Yazan / Çizen : Admin Panpa 23 Mayıs 2014

Karikatür Çizimlerim, karikatür, Soma, Soma karikatürü, Soma faciası, takdiri ilahi, ölen madenciler, ihmaklarlık, 300 küsür insan, maden ocakları, mizah, soma maden, can güvenliği, RTE karikatürü
İhmalkarlıklar sebebiyle onca insan öldü; sonra birileri çıkıp Takdir-i İlahi dedi. Oda yetmedi, sırf Soma'da ölen işçilerin aileleri hakkını aramasın, hükümete hesap sormasın diye, sakallı hacı hoca tayfası gönderildi oraya ve millete "karşı gelirseniz, cennete gidemezler" diye fetva verildi (en baba afyon = din, varoluş sebebi bile insanları yönetmektir zaten, tepedekilere yarar hep). Bunca şeyi, saçma sapan açıklamaları, gelişen olayları görünce bunu çizmeden edemezdim açıkçası. Umarım beğenirsiniz demeyeceğim, çünkü burada anlatmak istediğimi beğenmeyen adam çokta umrumda olmaz, çokta fifi, çokta vututu yani, ben böyle diyom ama istiyerek demiyom haberiniz olsun, takdir-i ilahi. Paylaşım tuşlarını kullananlara şimdiden teşekkürler...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Eline sağlık arkadaşım, o sakallıyı önce Tayyip sandım ama baktım uzun pis sakalı var, oraya giden sahtekarlar olduğunu farkettim...vah vah oraya gidip kader diyenler dindar ha! Japonya'da olsaydı başta başbakan tüm hükümet istifa etmişti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru sanmışsın aslında :D O sakallı Tayyip zaten :))) Hoca kılığında ^^
      Japonya, Kore gibi ülkelerde onur her şeyden önce gelir, bizimkilerin işine gelmez. Gemi batınca Kore'de olanları gördün; bide bize bak...

      Sil
  2. O sakallı tayfanın fetvasını senden duydum bak..
    Ben taziye ziyareti sanmıştım. Pess be!

    Eline sağlık, güzel tasvir etmişsin olanı biteni..

    YanıtlaSil
  3. Dinin sömürgesi haline geldi ülkemiz.

    Ben çok beğendim çizimi.
    Hayatını kaybedenler için çok üzgünüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende üzgünüm; üzülemeyen liderler, bu halkın vekil seçtiği insanlar düşünsün, asıl onlar üzülmeli... Teşekkürler.

      Sil
  4. çok beğendim bu karikatürü ben :)
    tam anlamışyla son olanları açıklamış biraz biraz.
    senden bide tekme atan müşavir bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler; ona da sıra gelecek :)

      Sil
  5. Bu acı olay karşısında hiç bir şey olmamış, bir sürü insan canından olmamış gibi "bu işin fıtratında var" dendi. Bir doğa olayı ya da afetten bahseder gibi. Kimsenin yüzü kızarmadı, yalandan sırtlar sıvazlandı.. ve o pis yatıklarına o iğrenç başlarını koyup huzur içinde uydular. 300 kişinin elleri ilmek olup dolanacak boyunlarına az kaldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar anca ölen insanların ailelerine "devlete isyan etmeyin yoksa cennete gidemezsiniz" demeyi bilirler...

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları