Yazan / Çizen : Admin Panpa 13 Nisan 2014

sosyal medyaya veda, mim, sosyal medya, facebook, twitter, google+, tumblr., instagram, youtube, blogger, sosyal paylaşım, mim soruları, soru cevap, mimlendim, sosyal ağlar,
Arıza arkadaşlardan (benim gibi) insanyavrusu AdminPanpa'yı mimleyince bende cevap vermek zorunda kaldım (AdminPanpa sanki başka bi şahsiyetiş gibi bahsetmek ne hoş nan, gollum gibi 2 karakter oldum). Aslında artık mim cevaplamayacağım diyeli 2-3 ayı geçti fakat hep vicdan yapıp cevaplıyorum mimleri :)) Bu mim biraz değişik, sosyal medyaya elveda demek zorunda kalırsam tepkim ne olur onu öğrenmek istemişler; hmmm... O halde başlayalım, heeey djjjjj ! çal şarkıyı (havaya bak mk zannedirsin papua yeni ginenin başbakanı)

sosyal medyaya veda, mim, sosyal medya, facebook, twitter, google+, tumblr., instagram, youtube, blogger, sosyal paylaşım, mim soruları, soru cevap, mimlendim, sosyal ağlar,
Facebook kapansa normal şartlar altında çokta fifi diyebilirdim ama blog paylaşımlarımı yayınlayıp reklamını yaptığım yegane paylaşım yeri orası nan. Facebook resmen AdminPanpa'nın sığınma çatısı, kimsesizler yurdudur. Kadınlar için mor çatı neyse, AdminPanpa için de facebook odur. Facebook reyiz adamdır, sevdiğim bi sosyal medya platformudur; ama arkadaşlık olayları tırt olduğu için ben blog amaçlı kullanırım hep. Yemişim arkadaşını, listede 280 kişi var, nasılsın diyen ayda 1 kişi, bu ne çüküm iş nan... Facebook kapansa bloguma olan katkısı gideceği, blogum yetim kalacağı, dötünü bezleyen kimse olmayacağı için üzülürdüm kısacası.

sosyal medyaya veda, mim, sosyal medya, facebook, twitter, google+, tumblr., instagram, youtube, blogger, sosyal paylaşım, mim soruları, soru cevap, mimlendim, sosyal ağlar,
Oldum olalı sevemedim ben şu twitterı reyiz. Hani Saman Tv'nin komik dini dizilerinde gelinini döven kaynana, üvey oğlunun poposunda mısır patlatan baba, iftira atıp komşusunu boka sokan çirkef karı varya, ahanda işte ben twittera karşı aynen böyle duygular beslemekteyim. Evladım olsa sevmem, yolda araba çarpsa çekirdek alıp çitleyerek izlerim, yemişim ambulansını. En başta karakter sınırlamasına alışamadım. Birde oradaki twit sistemini pek sevmedim. Yok takip et, yok takibi bırak, yok takip edersen takip ederim, yok efem seversen severim. Geçcen bunları. Twitter kapansa küçük Admin'in umrunda bile olmaz yani (kişisel olarak kullanım açısından diyorum tabi, özgürlüklerin kısıtlanması açısından değil totoş)...

sosyal medyaya veda, mim, sosyal medya, facebook, twitter, google+, tumblr., instagram, youtube, blogger, sosyal paylaşım, mim soruları, soru cevap, mimlendim, sosyal ağlar,
Acayip asabım bozulurdu, ki kapandığında bozuldu ve dns değiştirdim. Arkadaş ben kpssye hazırlanmaya çalışan işsiz bi adamım. Sen tutup benim anlatımlı ders videolarını dinleyip çalıştığım siteyi kapatırsan sana öyle bir küfürlü zincir tamlaması yaparım ki, dolaylı tümleci ayrılmak istemez o cümleden. Street Fighter'daki Ken'in kombosunu çekerim adama. Hem bizim gibi parasız ve asosyal olan insanların en büyük eğlence alanıdır youtube, video izler gülersin falan. Bloguma bi katkısı olmasa da seviyom ve yararlı buluyom youtubeyi. Ücretsiz dershane gibi resmen, herşeyi öğrenebiliyosun. O kıyamadığın, kıl aldırtmadığın poponu sandalyeye koyup pc karşısında saatlerce ders çalışabiliyo, yada Mr.Bean, funny street performer, funny clown falan yazıp gülümseyebiliyosun. O yüzden youtube ilelebet kapatılacak olsa şöööylecene bi sarılıp "az megabaytımı yemedin lan çakal, ama seviyom seni bebişim" der ve koşarak uzaklaşırdım.

sosyal medyaya veda, mim, sosyal medya, facebook, twitter, google+, tumblr., instagram, youtube, blogger, sosyal paylaşım, mim soruları, soru cevap, mimlendim, sosyal ağlar,
G+ reyizi sadece blog yayınlarımı paylaşıp daha çok insana duyurmak için kullanıyom. Fakat en çok kitleyi de buradan çekiyom diyebilirim. Yani Gollum için güç yüzüğü, 40 yıllık bekar için gerdek gecesi, Afrikalı adam için 100 Euro ne ise, G+ da benim için o diyebilirim reyiz. Kapansa Cizıs Kırayst'dan başlar, "The name of the Odin's Balls" diye bitirirdim sanırım. Fakat kapanacağını hiç sanmadığım için totoşumda olmuyo. Adı üstünde Google ulan, adamlar bi dötümüzü satın almadılar ööööyle büyük firma. Gökyüzüne balonla internet döşemeye başlamış bi firmadan bahsediyoz burda, bize döşese haberimiz olmaz o derece. G+ gidecek olsa "şukunu verdim panpa" der, 1-2 gün karalar giyerek, 1 hafta kadar da donsuz gezerek yas tutardım sanırım.

sosyal medyaya veda, mim, sosyal medya, facebook, twitter, google+, tumblr., instagram, youtube, blogger, sosyal paylaşım, mim soruları, soru cevap, mimlendim, sosyal ağlar,
O ne ola ki? Eski Yunan Tanrısı falan mı nan? İsminde öyle bi hava sezdim. Benim instagrama uygun bi cep telefonum yok hacı dayı onu parası olanlar kullansın (alınmayın ulen napayım,  telefonum uygun değil işte, ilerde belki tanışırım instagram denen kızla). Şimdilik instagram benim için eski Yunan Tanrısı gibi bişi, pek alakam yok kendisiyle, mitoloji hikayeleri dışında.

sosyal medyaya veda, mim, sosyal medya, facebook, twitter, google+, tumblr., instagram, youtube, blogger, sosyal paylaşım, mim soruları, soru cevap, mimlendim, sosyal ağlar,
Tumblr ? Hmmm... Wtf mı desem ne desem bilemedim. Hiç ama hiç işim olmadı kendisiyle bu sitenin. Zaten arkadaş o kadar çok sosyal paylaşım platformu var ki, hepsini kullanmaya kalksam 8 tane kola, yada 4-5 tane çalışana ihtiyacı olur adamın. Yemişim tumblr'ınıda tombulunuda...

sosyal medyaya veda, mim, sosyal medya, facebook, twitter, google+, tumblr., instagram, youtube, blogger, sosyal paylaşım, mim soruları, soru cevap, mimlendim, sosyal ağlar,
Ooooo My Loveee, Oooo My Honeyyy, Datlummmm, aşkummm, bebişimmm, dötünü yediğminnnn, yavrim yaaaa. Blogger kapanırsa kendimi boşlukta hissederim, kaçınılmaz. Öyle alıştım ki ona, kendimi rahatlatabildiğim, anlatabildiğim, insanları neşelendirebildiğim tek ortam o, o benim kıymetlim yahu, sauron bunu benden almaya kalksa, onun o sivri kaskını kafasından çıkartır tüm mordor ve isenguardı o kaskın sivri uçlarına sırayla oturturdum. Dokundurtmam ulennn bloggerıma. Olaki kapacak olursa kendisiyle uzun uzun kucaklaşmak ister, sonrasında da odama eşi vefaat etmiş insanlar gibi bi çerçeve içine blogger amblemini koydurtur yatarken öpücüğünü kondururdum. Oğlum blogger nan bu, boru değil; çok alıştık biz ona. O benim, benim, kıymetliiiiğğğmmmm. Dokunanın evlerine ateşler düşsün, oturma odalarına fireball atılsın, çatılarına at kafası düşsün, kakalarını yapacağı sırada tuvaletin deliğinden bi yaratık çıkıp tüm mal varlıklarını parçalasın (anladın sen onu).

İşte böyle, adı geçen bu platformlar için düşüncelerim ve veda edecek olsaydım söyleyeceklerim bunlardır hakim bey. Ben kimseyi mimlemiyom zira herkes birbirini çoktaaaan mimlemiş oluyo, sonra mal gibi 40 defa yazdığım yazıyı girip düzeltmek, isim ekleyip, kaldırmak zorunda kalıyom. Hadi görüşürük, bugün yarın yeni bi mizah yazısıyla aranızda olacağım, adios amigos...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

14 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Fenasin fena, hemde cok fena. Yine cok guldurdun ve ayni zamanda dusundurdun. Senin icin gelmen gereken yerin en tepesi neresiyse oraya gelmeni diliyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürmüş olmama sevindim; düşünmek iyidir ;)
      İyi temennilerin için teşekkür ederim =)

      Sil
    2. Diğerlerini bilmem de Twitter ve youtube'a kapalıyken dns değiştirmeden, herhangi değişik bir tarayıcı kurmadan, ya da herhangi bir site vs vs kullanmadan girmenin yöntemi var. Muhtemelen biliyorsundur. Hosts ayararını değiştirip direkt İp'den bağlanırsın. Şu an açılmış dahi olsa, özellikle Twitter'ın ve Google Dns'nin TİB filtrelerinden geçirilerek kullanıma açıldığı konuşuluyor. Bence şu an direkt hosts dosyası değiştirilerek kullanılırsa daha güvenli ve hızlı diye düşünüyorum. Bu Teknik bilginin konuyla alakası olmamakla birlikte, niye gelip burada anlattığım hakkında hiç bir fikrim yok.
      Saygılarımla Arz Ederim.
      İmza: Gereksiz ayrıntılar mühendisi...

      Sil
    3. Biliyorum; evet haklısın zaten hükümet görevlileri söyledi şuan her arama fitreden geçiyor, kelime olarak bile. Olsun fazla bilgi göz çıkarmaz :) Bilmeyenler öğrenmiş olsun ^^

      Sil
  2. G+ yorumunu okurken ağzımdakileri etrafa saçtım Abdullah. Allah iyiliğini versin emi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh :) Kapağa boşuna mı lama resmi koydum sanıyosun :))

      Sil
  3. hadddi bizim panpa yazsa da okusak modundaydım kaç gündür:)
    yine senlik cevaplar olmuş keyifle okudum :)
    veeee yakında gelecek olan mizah yazısı hemen gelsin hemmen olmaz mı?
    merakla beklenmekte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler böyle yazıp çizmemi bekleyenlerin olduğunu bilmek güzel bir his, sayınız azda olsa :))... O mizah yazısı bugün yada yarın yayınlanacak; bakalım =)

      Sil
  4. yok yok sen süper yazıyosun.
    ben arızayım evet :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh, arıza arızayı çeker ;)

      Sil
  5. Bak yine düşünceler aynı :D
    Yalnız senin facebook yine iyiymiş bana ayda bir bile diyen yok :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları