Yazan / Çizen : Admin Panpa 1 Haziran 2014

Altına mı?, nereye yazıyoruz, garip soru, akıl yaşı, fitnes eğitmenliği, tvgf eğitim, şaka gibi, soruya gel, koca adam, akıl yaşı, hocam nereye, vücut geliştirme, 1.kademe, makale, spor,
Nan arkadaş fitness eğitmenliğinde hocayı dinliyoz, hepimiz koca koca adamlarız (ki teşbih yapma amacıyla demiyorum bazıları harbi koca koca adamlardı, bazı adamlar var rende makinesine soksam benden 4 tane daha çıkar), hoca anlatıyo biz not alıyoz falan. Arada bi birbirimize takılıyoz, şebeklik yapıp kendimi mal durumuna düşürüyorum birilerinin yüzü gülsün diye, hoş sonra bu birileri hunharca üzerimden pirim yapabiliyo ama olsun, zira benden gelecek prim pek hayır getirmez. Monopolyde 500e alınıp tuvalet ücreti kadar kirası olan binalar varya, ahanda onlar gibiyim işte, o yüzden benden alacağın prim biyere kadardır reyiz.

Neyse konu şey olmasın, işte hoca not aldırırken durdu, bişeyler göstermeye başladı. Bizde doğal olarak not almayı bıraktık dinliyoz ne diyo diye, göt kaslarını falan anlatıyo bildiğin. Sonra tekrar not aldığımız şeyi okumaya devam etti, o sırada arkadan şöyle bi soru geldi "Hocam altına mı yazıyoruz ?" Yok babasını satayım üstüne yazıyoz, nan olum delimisin nesin ya, okulda hiç mi yazı yazmadın, hiç mi not almadın... Hoca susar sonra devam ederse aynı şeyi anlatmaya doğal olarak altından, kaldığın yerden devam edersin.

Yok arkadaş sen üstüne yaz, hatta kırmızı kalemle başlık olarak yaz üste, sonra yeşil fosforlu kalemle üzerini boya. Akabinde bana getir üzerine yıldız çizip aferin vereyim. Cizıs kırayst, dı neym of dı poseidons ballz...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

21 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Var ya böyle tipler :)
    Bi de koca adamsın sormaya utan di mi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla böyle soruyu sormaya utanmaya bile utanırım :D Aklıma bu düşünce gelse kendimden utanırım :)

      Sil
  2. :))))Allah iyiliğini versin:)))) bu arada sen fitness eğitmenisin ha çok fiyakalı bir meslek - şaka değil ciddi olarak yazdım- aslında genç, yaşlı herkesin ihtiyacı var öyle paslanıyoruz ki hele benim gibi yaşlı teyzeler...her şeyin başı hareket, ama sen gel de onu bana ve benim gibilere anlat, tembeliz tembel...:((sonra gelsin her türlü hastalık:(
    kolay gelsin umarım harika bir eğitmen olur paraya para demezsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu kısmet varken benden anca galoş satıcısı olur :D Resim çiziyorum o alanda düzgün iş bulamıyorum, makale yazıyorum o alanda da iş bulamıyorum, fitnes eğitmeni oldum şuan o alanda da iş bulamıyorum :D

      Valla tembelliği atın üzerinizden, ne varsa sporda var :) Mutluluk hormonlarını bi salgılıyo "ooooh dünya varmış" diyosun. Bak hiç üşenmeden hergün antrenman yapıyorum (farklı bölgeleri tabi). Zaten sana şöyle diyim Müjde abla, spor, karikatür ve yazı ile uğraşıyo olmasam, çok ciddi diyorum şuan ya bi akıl hastanesindeydim yada eski tekel deposunun içinde tiner çekiyodum xDDD

      Sil
  3. Yazıya nereden devam edeceğini bilmiyorsa nasıl fitness hocası olacakmış bu arkadaş...

    YanıtlaSil
  4. Bu yaratıcı soruyu herkes soramaz öyle deme admin panpa :D ayrıca arkadaşı medeni cesareti için de kutlamak lazım :D

    YanıtlaSil
  5. Ama eğlenceli olmamış mı sanki :)

    YanıtlaSil
  6. Allah iyiliğinizi versin :)
    Çok sevdiğim espirili dilinizi.
    Ara ara tebessüm etmeye uğrarım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Bekleriz efem kapımız daima açık, ayrıca 7/24 çay vardır =)

      Sil
    2. bu site biryere kadar blog olarak yürür ama uzun süre blog olarak tat vermez, ilerde siteyi forum haline getirmenizi öneririm panpa,böyle biri yazacakta admin enişte görecekte ooohooo ölme tosbağa ölme, canlı canlı yazışmak, paylaşımlar yapmak varken bu haliyle ilerde çok kasar burası şimdiden söyleyeyim.
      ama şunu diyebilirsiniz forum zordur, emek ister ilgi ister üstelik maddi anlamda az çok katkı da ister, o yüzden sizi anlayabilirim, bu konuda fikirleriniz nedir panpa

      Sil
    3. Daha önce web sitelerim vardı; fakat artık çok boş geliyor onlarla uğraşmak. Ve nedense blog çok sıcak çok tatlı bi his veriyo bana, forumlarda, sitelerde olmayan :) Blogu zaten kendi çizim ve yazılarımı yayınlama niyetiyle açtığım için forum benzeri siteler kurup başkalarının paylaşımlarını yayınlama arayışım yok :) Benim amacım kendim yazıp çizmek ve birilerini neşelendirmek. Adminin görmesi şart, yorumları bilerek onaylı yaptım diğer türlü büyük sorun çıkar :)))

      Sil
    4. evet denemişsiniz bilmiyordum, ne diyeyim nasıl hissediyorsanız nasıl isterseniz öyle olsun:)

      Sil
  7. :D Anladım oni; kafam karıştığında en üste kırmızıyla başlık olarak yazıcam... Bi sonraki cümleyi peki? Onu napıcam? Sarımsaklayıp mı saklıycam, sarımsaklamadan mı?! ;)

    YanıtlaSil
  8. :D Koptum ama yaaa! Bu kadar da yapılmaz ki?

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları