Yazan / Çizen : Admin Panpa 29 Nisan 2014

şanslı erkek, erkek, kadınlar neden kötü erkeklere aşık, aşk, ilişkiler, kıymetini bilin, aşk ve ben, aşk yok, götüm ayağı, o adamı nereden buldun, sap adam, sevgilinizin kıymetini bilin,
Aaah aaah, şu şans, onun ben ağzına parmak arası terlik sokayım; nan arkadaş bi insanın şansla hiç mi arası olmaz yahu. Hadi işi gücü, parayı, huzuru falan geçtim, ulen aşkta kazansaydık bari. Yok arkadaş, çocukluğum geliyo aklıma, taso çıksın diye 5 paket cips alırdım 1 tane çıkmazdı, yanımdaki en ipne kişilikteki çocuğun her aldığı paketten tasolar, bedavalar çıkardı.

Bakın ben size bişey diyim, hani yere ekmek düşünce saygıdan ötürü öpüp başınıza koyuyosunuz ya, işte oyun oynamayı seven, ön yargılarından azda olsa arınmış, hiç olmadı biraz çamaşır suyunda bekletmiş, size değer veren bi sevgiliniz varsa onuda tıpkı ekmek gibi öpüp başınıza koyun, bakın ekmek poşedine koyun demiyorum, ayu olmayın; baş tacı edin diyom. Böyle bazı şanslı ipneler var, bu tarz kişilere rastlayan (kusura bakmayın içimde birikmiş ipne demeden edemiyorum). "Milletin sevgilisi var arkadaş" kısmını geçtim, bariz kafa dengi sevgilileri var hacım ya; böyle onları yan yana gördüğümde buzdolabının kapağını açtığımda şokella görmüş gibi oluyorum. Bana da genelde "ilişkiler bana göre değil" diyip "o nasıl bi şeydir nan, kime göre o zaman ilişkiler, insan değil misin? at mısın? hoş atların bile ilişkisi var" diye düşünmeme sebep olan, "eski sevgilimi unutamadım" ayağı yaparak açık sözlü olmayı reddedip "eski sevgili bahane adminim, yakışıklı değilsin be hacı" demeyip hayal kırıklıkları koleksiyonuma 1 tane daha eklememi sağlayan,  yada "iş yerinden biriyle çıkmayı düşünmüyorum" diyip 1 hafta geçmeden aynı şirketten bi çocuğun otomobilinde horon tepen, neredeyse seksi araba reklamlarındaki gibi üzerine tutulan suyla arabayı köpükleyip parlatacak tipler çıkar piyangodan.

Ondan sonra da bi ortamda "7-8 yıldır yalnızım" diyince "Aaaa nasıl olur yeaa" , "Ohaaa 8 yıl mı hadi beah!" , "Yahlan söyhleme bihkerem yakhışıklıhı çocukhsun" cümleleriyle dötüm ayağı yapanlar dizilir karşıma. Ulen arkadaş madem dediğiniz gibi, o zaman burada boktan bişeyler var. Samting is fakt ap!...

Olum bak beni deli etmeyin nan, olan var olmayan var, derdim ama demiycem. Akıllı olun az, aşkları ayağa düşürmeyin. Bide en çok içim ne zaman gidiyo biliyo musun hacı dayı; açık açık, tüm çıplaklığıyla söyleyeyim size ama önce bi soyunup gelmem lazım. Yok la yok sakin olun. En çokta şiddet gören kadınları, sevgilisi tarafından tartaklanıp hayvan muamelesi gören güzel kızları, dövülerek otomobile sokulan, street fighter oyunundaki sahnelere maruz kalan kızları görünce üzüntüyle karışık bi sinir harbi yaşıyorum. İster istemez "yahu arkadaş, nereden buluyolar böyle denyoları, bak burda ben varım ulen, bokmu vardı da o adama gittin" demeden edemiyorum :))) Pastanenin camındaki profiterolü saatlerce izleyen aç çocuk edasıyla kala kalıyom bu gibi durumlar karşısında.

Değer vermeyen kekoları, barzoları nasıl gidip özenle seçiyolar anlamış değilim yahu. Ulen biz güler yüzlü ve sarışın olduğumuz için kaybediyoruz desene. Şerefsizim tüm vücuduma siyah kıl yapıştırıp, gömlek giyip yakasını göbeğe kadar açıcam, ağzıma bi sigara, elime de hayvan çükü gibi bi şovalye yüzük takıp saçlarımı at bokuna bandırıp siyaha boyadıktan sonra işlem tamamdır. Siz o zaman görün beni. Şimmmmdi onlarrr düşünsünnnnn ! Yok nan, banane, makara yapıyom bakmayın siz bana. Ben neysem oyum, değişmeye gerek yok. En son birileri için kendimi değiştirmek gibi bi mallığa kalkışmıştım, hiç değmez efenim boşverin. Ulen köpek bile köpekken onun için bişey yaptığınızı anlayıp size kuyruk sallar, fakat insanoğlu öyle değil. Onlar nedense daha çok kırbacı eline alıp sizi nasıl evcil hayvanları yapacaklarını düşünme derdindeler. Hayır o değil ben kendimi biliyom hacı benden evcil hayvan falan olmaz, yani tamam ev ortamında sıkılmayan asosyal biriyim ama beni evcil hayvan gibi beslemeye kalksan her 15 dk da bir çiş için kapıyı tırmıklar akıl hastası ederim seni. Çifleşme sezonu falan gelmesine ise hiç gerek yok, sen veterinere götürüp benim topları aldırmadıkça rahatta vermem şerefsizim, evdeki tüm yastıkları toplaman ve kapıları kitlemen gerekebilir. Uzun lafın kısası benden evcil hayvanda olmaz efem.

Aaah aah, Teeaannnrımm plüsss, gökten kafa dengi kız düşsün, yada ne biliyim önümüzdeki hafta gök gürültülü sağanak kız yağmuru olsun. Böyle ön yargısız, g-tüm ayağı yapmayan, halden anlayan kızlar yağsın gökyüzünden. Ama mümkünse Kadıköy'e falan yağsın, sakın ha, gidipte Üsküdar'a, Eyüp'e falan yağdırayım deme kızları valla oradaki hacı dayılarla teyzeler günahkar yağıyo diyip kızları daha havadayken taşlayarak öldürürler. Tabi hacı dayılar nikah düşebilecek 4 taneyi dağa kaldırdıktan sonra diğerlerini taşlarken, nineler "üzerime kumamı gelecen ağzına zıçtıım oruzpusuuu" diyerek daha hırslı, daha serii şekilde taşa tutarlar. O yüzden lütfen Teanrım, mümkünse Kadıköy felan. Şu şanslı olupta şanslı olduklarının farkında olmayan hemcislerimi de lütfen 90 derecelik saunalarda erit, 80lik teyzelerin olduğu kadınlar hamamında ömür boyu hapse tık; tişikkirler.

NOT: Söylemeden edemiycem, siz şanslı hemcislerimin çoğuna ayar oluyom nan :) Loki'nin Thor'a beslediği duygular kadar olmasa da biraz ayar oluyom size. Yok lan sanırım iyi ayar oluyom, yalnız baya ayar oluyom galiba ben size; onu bunu bırakta ne ayar oldum be...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

17 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. buraya uzuuuncaaa bir yorum yazmıştım sanırım netin azizliğine uğradım :)))
    yine güzel bir konuya değinmişsin ve açık sözlülükle çok iyiydi yaaa diyemeden geçemicim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şansıma artık gitmiş yorum bi kerem :)
      Beğenmene sevindim, ne mutlu bana =)

      Sil
  2. Kızlar her zaman kötü çocukları severler :D
    Son kısımdaki dileklerinin hepsi olsun :))
    Şanslı olarak görüyosun ama başın yandığında hatırlatırım sana bu sözlerini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başım yansa da senin hatırlatman kalsa keşke :DDD Hayat aşksız, sevgisiz falan geçmez ya, kavgada, üzüntüde olsa olmalıdır bence, lazım sonuçta, insanın ihtiyacı :) Zaten eğer 8 senenin üstüne bi 5-6 yıl kadar yalnız kalırsam şerefsizim Çine gidip keşiş olucam ^^

      Sil
    2. O zaman sen de kötü çocuk ol bak nasıl dönüyolar etrafında :D
      Bence o 8 yılın 4 yılı gideni beklemekle geçmiş ya neyse :D

      Sil
    3. Yok ben gideni hayatta beklemem. Ama 4 yılı depresyonla geçti diyebilirim. Kötü çocuk olamıyom ya, lanet girsin; keşke olabilsem. Ama dur gazı aldım olsam mı nan :) Bad boysss bad boysss watça gana duuu watça ganaa duuuuhhh xD

      Sil
    4. Hiç beklemişin tabi :)
      O zaman bu depresyon niye :D
      Bak kötü çocuk olmak için adım adım ilerle sonra bi bakmışın eski halim neydi öyle dersin :D
      Bende kötüye yöneltiyorum manyak mıyım :D
      Evet kesinlikle :))
      Kötü arkadaş kötü yaparmış ya o misal :))

      Sil
    5. Yok depresyona girme nedenim gideni beklemek falan değildi yani :) Sadece siniri, yıpranmayı atmak zaman aldı. Harbi ya sen niye beni yoldan çıkarıyosun :D

      Sil
    6. Senin için dedim ya :))
      Kötü arkadaş diye buna derim ben :D

      Sil
  3. Bol aşklı, sonra sevgi'li, anlayışlı- hoşgörülü, oyunlu moyunlu, dadından yenmez şeker bi ilişki dilerim caanı gönülden. Burda müthiş keyifli paylaşımlar yapıyosun, güzel anlar yaşatıyosun, gülümsetiyosun. Yarattığın güzel enerjinin, dileklerinin karşılığı olarak misli misli sana dönmesini dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek umudum kalmadı ama yinede teşekkür ederim :))

      Sil
    2. Umutsuz olmak yok diyoruz ;)

      Sil
    3. Tanrın gökten göndermese de ben kendim geldim sevgilim :*

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları