Yazan / Çizen : Admin Panpa 21 Nisan 2014

paranoya, paranoyak, ya gemi batarsa, hiç düşündünüz mü, insanların korkuları, ya gemi su alırsa, can simitleri, anlaşılmayan gemi anonsları, can güvenliği, insan hayatı, gemi batsa,
Aslında hepimizin özellikle belli şartlar altında, ciddi olmasada sürekli düşündüğü şeyler vardır efem. Fakat sebebi her zaman korku değildir, bazen insan sırf öyle bişey olsa ne olur, nasıl olur acaba tarzında düşünebilir; zaman zaman da ihtimallerimizi 2 kilo elma hesabı tarttığımız olur. Fantazide sınır yok nede olsa (o anlamdaki fantazi değil nan zapık)

Örneğin ben gemiyle yolculuk yapmayı çok severim, kendimi Kriskof kolomb ipnesi gibi hissettiğim zamanlar olur gemiyle Avrupa yakasına geçerken, böyle boynuma bi atkı, kafama bi kaptan şapkası, kıçıma altıma yapmışım gibi bi kot, elime bi pipo alıp bacağımın tekini geminin önüne dayasam, krifkof triplerine girip kaptana "rota bu yönde, burdan git la burdan" diye işaret etsem mi diye düşündüğüm olsa da pek hoş karşılanmayacağından vazgeçerim. Böyle antin kuntin şeyleri düşünürken gemiye bindiğimde aklıma hep gelen bişey vardır: "Ya gemi batarsa?!" Hacılar öncelikle belirtmeliyim ki bunu düşünme sebebim korku değildir, fakat sadece bi düşünürüm öyle, "acaba millet ne yapar ?, ortalık nasıl olur ?" falan diye. Genelde gözümde şu sahneler canlanır:

Hani gemiye bindiğinizde güvenlik yeleklerinin nerede olduğunu söyleyen gerizekalı ses kaydı vardır ya; hani şu hiçbi dediği anlaşılamayan meşhur adam gibi konuşan gerzek karı sesi... Ulen öyle anons mu olur arkadaş, her bindiğimde dinleyip anlayayım diyorum, çıkan ses hep şöyle oluyo: "Sayın yolhuloumıoz hahakemitmiizzz başlamıhhhht buluhnunnnmaktaaau can yeleklerini kapaopokl ahdında huleloölersiniz, iyi yohuluoluklar dileriz!" Öyle bişiki, sanki bu ses kaydını gemilerde kullanmak üzere kaydettirecek kişi bu sesi yapan kıza şöyle demiş: "Kızım ağzınla konuşma lan ağzınla konuşma manyah, çok anlaşılır oldu böyle, sil bunu, daya bakam dötünü mikrofona, heh böyle konuş işte". Hele aynı anonsu ingilizce yaptığı kısma hiç girmiyim, zannedersin kızın burnunda et var, hemde ne et, dana bacağı yada at eti... Muhabbetin buraya gelme sebebi şuydu, sırf bu yüzden gemi batıyo olsa içerdeki insanların %60ı can yeleği bulamayıp birbirine sarılarak boğulur. Denize düşenlerden bi kısmı yılana, bi kısmı hiç sevmediği kaynanasına (ki sanırım aynı şey), bi kısmı hiç tanımadığı adamın bacağına, bi kısmı da kol zannedip başka bişeylere işte...

2-3 tane aptal ufak bot oluyo gemilerin kenarında, olurda geminin donu yırtılıp içine su kaçmaya başlarsa birileri değerli kıçını kurtarsın diye. Her ne kadar öncelik çocuklarda, yaşlılarda, hamilelerde gibi görünse de gemi batacak olsa siz görün insanlardaki o bot aşkını reyizler. Şerefsizim o hamile kadını denize atıp, bot niyetine kullanıp üzerine binerek kürek çekenler olur. O çocukları denize atıp, teyzelere "La zaten gelmişin 80 yaşına deget!" diyip tekme sallayanlar olur. Demem o ki, söz konusu can olduğunda hacı dayı bile şeytana uydum diyip çoluğu çocuğu denize atar. Yine büyük çoğunluk boğuldu işte, al sana, addaaaaa gittik!

Bazende "ulen acaba batsa yaşayacak kadar yüzebilir miyim?" diye düşünürüm. Yani yüzme biliyom ama, sahil güvenliğin ne zaman geleceği belli olmaz, yada bi kefalin gelip kıçımızı kemirmeyeceği ne malum. Ulen ben öyle bahtsız adamım ki, denize düşsem, büyük beyaz balina çıkıp yutar beni, millet şaşkına döner Türkiye'de balinanın ne işi var diye. Ama emin ol olur reyiz, söz konusu bensem, dar mayosuyla Poseidon bile çıkar denizden, yanındaki kişnek deniz kızlarıyla cilveleşerek...

Başlığın Paranoya 1 diye başlama sebebine gelince, hepimizin düşündüğü ama yazmadığı, böyle antin kuntin paranoyaları zaman zaman yazarak makara kukara yapmayı, "anaaa bunu bende düşündüydüm ya la" diyenlerle bi araya gelip deli gömleği hediye etmeyi düşünüyom efem.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

21 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. :))))))) Kocaman güldürdün beni yine... Hele konuşması anlaşılmayan kadın sesi o kadar iyi bir tespit ki, birçok insan o kadının ne söylediğini anlamıyordur zaten... Bot tespitinde harika... Bence de kimse önceliği bir başkasına vermeyecektir, botlara hücum... Binen kurtulur.... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh evet kimse anlamıyo bence de :) Hatta bide ingilizce tekrarlıyo sonra, o daha da komedi, burnunda et varmış gibi konuşuyo =)))
      Teşekkürler; sevgiler.

      Sil
  2. şu anons olayı beni de bitiriyor senin anlatışınla da koptum yaaa :D
    paranoya'ları yazma fikri iyiymiş ben de mi yazsam ki ? düşünemiyorum neler çıkıcanı seri bitmezzzz:))
    şunu fark ettim birçok insanın aklından geçen,gıcık olduğu,hoşnut olduğu konuları seçip güzel bir kıvama getirebiliyorsun kutluyorummm:)
    sayfana gelmek alışkanlık oldu gelmeden duramıyorum :)))
    devamını bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla benim yazacağım çoook şey var taslaklarda kayıtlı başlıklar çok fazla =)
      Tespitin doğru, çünkü ben blogu açarken de blogun amacını "bi yandan kendimi rahatlatmak amacıyla rahatsız olduğum yada garip bulduğum şeyleri mizaha dökmek bu arada sizin de bunlarda kendinizi bulmanızı sağlamak" diye tanımlamıştım zaten :) Hatta kategorilerden "Ivır Zıvır" => "Hakkımda" bölümünü okursan beni daha iyi anlayacaksın sanırım =)
      Söylediklerinden dolayı çok mutlu oldum, çünkü zaman zaman bloga tek giren benmişim gibi hissediyorum; teşekkürler =)

      Sil
  3. Selam! Şimdi şöyle bişi oldu. Blogumda bir yazı yazdım ve görsel koymak istedim. normalde çoğunlukla görselleri kendi çizdiğim veya çektiğim fotolardan kullanıyordum ki duruma uygun bir görsel bulamadım. bunalım diye adlandırdığınız görseli görüp beğendim, sonra yazımda kullandım. kullandığım için bumerang a da düşmüş oldu. sonra içim rahat etmedi, tekrardan aynı şekil aratma yapıp siteyi bulup, bir yorum atıp, helalleşeyim falan istedim. Bu yazıyı bile okumadan, yazının altına yorum attım. öyle de bir insanım yani.

    hayalmeyalbuschra.blogspot.com bu da görseli kullandığım blog. teşekkür ederim anlayışınız için.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil Büşra hanım, çünkü emeğe saygılı olduğunuzu gördüm. Çizimimin üstündeki isim ve imzayı karalamamışsınız, linkimi koymuşsunuz; bu yüzden hiçbir sıkıntı yok. O görsel benim eski bir çizimimdir.
      Emeğe saygınızdan dolayı ben teşekkür ederim.

      Sil
  4. Madem öyle, yüzsüzlüğüme istinaden bişi belirtmek istiyorum. bu sayede bulduğum blogunuzdaki yazıları okudum, akıcılığı falan çok sevdim. yalnız türkçe karakterli font kullanımı olsa daha ghoş olur. şu ş ler falan çok sinirimi bozdu. yumuşak g ler bir de :) ayrıca sayfa yüklenirken bu beyaz arka plan çok geç geliyor. -ki net hızım da iyidir yani. sanırım siteyi kasacak fazlaca video yüklemesi falan yapılmış. bunlar da giderilsin lütfen. zira artık takipçiyim ve müşteri her zaman haklıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. O karakterler kodlamadan dolayı öyle, bilgisayarınız hangi fonta uygunsa ona uygun gösterir size htmlye göre :)

      Sayfayı ilk kez açtığınız için geç açılması normal çünkü görselleri belleğe alır bilgisayar. Sonraki girişlerinizde hızlı girersiniz. Tam aksine hiç video yüklemesi yok efem :))

      İlk girişte görseli olan siteler kasar, sonra düzelir ;)
      Takipçi listeme yeni birinin eklenmesi sevindirici :)

      Sil
    2. Arkadaşım ne html'sinden bahsediyosun? sıkıntılı siten diyorum işte alla alla :D fontun her pc ye uygun değilmiş demek ki. düzeltsen eline mi yapışır. zaten körsün heralde, kocaman kocaman yazmışsın tüm karakterleri. aaa alır yerlere çarparım bu siteyi askdjaşlkda

      Sil
    3. İçinde 3 font var ona göre gösteriyor :D Düzeltmeye çalışırım :) Neyi kocaman yazmışım yahu :D Asıl senin pc de problem var sanırım ne kocamanı :D Sadece başlıklar büyük, birde uyarı maksatlı yazdığım bazı notlar o kadar :) Çarp çarp zaten çarpan çarpana =))) Tamamdır icabına bakmaya çalışıcam.

      Sil
  5. bunlar hep uykusuzluktan. ama nedir o uyarılar falan? sanki devlet sitesi. ösym de bile o kadar uyarı yok.
    bişiler daha sölicektim de neyse. :D

    YanıtlaSil
  6. Benim yaptığım paranoyaların yanında bunlar ne ki :D
    Yanlış bi hareket bile yeterli paranoya yapmama ki bunlar sadece insanlara karşı olanlar :D
    Tüm canlı gruplarından tut afetlere kadar yaptığım paranoyalarla hala o zerre kadar aklım nasıl yerinde hala şaşıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynıyım aslında hep not alıp duruyorum onlarıda yazıcam diye ama hangisini hangi arada yazayım bilmiyom sürekli bişiler geliyo aklıma :D

      Sil
    2. Not almana bile gerek yok bi anda paranoyalarından bi tanesi illa gelir aklına sonra bak bakalım nasıl dökülüyor kelimeler ortaya :))

      Sil
    3. Yok demek istediğim not aldığım yazıp çizeceğim öyle çok şey varki :D Hangi arada hangisini yapayım :) Sıra geldikçe işte ^^

      Sil
    4. Çizimlerine bayıldım zaten ee ne denir o zaman merakla bekliyoruz efendim :D

      Sil
  7. Yazı süper! Çok güldüm yine. Yalnız yazılarını okurken o kadar çok gülüyorum ki, borçlu hissediyorum kendimi. Sanki sen bi iyilik yapıyosun da ben de borçlanıyomuşum gibi :) Tuhaf ama öyle. Yalnız bahtsız biri değilsin, öyle olsaydı bu gözlemleme ve esprili ifade etme yeteneğin, çizim yeteneğin olmazdı ;) Çok da bahtlısın hatta, ayıp yani, yüzsüzlük bu kadarı da! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, borç morç yok ya :) Destek olmayı bırakma yeter :)
      Valla çizim ve espri hayatımın iyi olmasını sağlamıyo ne yazık ki :)

      Sil
    2. Destek olmamak mümkün değil ki şu yazdıklarını okuyup? İnsan bişey yazmazsa eksik hissediyo.
      Eminim, ve de canı gönülden isterim ki eninde sonunda hayatının iyi olmasını sağlayacak böyle devam edersen... ;) Ben de 'biz bunun kısa pantolonlu hallerini de bilirik' deyi hava yapıcam. :D

      Sil
    3. Keşke bişeyler iyi gitse de, sizin hava yapmanız kalsa :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları