarım küsüp dötünü dönmemiştir bana; napayım 5 günlük bir karikatür işim çıkıverdi ansızın be hacı. Bayağıdır film önerisi yazmıyodum, geçenlerde izleyip bolca kahkaha attığım bi animasyon filmi acucuk özetliyeyim, izlemek isteyenler don + atlet + çay + film 4lüsünü oluşturup kısa sürelide olsa huzur bulur diye düşündüm.

Filmimizin adı "Ronal The Barbarian", enteresan yanı ise Danimarkalıların ilk kez animasyon film yaptığını gördüm yada cücük beynim daha önce izlediğim filmlerin yapımcılarına pekte dikkat etmedi. Film Danimarka yapımı olunca tabi, animasyonda olsa farkını ortaya koyuyo reyiz. Sert mizah yapısı (tal - t-şak muhabbetleri havada uçuyo), oldukça makara görüntüler ve hikayesi ile "ben Danimarka yapımıyım" diyo resmen.

Ronal The Barbarian, Film Yazılarım, animasyon film, film tavsiyeleri, tavsiye film, komik film, barbar filmi, izlemeden geçmeyin, makara film, barbarlar, Danimarka yapımı, Amazonlar, animasyon tavsiyesi, barbarian king

Efem hikayesinden size azıcık, böyle günde 3 öğün alınan haplardan sadece ilkini veriyomuşum gibi bahsedeyim. G-string giymiş güçlü bi barbar kabilesi var (Danimark); fakat film önce bu barbarların nasıl oluştuğunun hikayesi ile başlıyo, yani nasıl bu kadar güçlü, koca kaslı, iri yapılı oldular gibisinden. Çok güçlü bi barbar savaşçı var, neredeyse Tanrı gibi, karşıda da devasa bi iblis var, bu barbar iblisle savaşırken iblisi öldürüyo fakat iblisin boynuzu mu dişimi tam hatırlayamadım şimdi, barbarın karnına sağlanıyo laaaps diye. Barbar reyiz tepede bu saplanan zımbırtıyı çıkarınca ambar kadar delik kalıyo karnında ve aşağıya deli gibi kan akmaya başlıyo, bildiğin kan gölü oluyo aşağıda, eleman barbar halkını kurtarıyo ama ölüyo, bok yoluna gidiyo. O sırada barbarlar onun kanını içip güçlenmeyi düşünüyolar. Herkes bu adamın kanını bardağa doldurup içmeye başlıyo ve içenlerin kasları, vücutları, pipileri, göğüsleri, hatta ve hatta topları bile büyümeye başlıyo. Zaten filmde göğüslerinin arasında kaya kıran barbar kadınları falan görünce nasıl bi güç verdiğini daha iyi anlayacaksınız. Fakat kabile reyizinin oğlu Ronal'a sadece 1 damlacık kan kalıyo herkes silip süpürünce. O garibim 1 damla kanı yuttuktan sonra kepçuk ağzını büzerek umutla beklemeye başlıyo diğerleri gibi güçlenmek için, fakat bi damlanın yetersiz gelmesinden olsa gerek sadece topları büyüyo çocuğun :)

Ronal The Barbarian, Film Yazılarım, animasyon film, film tavsiyeleri, tavsiye film, komik film, barbar filmi, izlemeden geçmeyin, makara film, barbarlar, Danimarka yapımı, Amazonlar, animasyon tavsiyesi,

Ronal kabilesini kurtarmak için yola düşerken (kabilesini neden kurtarmak zorunda kaldığını bilerek anlatmıyorum, filmin zevki kaçar, asidi kaçmış kola, ıslanmış poğaçaya döner şerefsizim) abazanın tillahı bi Ozanla, egosu Adriananın baselleri kadar olan bi elfle ve taşralı, manyak güçlü barbar bi kızla yolu kesişiyo. Film öyle makaraki izlerken bol bol kahkaha atıyosun ister istemez. Özellikle daha filmin ilk başlarındaki sahne çok yaratıcı, barbar adam atın üzerinde kırbaçlaya kırbaçlaya geliyo "deeeh deeeh" diyerekten, fakat her kırbaçta adamın yüz ifadesi azıcık değişiyo, ulen noluyo derken farkettim ki adam at daha hızlı gitsin diye atı değil, g-stringin kenarlarından görünen poposunu kırbaçlıyomuş.

Ronal The Barbarian, Film Yazılarım, animasyon film, film tavsiyeleri, tavsiye film, komik film, barbar filmi, izlemeden geçmeyin, makara film, barbarlar, Danimarka yapımı, Amazonlar, animasyon tavsiyesi, amazons

İzledikten sonra "keşke Danimarkalılar daha çok animasyon filmi yapsa" demeden edemedim. Filmde bolca küfür olsa da, bunun daha gerçekçi bi hava kattığını düşünüyorum, barbar yarma adamların Bülent Ersoy gibi konuşmasını beklemeyiz herhalde. Ayrıca animasyon ve makara bi film olmasına rağmen verdiği mesajlarda var, eğer almasını bilirseniz. Misal taşralı barbar kızın Ronal'a "önüne bir engel çıktığında onu aşmayı dene, etrafından dolaşma" demesi bile, almasını bilen totoşlara iyi bi mesaj olacaktır diye şeyettim.

Tavsiye etmekten hiç çekinmiyorum bu filmi, umarım izledikten sonra pişman olmazsınız. Filmin animasyonları çok iyi olmasa da, esprileri, tiplemeleri ve senaryosu Holıywood'un çoğu animasyon filmine poposunu öptürtür bence.

Film hakkında ufacıcık bilgiler:
Yapım: Danimarka / 2011   Yönetmen: Philip Einstein Lipski
Senaryo: Thorbjorn Christoffersen   Yapımcı: Trine Heidegaard

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

11 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Sen hakikaten farkli ve cok yeteneklisin. Umarim Hollywood'da goruruz seni. Cizimlerini bir sekilde Walt Disney'e falan gondermeyi dene ne olur! Gonlumden seni oralarda gormek geciyor. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim; ama Holywoodlar falan beni çok aşar, ben daha amatörüm :) Bu işi benden daha iyi yapan binlerce insan var benimki hobi =) Yinede böyle düşünmeniz beni çok mutlu etti ^^

      Sil
  2. Ama unutma Walt Disney bir araba garajinda basladi, gordugu bir fareyi cizerek. Sen cok yeteneklisin, kendine guven yeter. Calismalarini nasil ilerletirsin sadece ona bak, senden iyiler sana ornek olsun, engel degil. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendime güveniyorum ama ülkemizde bu alanda kendini geliştirmek çok zor. Hemde benim gibi şu aralar işsizlikle ve gelecek kaygısıyla boğuşanlar için dahada zor. Her şey parası olana kolay ve güzel :) Maddi sıkıntılarım olmasa kendimi fazlasıyla geliştirebilirdim eğitim alarak.
      Teşekkür ederim, sizlerin yorumunu görünce cesaretleniyorum açıkçası.

      Sil
  3. Sevgili Admin Panpa eğlenceli yazılarını okumaktan keyif alıyorum. Bugün en sevdiğiniz bloglar konulu bir mim pası aldım ve bu mim pasını severek okuduğum için sana atıyorum. Emimin komik bir yazıyla mim pasıma cevap verirsin...
    http://bilgicellim.blogspot.com.tr/2014/03/iste-yine-ve-yeniden-mim-zaman-en.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Odinin sakalı adına, mim yağıyor bana (Vikings'i izledim gaza geldim)
      Bu 5. mim oldu sanırım, toptan cevap vereceğim tüm mimlere; oturup 4-5 yazı yazacağım ayrı ayrı =)
      Çok teşekkür ederim, yazı ve çizimlerimi severek takip eden birileri olduğunu bilmek çok sevindirici :))

      Sil
  4. Anlatışından sonra filmi izlememek saçma olur ya :)
    Yorum filmden güzel olacak gibi geliyor :)
    Şu finaller bitsin izlenecek efendim :)
    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka izlemelisin :)
      Ama argo var uyarmadı deme, neticede adamlar barbar, tıp mezunu değiller xD
      Finallerinde başarılar ^^

      Sil
    2. Argo diye hiç film seçmem ki yalan söylemeye gerek yok bende öyle konuşurum :D
      Finaller için teşekkür etsem de kısmet diyorum :D

      Sil
  5. Oğlumdan dolayı son 8-9 yıldır animasyon film dalında master mertebesine ulaşmış olmamıza rağmen bu filmi atlamışım nasılsa. :) Teşekkürler önerin için. İzlemeyi düşünüyorum sayende... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Animasyon hayranı biri olarak mutlaka izlemelisin derim :)
      Ama film hakkındaki uyarılarımı unutma, sonra bu küfürlüymüş falan deme :))

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları