Yazan / Çizen : Admin Panpa 31 Mayıs 2014

Karikatür Çizimlerim, karikatür, facebook, facebook kullanan çocuklar, bacak kadar çocuk, sosyal medya, sobe, yeni nesil, beğen, çocukluk, twitter, mizah, saklambaç, vine, salak pozlar, gelişim çağı,
Nan hiç unutmuyorum, benim çocuk olduğum zamanlarda ben dışarıya saklambaç, taso, yerden yüksek yada kankama legolarımla oynamaya giderdim; kızı erkeği, benim yaşımdaki tüm çocuklar dışardan eve girmek bilmezlerdi.

Çocukluğu kıvamında yaşıyoduk aslında, bizim çocukluğumuz ev yapımı yoğurt ise şimdikilerin çocukluğu plastik kaplı hazır yoğurt. Dışarı çıkıp gezip oynamaların, arkadaşını eve çağırıp zaman geçirmelerin yerini ahada bu facebooklar, twitterlar aldı. Tamam alsın, almasın demiyorum banane babasını satayım ben sizin ananız değilim babanız değilim (ki olmakta istemem, emzirsen göğsün sarkar, baba olup çalışsan evde kadın kafana kakar, 2 tarafı sarkozili değnek). O halde beni rahatsız eden ne? Beni rahatsız eden daha çocuk yaştaki kızların, erkeklerin tüm vaktini facebook bokunun karşısında geçirip "beğensene resmimi", "içerden beğen", "taş gibisin kanka", "beğen yorum yazayım" gibi malca yazılar yazıp, saçma işlerle uğraşmalarıdır. Her bokun olduğu internette 14-15 yaşlarındaki çocukların içinde bol bol "amk" geçen Vine videolarını izleyip beğenmesinden tut, taaaa ebesinin şeysine kadar herşey var sonuçta bu platformlarda. Nerede kaldı okuldan geldikten sonra üstünü çıkarıp yemeğini yiyen, dersini çalışan, sonra yaşının gerektirdiği gibi zaman geçiren çocuklar ? Oyun oynayan çocukların yerini makyaj yapıp çeşitli aptalca pozlar vererek facebooka yükleyen, sonra tüm gününü bunun başında geçiren tipler aldı.

Gözünüzü seveyim bacak kadar çocuklara kol kadar sosyal medya hesabı açmayın. Karikatürü beğenin yada paylaşın da demeyeceğim zira bu aralar blogumun sahra çölünden farkı yok, bi kutup ayısından kaçan bedeviler geliyo, bide yolunu kaybedenler...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

23 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Yerden göğe haklısın arkadaşım....uzmanlar da, polisler de uyarıyor koca koca utanmaz herifler küçük kız kimliğine girip, facebookla ne iğrençlikler yapıyorlarmış, çok tehlikeli çok:( bizim çocukluğumuz hakikaten ev yapımı yoğurttu...ah ne güzel günlermiş onlar meğerse:(
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Milletin kandırmasını falan geçtim, çocukları cidden mutasyona sokuyor bu internet. 14-15 yaşında tek derdi günde 50 manyak poz çekilip facebookta beğendirmeye çalışan gençlik mi olur :)

      Sil
  2. Ne yolumu kaybettim ne de kutup ayısından kaçan bir bedeviyim. Yazılarını ve karikatürlerini okumaya devam ediyorum. Bu arada değindiğin konu son derece önemli bir konu. Ben de bu konuda bir yazı kaleme almayı düşünüyorum. Tespitin çok doğru, çocuklar facebook manyağı oldular. İlkokul birinci sınıf çocuğu sosyal paylaşım sitesinde zaman geçiriyor. Olacak şey değil yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, çocukların başına bişey gelme ihtimalini geçtim, ki benim karikatürde değindiğimde bu değil zaten. Fakat çocukları cidden değiştiriyor, hemde öyle böyle değil. Abidik gubidik 60-70 tane poz, sonra "layklayın ulan bunları" ders mi, eğitim mi ? Sittir et... Oldu canım :)

      Sil
  3. Önce hakkında yazın şimdi de bu yazın cidden çok benziyomuşuz :))
    Kız çocukları kadın gibi resmen ben yanlarında liseli kalırım o derece..
    Saçma sapan davranışlar bi büyüme merakı sosyal ağlarda fotosunun beğenisi çok olunca kral/kraliçe tribinde! Tuhaflar anlayacağın..
    Bir de kendi çocukluğuma bakıyorum biz daha masumduk ve iyi ki de öyleydik..
    Ben buralardayım bu yazını da okuduktan sonra tüm yazılarını okumazsam çatlarım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh aynen öyle. Evet bizim çocukluğumuz daha masumdu yahu. Şimdi işler çok değişti. Yazıyı beğenmene sevindim bakalım başka beğendiklerinde çıkacak mı :)

      Sil
  4. Ben de böyleydim ki.. Okuldan gelir gelmez çantayı fırlatıp dışarı fırlardım. Sonra akşama ellerim, dizlerim yara bere içinde dönerdim eve. : )) Hala da blog dışında bi sosyal hesabım yok.

    Son olarak; Ben hep buralardayım ve her yazını okuyorum. Yorum yazmaya çoğu zaman vaktim olmuyor malum sınav hazırlığı. Şu lanet dönemde blogun gülümsememe yardımcı oluyor. : ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan şunları duyduğuma nasıl sevindim bilemezsin, çünkü namussuz blog bazen beni psikopata bağlatıyo :) Kimseden ses gelmeyince tek takılıyo hissine kapılıyorum zaman zaman :)
      Kolay gelsin, başarılar ^^

      Sil
  5. önemli bir konuya değinmişsin :)

    YanıtlaSil
  6. Bacak kadar çocuklara sosyal medya hesabı açmayın diyoruz da durmuyorlar ki. Anne baba izin vermese ne olur :)
    O aptal pozlara ben de sinir oluyorum ya. Tıpkı bir salak gibi bakmayı neden bu kadar seviyorlar anlamadım.
    Çocukluğumu gerçekten bir çocuk gibi yaşadığım için çok mutluyum.Güzel bir zamanda doğmuşuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, nerede kaldı tüp arabasının arkasına takılıp şöförü kızdırmalar, legolardan robot yapmalar, plastik topla oynamalar, önlüğü çıkarıp ders çalışıp çizgi film izlemeler, arkadaşlarını oturmaya çağırmalar falan. Şimdi olay şu:

      1) Aptal bir poz vererek resim çekil
      2) Bunu sayfanda paylaşıp "Beğenin" yaz
      3) Buda yetmezmiş gibi beğeni ana resme gitmiyo diye üşenmeyip "içerden beğenin" gibi garip bi cümle yaz.
      Nan arkadaş ağzıma çok şey geliyoda, bu modellerden biride yiğenim olduğu için sadece MAL demekle geçiştiriyom şimdilik =)

      Sil
    2. Yaa çok komiksin :D Benim de yiğenim 14 yaşında ve aynen dediklerini yapıyor. Ben de bu tür şeyler söyleyince of teyze yaa annem gibisin diyor. Kendimi yaşlanmış hissediyorum :D

      Sil
    3. Bende yaşlanmış gibi hissediyom ama bu çocukları görünce en azından akıl sağlığım yerinde olduğu için seviniyorum (yoksa yerinde değil mi nan, belkide kendine akıllı gelen bi deliyim)

      Sil
  7. Merhaba,
    Bende nasil geldim bilmemekle beraber bayildimm yazina , tamda olan bu ve gercekten nefret ediyorum bu durumdan. 3 yasindaki kuzenim telefonumu vermiyorum diye deli gbi agliyor telefon ya ne anliyosun sen ondan. Git oyun oyna ! . Anne ve babalarda kesinlikle suc var cok serbest birakiliyor cocuklar.Tamam belki zaman degismis olabilir ama bu sekilde nasil bir nesil yetisecek bilmiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin :)
      Açıkçası o konuda bende umutsuzum.

      Sil
    2. ben de hatırladım cocukluğumu, akşama kadar depinirdik ortalıkta, hatırlıyorum, bi kere bi ekmek arabasının arkasına takılmıştım, la araba durur ekmek verir biyere dedim ama durmadı, git babam git ana caddeye cıktı neyseki trafikte durmuştuda inmiştim, yoksa kaybolurduk, daha neler var neler, şimdikiler çocukluk yaşamıyolar, robotlaşmışlar, klişe anlamsız kelimeler kullanıyolar birbirlerine

      Sil
  8. Gerçekten, sokakta oynamaktan, toza toprağa karışmaktan yorulmazdık. Hava kararıncaya kadar 10 kere balkonlardan seslenirdi annelerimiz, hadi artık diye. Şimdikilerin bütün faaliyetleri pc de, nette. Sadece sosyal paylaşım siteleri de değil, binbir çeşit online oyun vs. Ve maalesef bi yere kadar sınır koyabiliyosunuz... :/

    YanıtlaSil
  9. Oha lan... Bu Admin Panpa'yı çok yanlış tanımışım... Din düşmanı pezevengin teki sanıyordum ama gerçek öyle değilmiş... ARKANDAYIZ ADMİN PANPA!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben din düşmanı değilim, insanları insanlıktan çıkaran şeylerin düşmanıyım o kadar. Yoksa ailem müslüman, arkadaşlarım müslüman, alevi, hristiyan. Ben sadece Tanrıya (yaratıcıya) inanır ve iyi biri olmaya çalışırım. İnsanların Tanrı adına din uydurarak büyük hata yaptıklarını ve yaratıcıdan saptıklarını düşünüyorum, ki bu benim inancım tabi. İnsan olabildikten sonra neye inanıldığının önemi yok. Üslubun güzel olmasa da teşekkürler.

      Sil
  10. önemli bir noktaya parmak basmışsın.. çocuklarımızı sokağa çıkaramıyoruz ki eskisi gibi değil, çıkan çocuk arkadaşı tarafından oyunda sobelenemiyor, it, kopuk, organ mafyası, sapık ve katiller tarafında sobeleniyor:( evde teknolojiyle büyüyen çocuk da böyle oluyor işte...

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları