Yazan / Çizen : Admin Panpa 3 Nisan 2014

Aman ha, bilgisayar oyunları, oyun oynarken annem, bilgisayar ve annem, strateji oynarken, annem oyunları seviyo, aman çalmasınlar, annemin yorumu, gülmekten öldüm, çay genzime kaçtı, büyü kulesi,
Genelde benim gibi ev kuşu gibi yetiştirilen ve o moddan pek sıyrılamayıp asosyal takılan erkekler bilgisayarla uğraşmayı severler tabi, bilgisayar oyunları falan. Evet pek çoğumuz bilgisayar oyunu oynamayı sever ama, hepimiz oyun oynarken anne yada babasının başında durarak dikizlemesini, gözcü kulesindeki orc gibi onu izlemesini istemez. Tabi oyun oynarken derken, yanlış anlaşılmasın hacılar, yani yaş büyüdükçe ve hayatın pis kokulu esintisiyle mücadeleye girişip yenildikçe insanda öyle bir isteksizlik oluyo ki oyunda oynamaz oluyosun, üstelik uğraşlar ve hayat kaygısı da büyüye büyüye zenci şeyi kadar olunca oyuna ayıracak vakit de olmuyo.

Neyse mevzu bu değil. Şimdi efem demem o ki ben oyun oynarken annemin yanımda oturmasından her zaman zevk almışımdır; çünkü onun dünyası farklı olduğu gibi, yanımda oturup benim dünyamı merak ediyo, ilgileniyo ve yadırgamıyo olması da takdirimi kazanıp altın zortakal almasına sebep olmuştur.

Geçen gün 6 saat kpss için matematik çalışıp kafamı çinçin'in yokuşlarına çevirdikten sonra biraz oyun oynayayım diyip en iyi kankam olan çayla beraber pc başına geçtim. Annem bi yandan akvaryumu, bi yandan da beni izliyo, arada bi balıkları "Çiçeeek, Gölgeeee oğluuummm, Portakalll zilli seniii" edalarıyla seviyodu. Akabinde anneme oyundaki savaş kulesini gösteriyorum, ucunda koca bi elmas var kulenin, büyülü hesabı, elmasın içinden büyülü buz falan atıyo etrafa. Annem önce baktığı kale benim mi diye tastiklemek istedi sanırım, "kimin bura?" dedi; "benim işte, bak şu kuleyi görüyon mu tepesinde elmas olan, yeni diktim onu" dememle çayın genzime kaçıp 12 parmak bağırsağıma 1 saniyede erişmesine sebep olan o cümle geldi "Aman ha dikkat et! Ya çalarlarsa onu (elmas için diyor)"...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

26 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Ne tatlı annen var senin ya! Seni izleye izleye oyunu öğrenirse, bilgisayarı elinden alamazsın benden demesi :D Ne olacak her şeyin çalındığı ülke de oyundaki elmasın bile çalınacağını düşünüyor kadın :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe :)) Zaten ona gel oyna desem, bilgisayarın başından kalkmaz; test edildi onaylandı :D

      Sil
  2. Çok şeker ya, anne işte oyunda bile seni kollamaya çalışıyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana daha çok gözünü elmasa dikti gibi geldi ama neyse :D

      Sil
  3. Oyyy ne tatlı annen yaa :) Kadın haklı ya çalarlarsa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma çok tatlıdır xD Çalamazlar yahu :)

      Sil
  4. Hahaa :) Anneler bizim ilgilendiğimiz her şeyi öğrenmek istiyorlar ki konu hakkında bilgileri olsun ve ertesinde bizlerle bir sohbet imkanları olsun. Çok tatlılar. Allah onları başımızdan eksik etmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, artık yanıma gelip akvaryumun başına geçtiğinde ekrana bakıp "kuleni geliştirdin mi?" diyo =)

      Sil
  5. Anneler öyledir Sevgili Admin Panpa, dedektif gibidirler, hırsızları, arsızları ve soyguncuları takip ederler ve çocuklarını kötü insanlardan korumaya çalışırlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız; keşke babalarda biraz nasiplense :D

      Sil
  6. anneler hep meraklı oluyo haa..
    benim annemde aynı
    dakka başı arar
    nereye gittin onu ne yaptın akşam ne yicen diye bi ton soru
    rahatlatana kadar ağlatıyo beni.

    Not : Bi de benim blogda avatarlar görünmüyo sen anlar mısın? Ayar fln?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 27 yaşında bi erkek olmama rağmen annem babam bana sana davrandıkları gibi davranıyolar sen yine iyisin :D

      Avatarlarının görünmemesi hmtl kodlarından kaynaklanıyor ama sorun nerede bulabilir miyim bilmiyorum :) Daha önce yardım edebildiklerime ettim kodlama konusunda, her ne kadar webmaster olmasamda...

      Sil
  7. Çizimleriniz ve yazılarınız çok hoş. Ben de blogumda yayınlamasam da dijital çizimle uğraşıyorum, grafik tablet kullanıyorum. Blogunuz bir bakıma bana cesaret verdi, ben de blogumda çizimlerimi yavaş yavaş paylaşmaya karar verdim :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizimle uğraşan başkalarını da görmek güzel :) Cesaretlendirmiş olmama sevindim, bence de yayınlayın, insanların yorumları gerçekten gelişime büyük katkı sağlıyor.
      Sevgiler benden :)

      Sil
  8. Eee doğru söylemiş ne var bunda? Dünya kötü kollamak gerek. :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mecazi olarak değerlendirirsek evet :))

      Sil
  9. çook tatlııı yaa:)
    anne olmak böyle bir şey galiba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya her anne böyle değil =) Benim annem benim yaptığım işlerin içine girip benle muhabbet kurmak ister. Bence her anne bunu yapmalı ^^

      Sil
  10. Bir anne olarak aynı yöntemleri kullanmaktayım. (pardon taydım olacak artık :) ) 1 yıl önce balkon oğlumun odasındaydı, çamaşır asarken bir gözüm, bir kulağım onda hem laflıyoruz hem oyun oynuyor. Karşılıklı konuşurken bir ara "yok artık lebron ceyms" dedi kendi kendine. ben hemen atak yapıp "kim bu lebron? ben tanıyor muyum?" Aloo sana soru sordum getirme beni oraya" demem üzerine bizim oğlan "anne nası tanımazsın Lebron işte.. Lebron Ceyms" dedi. Len getirme beni oraya diye diklenince " basketçi anne, öğrendin rahatladın mı? dedi. peki ama bizim sohbetimsi geyiğimizle ne alakası var dedim. "Kel alaka" yanıtını verdi. hemen naz tavrına geçip, "tamam benden kıymetli senin lebron'un. Beni, anneciğini hemen değiş..." derken çamaşırları asmada işi yavaştan aldığımı bildiği için "anne işin bitti ise hadi sana güle güle çıkarken kapıyı arkandan çek bi zahmet. Lebron dan da sana selam var bu arada" dedi. şimdiki evimizde balkon salonda. odasını gözetleme imkanı yok ne yazık ki. :( Benim kuzunun yaşı 21 bu arada. Tatlı muhabbet zamanları yani. Annen'e benden selam söyle :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh harbiden ama Lebron James'i öğrenin ama :DDD Gözetleyip napacaksınız efem 21 yaşında adam yani :)
      Tamam söylerim =)

      Sil
  11. yok ya gözetleme falan değil bizimki maksat iletişime orta yol bulabilmek. malum sizler (aslında ben de öyleyim ya) bilgisayara daldınız mı tüm iletişim kanallarını kapatıyorsunuz. Bir soruya yanıtı 3. 5. soruşta alabiliyor soran kişi. hele de konuyu uzatırsa hemen "öfffff işim vaarrr uzatmaa" tepkisi. iş de ya oyun, ya face ya da geyik videolara takılmaca. Haa ama gerçekten işi varsa zaten hiç bulaşmayın. Çünkü ben de bulaşılmasından nefret ederim. Gözetleme ilkokul, ortaokul, lise zamanlarındaydı. :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapalım işte sizin pembe dizileriniz, filmleriniz falan var; bizim de bir tek bilgisayarımız var oyalanmak için =) Sohbet kurmaya çalışmak güzel şey, ilgilendiği şeylerden laflamak; aslında herkesin yapması gereken şey, aradaki jenerasyon farkını kapamak için özellikle de =)

      Sil
    2. En güzel anne tepkisi işte :))

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları