Yazan / Çizen : Admin Panpa 11 Haziran 2014

mim, mim var, blog, bloggerlar arası, sevdiğim yönüm, yağmur altında, soru cevap, 3 dilek hakkı, ağlamak, en gülünç durum, hayatın bi film, süperman, batman, hayatın anlamı, mim sorularına cevaplar
Neden bi garip mim peki? Çünkü sanırım ilk kez moralim bu kadar boktan haldeyken mim cevaplayacağım hacı dayılar. Gerçi moralim hiçbi zaman tam anlamıyla iyi olmuyo neredeyse 9-10 yıldır hemde; sebeplerini çözmeye çalışmış olsam da henüz bu bok çukurundan çıkabilmiş değilim. Fakat şuan ki durumuma rağmen bu mimi cevaplamak istiyorum, hatta özellikle cevaplamak istiyorum çünkü yüzüm gülmüyo olsa da, gülümseyemiyo olsam da en azından içten içe "hehe ne güzel yazdım" diyebilir yada sizleri neşelendirebilirim. Amerikan mahkemeleri gibi sözü zenci şeysi gibi uzatmadan özetlereyerek mimi cevaplamaya geçerken bu arada beni mimleyen Şeyma Tanis'e de teşekkürü borç, hiç olmadı veresiye bilirim.

1) En çok sevdiğin yönün nedir?
Cevap vermesi o kadar kolayki inanamazsın reyiz, çünkü sevmediğim yönlerim öyle çok ki sevdiğim tarafım onların arasında siyahi ordunun içindeki beyaz, piranha akvaryumunda gezen japon balığı kadar kolay farkediliyo. En sevdiğim yönüm çok iyi olmasa da çizim yeteneğimdir; başka da işe yarar, kayda değer, ona buna değer, düzgün bi şeyim yoktur.

2) Sen hiç yağmur altında ağladın mı?
Belkide benden pek beklenmeyecek bi cevap ama ağladım ne yalan söyliyim, hemde çok. Babam kafama tecavüz ettiği zamanlar, tepem çok attığı zamanlar, hayal kırıklıkları yaşadığım zamanlar falan... Yağmurun altında aptalca yürür, yağmur damlalarının üzerime düşmesiyle su dökünce soğumaya başlayan kızgın tava gibi soğumayı beklerdim. İşin garip yanı ise ağlamayıp ağlamayıp birden ağladığım için bu olay çok uzun sürer. Diğer enteresan olansa ağlayarak yürürken bi tanıdık gelmeye başladığında sanki hiçbişey yokmuş gibi gülümseyip muhabbet edebilirdim; gollum gibi adamım nan, 2 kişilikliyim babasını satayım.

3) Diyelim ki sana 3 dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştirebileceksin. Neleri, kimleri yada hangi özellikleri değiştirirdin?
İlk olarak cimrilik yapıp bana 3 dilek hakkı veren şahısı değiştirirdim.
İkinci olarak kendimi değiştirirdim çünkü babamında dediği gibi "benden adam olursa eşşeğin şeyinden kaval olur"
Son olarak ise dünya düzenini değişmek isterdim, böyle sittiri boktan bi dünya daha görmedim ben. Ne saçma dünya la bu. Bak Fatma teyzenin oğlunun dünyasına, ne güzel onların dünyası, şunlar kadar olamadın. Bi düzgün dünya şeyedemedin kendine...

4) Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?
Ohoooo sınır tanımam. Denize girip derim gemlik zeytini gibi kırışana kadar çıkmam, bırak yaz yağmurunu, hayvan gibi yağmur yağsa yine yüzerim çoğu zaman. Yağmura aldırmayıp sayısı artan deniz analarıyla çok kez kanka olmuşluğum vardır.

5) Yaşadığın en gülünç durum nedir?
Ortaokul yıllarında bi kız arkadaş cebime sakladığım silgisini almak için cebime dalınca "çek ulen elini" diyip itelerken kız pantolonumu caaaart diye boydan boya yırtmıştı. Bi bacağım açıkta kalıp yırtmaçlı pantolon modelinin oluşmasına sebep vermiş olsa da asıl bomba bi yanağı dışarıda kalıp doğarken dünyayı selamlayan güneşi andıran parlak dötümün görünmesiydi. Bu rezillikten kurtulabilmek için pantolonun yırtık yerine defterler tutturup onları bantlayarak bacağıma yapıştırmış ve eve o şekilde gitmiştim.

6) Kendine ünlüler dünyasından bi eş yada sevgili seçseydin kimi seçerdin?
Vikings dizisinde Lagertha rolünda olan sarışın abla, Lil mama yada Rihanna olabilir diyecektim ki bunları düşünürken beynim yandı, çok büyük hayaller nan bunlar.

7) Hayatın bi film olsa hangi aktör yada artist oynasın isterdin?
Batman filmlerinden Joker rolüyle tanınan elemanın oynamasını isterdim, zira benim manyak hayatımı ancak o canlandırabilir. "Why so serious?" cümlesi de bi anlam katacaktır. O kafa o adamda var, kafa o kafa, kafadır o, mutlaka, evet...

8) Sen hiç halka açık bi alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
Sadece 1 kere ama ona da tam olarak ağlamak denemez. Gözyaşlarından bile cimrilik yaptım, hepsini harcamadım, çünkü Eminönü'nden Üsküdar'a geçiyodum gemiyle ve herkesin gözü önünde sarı saçlarım ve salak tipimle sezerçük gibi ağlayamazdım. Çaktırmadan ağladım, hüzünlü kediler gibi mırıldandım diyebilirim.

9) Süperman mı Batman mı?
İkiside değil, ne uyuz tipler nan onlar. Birisi bebek yüzlü, dötünü elaleme göstermeyi sevdiğinden dolayı olsa gerek daracık tayt giyen, başka gezegenden gönderilmiş bi ipne, diğeri ise parası sayesinde bişeyler yapan bi zengin züppesi; ki oda tayt giyiyo...

10) Çocukken hepimiz bi nesneyi yada olayı başka bişey zannederdik. Mesela Eyfel kulesini elektrik direği sanmak gibi. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?
Balkonda kuruması için asılmış donları öcü zannetmek dışında pekte bişey hatırlayamadım.

11) Hayatın anlamı nedir?
Hayatın anlamı aslında anlamsız olmasıdır. (Ne felsefe yaptım nan hahaha, gördün mü Sokratez, ahanda böyle zokarlar adama felsefik şeyleri, muhahaha, kapak olsun felsefik aleme)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

22 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Önceee çok teşekkür ederim panpacan :)
    Sonraa niye moralin bozuk demeyeceğim tabi ama toparlan yaaa :/
    Sıkma canını bizi güldür sen üzül olmaz ki ama
    Hadi gül bakalım gülsene :))

    YanıtlaSil
  2. Heey yine çok beğendim yazdıklarını. Yalnız kız pantoloununa çok fena asılmış olmalı ki yırtılabilmiş :D Amacı neydi ki acep :D
    Hayatın anlamındaki felsefene de koptum bu arada :D Zavallı Sokrates senin felsefeni bir okusa kendinden utanır yeminle :D
    Şşt sıkma canını bee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkmamaya çalışıyorum fakat bazen elimde olmuyo :) Psikologluk oldum yeminle :P

      Sil
  3. Babana kızabilir miyim ? Ne istiyor ki senden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun istekleri bitmez... Kız gitsin :P

      Sil
  4. pantolon olayına çok güldüm ya. Arkadaş da iyi asılmış galiba. balkondaki donları öcü zannetmek mi işte buna kahkaha atarak güldüm:)))))
    Bu arada canını sıkan her neyse boşver unut gitsin, hiçbir şey için üzülmeye değmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından başkalarını güldürebiliyorum :)
      Üzülmemeyi deniyorum Nermin abla sağol (pek beceremesemde)

      Sil
  5. Ben de dun cevapladim aynisini, senin pantalon cevabin ve disarda aglama cevabin cok guldurdu beni yine. Iyi ki varsin.

    YanıtlaSil
  6. Vikings dizisi harika, Lagertha rules! haha :D Güzel bir Mim olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Lagertha kesinlikle rulez :) Benim için
      1) Ragnar
      2) Floki
      3) Lagertha

      Sil
    2. Şimdi ise ben :D lagertha da kimmiş

      Sil
  7. bencede en komiği pantalon olayı ama bantlamiş olman :D

    YanıtlaSil
  8. inan herkes aynı senin gibi aslında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes olmasa da sayımız fazla sanırım

      Sil
  9. Yok yahu hayat o kadar anlamsız değil :) Necipciğiminde dediği gibi

    ''Bu hayatı fazla ciddiye alma nasıl olsa içinden sağ çıkamayacaksın.'' Hayat bir şeyler için çok değerli geri kalanları salla geç :D

    KENDİME NOT: Ne bu ironiklik yahu yuh.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana sorarsan işte o kadar anlamsız hayat :))

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları