Yazan / Çizen : Admin Panpa 30 Nisan 2014

I don't give a fuck, çokta fifi, çokta tın, komik star wars, Ayın Gifi, komik gif, çokta vututu, umursama, boşver, mutluluğun sırrı, çükümde değil, koyver gitsin, gif, jedi knight, mutluluk,
Uzun süredir ayın gifini yayınlamadığımı farkettim. O yüzden sizi bu ayın gifiyle baş başa bırakıyorum. Mutlu olabilmek için zaman zaman söylememiz gereken şey: "I don't give a fuck" Yani Türkçe deyimiyle, çokta fifi, çokta hıh, çok şeyimdeydi (nazikçe yazdım anla işte :)) Düşünüp düşünüp mutsuz oluyoruz çoğu zaman, aslında bu durumdan sıyrılabilmek için en çok yapmamız gereken şey "çokta vututu" diyebilmek. İşte bu yüzden, bu gifi size hediye ediyorum. Hadi başbaş...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

7 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hahhahhaaa sen bir omre bedelsin.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke bunu başkaları da keşfedebilse :D

      Sil
    2. Edecek ama once senin inanman lazim, sen "keske"leri birak ve relax ol bak nasil istedigin gibi olacak her sey.

      Sil
    3. Mukaddes hanım bu keşke başka keşke :D Yapmak anlamındaki keşkeleri bırakalı çok oldu zaten, artık deneyip oldu yada olmadı diyorum. Ama birilerinin fark etmesi gereken keşkeleri ben değiştiremem :D

      Sil
  2. Hahhahhaaa sen bir omre bedelsin.....

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları